Από το πρώτο κατάστημα στο Κολωνάκι μέχρι σήμερα, τα everest με μαγαζιά «γωνία» σε κομβικά σημεία της πόλης, ανοιχτά όλο το 24ωρο ανανεώνονται διαρκώς αποκτώντας σύγχρονη και φιλόξενη αισθητική, ενώ συνεχίζουν να αποτελούν το διαχρονικό meeting point των κατοίκων της πόλης.
Το βασικό χαρακτηριστικό του everest είναι η μεγάλη ποικιλία και οι ποικίλες επιλογές. Από σαλάτες και σάντουιτς μέχρι φρεσκοφουρνιστά προϊόντα σφολιάτας και συνοδευτικά καφέ, υπάρχουν επιλογές για όλα τα γούστα και όλες τις ώρες της ημέρας πάντα με τη σωστή σχέση ποιότητας & τιμής.
Το σημείο αναφοράς της μάρκας είναι το θρυλικό zesto sandwich, όπου κάθε πελάτης το δημιουργεί με τα υλικά που εκείνος επιθυμεί.
Εκτός από το φαγητό, τα everest είναι γνωστά και για τις επιλογές που προσφέρουν στην απόλαυση του καφέ, με διαφορετικά χαρμάνια Superior Arabica και Fine Brazilian Blend). Παράλληλα, τα everest εισάγουν νέα αποκλειστικά χαρμάνια από επιλεγμένες περιοχές του κόσμου, με ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και συνθήκες παραγωγής που προσδίδουν ξεχωριστό άρωμα και γεύση στον καφέ.
Η μοναδικότητα του concept everest είναι η δυνατότητα του σήματος να προσαρμόζεται στις ανάγκες των αγορών που λειτουργεί, γι’ αυτό και παρουσιάζει σημαντική ανάπτυξη στο δύσκολο τομέα του travel με πληθώρα σημείων σε επιβατικά πλοία, αεροδρόμια & Εθνικές Οδούς.
Το πρώτο κατάστημα everest άνοιξε τις πόρτες του το 1965 στο Κολωνάκι. Έγινε γνωστό ως το αγαπημένο «after» στέκι των Αθηναίων που το επισκέπτονταν κυρίως τις μεταμεσονύχτιες ώρες για να απολαύσουν το θρυλικό, αγαπημένο σάντουιτς «παντόφλα». Από το 1990 και με τη δημιουργία της εταιρίας everest ΑΕ, εξελίχθηκε σε μια σημαντική αλυσίδα καθιερώνοντας στην Ελλάδα τη συνήθεια του “snacking”.
Η αλυσίδα everest είναι μέλος του ομίλου εστίασης της Vivartia, του μεγαλύτερου ομίλου στον τομέα Τροφίμων & Ποτών στην Ελλάδα και μέλος του Ομίλου Marfin Investment Group (MIG).