MON KOOLOOR: Σύγχρονο, βιώσιμο και κερδοφόρο επιχειρηματικό μοντέλο

Κατηγορία: Συνεντεύξεις από Franchisors
Δημοσιεύτηκε: 24 Οκτωβρίου 2023
MON KOOLOOR: Σύγχρονο, βιώσιμο και κερδοφόρο επιχειρηματικό μοντέλο

Στο πλαίσιο της ανάδειξης της MON KOOLOOR ως GOLD WINNER FOOD & BEVERAGE RETAIL STORES FRANCHISE 2023 στα THE FRANCHISE SUCCESS AWARDS 2023, ο Κωνσταντίνος Βασιλάκος, Chief Business Development Officer του Ομίλου ΜΟΥΧΑΛΗ, μιλά για τις πρακτικές που τους κάνουν να ξεχωρίζουν από τον ανταγωνισμό, αλλά και για τις προκλήσεις που κλήθηκαν να αντιμετωπίσουν. «Οι γεύσεις, η καινοτομία και η ποικιλία μας, οι άνθρωποί μας και η ποιότητα εξυπηρέτησης είναι πυλώνες στήριξης του επιχειρηματικού μας μοντέλου», εξηγεί ο κύριος Βασιλάκος.

Οι προκλήσεις στη σύγχρονη εποχή

Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά ο Κωνσταντίνος Βασιλάκος για τις δυσκολίες στην εύρεση ανθρώπινου δυναμικού και στην εφοδιαστική αλυσίδα, «μετά το πέρας της πανδημίας, η αγορά εργασίας στην εστίαση αντιμετωπίζει μια σοβαρή κρίση, καθιστώντας την εύρεση προσωπικού αρκετά δύσκολη. Η διαρκής αναζήτηση και αξιολόγηση ανθρώπων, η συνεχής εκπαίδευση, το ευχάριστο κλίμα εργασίας και οι προοπτικές εξέλιξης συνθέτουν ένα ανταγωνιστικό εργασιακό περιβάλλον. Παράλληλα, οι στρατηγικές συνεργασίες με κρατικούς και δημόσιους φορείς συμβάλλουν στην εύρεση των κατάλληλων ανθρώπων για τα καταστήματα. Σε ό,τι αφορά την εφοδιαστική αλυσίδα, το μεγαλύτερο έργο εκτελείται από την εταιρεία για την αποφυγή θεμάτων που έχει αφήσει πίσω το πέρας της πανδημίας στον κλάδο, ενώ παράλληλα με την σωστή επιλογή εξωτερικών συνεργατών συμβάλλουν στην εκτέλεση του έργου της εφοδιαστικής αλυσίδας απρόσκοπτα.

Mon kooloor gold winner

Απέχοντας από τον ανταγωνισμό

Όσον αφορά στις πρακτικές που έχει εφαρμόσει η MON KOOLOOR προκειμένου να διατηρήσει ένα διαφοροποιημένο και αναγνωρίσιμο μοντέλο λειτουργίας απέχοντας από τον ανταγωνισμό, η απάντηση του Κωνσταντίνου Βασιλάκου είναι άκρως κατατοπιστική. «Στη Mon Kooloor έχουμε εφαρμόσει ορισμένες πρακτικές που μας κάνουν να ξεχωρίζουμε από τον ανταγωνισμό. Μεταξύ άλλων, οι πρακτικές αυτές περιλαμβάνουν:

• Μοναδικές προϊοντικές κατηγορίες: Η εταιρεία έχει δημιουργήσει ένα μοναδικό και ποικίλο μενού, που προσφέρει πρωτότυπες γεύσεις που διαφέρουν από τον ανταγωνισμό. Στόχος μας είναι να προσφέρουμε γευστικούς και καινοτόμους συνδυασμούς, ικανούς να δημιουργούν νέες στιγμές κατανάλωσης, αλλά και προσέλκυση νέων καταναλωτών.
• Προσανατολισμό στην ποιότητα: Η προσήλωση στην παροχή υψηλής ποιότητας υλικών και συνταγών. Η χρήση αγνών υλικών και πρώτων υλών, καθώς και η φρεσκάδα στην παραγωγή με καθημερινές παρασκευές γευμάτων, είναι βασικά χαρακτηριστικά των προϊόντων μας.
• Εξυπηρέτηση πελατών: Ο καλός εξυπηρετικός προσανατολισμός με μια φιλική και ευχάριστη εμπειρία για τους πελάτες.
• Καινοτομία: Η ανάπτυξη νέων ιδεών, προϊόντων ή υπηρεσιών, που ανταποκρίνονται στις ανάγκες της αγοράς.
• Μάρκετινγκ και branding: Ένα δυνατό και καλά σχεδιασμένο branding, που δημιουργεί αναγνωρίσιμη ταυτότητα και προσελκύει νέους πελάτες, χρησιμοποιώντας σύγχρονα εργαλεία digital marketing.
• Επιτήρηση του ανταγωνισμού: Η παρακολούθηση των κινήσεων και των πρακτικών του ανταγωνισμού, προκειμένου η εταιρεία να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις και να προσφέρει βελτιωμένες υπηρεσίες.

Οι γεύσεις, η καινοτομία και η ποικιλία μας, οι άνθρωποί μας και η ποιότητα εξυπηρέτησης είναι πυλώνες στήριξης του επιχειρηματικού μας μοντέλου. Ο ισχυρός συνδυασμός των παραπάνω, μας έχει οδηγήσει στη δημιουργία ενός βιώσιμου και κερδοφόρου μοντέλου, προσαρμοσμένο στις σύγχρονες ανάγκες και τάσεις, σε μια διαρκώς μεταβαλλόμενη post covid αγορά».

Μάθε περισσότερα για αυτό το franchise

MON KOOLOOR