The Texans & Juan’s Cantina: Aνοίγει νέους δρόμους στην εστίαση

Κατηγορία: Συνεντεύξεις από Franchisors
Δημοσιεύτηκε: 29 Νοεμβρίου 2023
The Texans & Juan’s Cantina: Aνοίγει νέους δρόμους στην εστίαση

To The Texans & Juan’s Cantina ανοίγει νέους δρόμους και φέρνει νέα πρότυπα στον χώρο της εστίασης. Συνδυάζει με επιτυχία δύο concepts, δύο διαφορετικές κουζίνες σε μια επιχείρηση, όπως εξηγούν ο κύριος Νίκος Λυμπέρης και ο κύριος Tom Λέτσος Διευθύνοντες Σύμβουλοι της εταιρείας, μιλώντας στο THE FRANCHISE SUCCESS MEDIA GROUP. «Διαλέξαμε δύο concepts που δεν είναι ανταγωνιστικά μεταξύ τους. Αυτό σημαίνει πως το ένα μαγαζί δεν παίρνει τις πωλήσεις του άλλου».

To The Texans & Juan’s Cantina τιμήθηκε στα φετινά THE FRANCHISE SUCCESS AWARDS με το βραβείο GOLD WINNER FRANCHISE BUSINESS MODEL INNOVATION 2023. Με το βραβείο καινοτομίας επιβραβεύονται οι καλές πρακτικές που ακολουθούν οι αλυσίδες franchise, με τις οποίες προσδίδουν καινοτομία σε προϊόντα και υπηρεσίες, προσφέροντας παράλληλα νέα επιχειρηματικά μοντέλα.

THE FRANCHISE SUCCESS AWARDS

Απαντώντας σε ερώτηση για το ποια είναι τα κύρια ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα της πρότασης The Texans & Juan’s Cantina, σημειώνουν πως «το πλεονέκτημα όταν έχεις δύο concepts μέσα σε μια επιχείρηση, είναι ότι ο πελάτης έχει πάντα επιλογές. Ήμασταν οι πρώτοι που δημιουργήσαμε ποιοτικό μεξικάνικο φαγητό, σε delivery και προσεγμένη μορφή. Τα δύο concepts προσφέρουν μια διαφορετική απόλαυση στο σπίτι. Το μεξικάνικο, προσφέρει νέες γεύσεις, το burger από την άλλη που μπορεί να είναι λίγο πιο συνηθισμένο σαν προϊόν, όταν το κάνεις με μεράκι και θες να κάνεις κάτι διαφορετικό, κάτι που δεν υπάρχει στην αγορά, ο πελάτης το βλέπει σαν ένα νέο προϊόν, ακόμα κι αν είναι ήδη 30 χρόνια στην αγορά».

Οι πελάτες μας γνωρίζουν την ποιότητα του φαγητού μας και αυτό είναι το μόνο πράγμα που τους ενδιαφέρει.

Εξηγώντας το σκεπτικό πίσω από τον συνδυασμό των δύο concept σε μία επιχείρηση απάντησαν: «To σκεπτικό πίσω από την ιδέα ήταν το εξής. Ο κόσμος έχει βαρεθεί το delivery, δεν έχει κάνει κανείς κάτι καινούριο. Εμείς, είπαμε ότι θα κάνουμε κάτι διαφορετικό, έτσι ξεκινήσαμε πρώτα από το μεξικάνικό μας, δημιουργώντας το Juan’s Cantina. Μεξικάνικο ως delivery δεν υπήρχε. Υπήρχαν μόνο μαγαζιά που ο κόσμος πήγαινε, έπινε μια μαργαρίτα και έτρωγε. Εμείς, πήγαμε στην Αμερική, συναντήσαμε τους ντόπιους, μας έδωσαν τις συνταγές τους και τις φέραμε στην Ελλάδα ώστε να προσφέρουμε αυθεντικό μεξικάνικο φαγητό, χωρίς να κάνουμε καμία έκπτωση. Οι γεύσεις που προσφέρεις, είναι το στοιχείο που θα σε κάνει να ξεχωρίσεις στην αγορά. Το μεγάλο πλεονέκτημα είναι πως εμείς όταν αρχίσαμε το μεξικάνικο, πιστέψαμε ότι ο κόσμος ήθελε αυτές τις γεύσεις και έτσι φέραμε αυθεντικό μεξικάνικο φαγητό και το τελειοποιήσαμε με το σωστό packaging και τα σωστά υλικά ώστε το προϊόν να φτάνει στον πελάτη ακριβώς όπως πρέπει. Μετά, στο The Texans υλοποιήσαμε την αγάπη μας για το κοτόπουλο και το burger θέλοντας να φέρουμε κάτι διαφορετικό στην αγορά, με ξεχωριστές σάλτσες και chicken wings με μοναδικές γεύσεις όπως δεν υπάρχουν πουθενά αλλού».

The Texans & Juan’s Cantina επιχειρηματική πρόταση

 

Απαντώντας σε ερώτηση για πως επωφελείται η επιχείρηση από τον συνδυασμό ghost kitchen και φυσικού καταστήματος, απανοτύν πως «το ότι έχουμε εστιάσει στο delivery δίνει τη δυνατότητα στον συνεργάτη μας, να βρει ένα κτίριο για να στεγάσει την επιχείρησή του, το οποίο δε βρίσκεται σε κεντρικό σημείο, άρα αυτόματα, μειώνεται και το απαιτούμενο ενοίκιο. Επίσης, διευκολύνει και τη λειτουργικά έξοδα καθώς, λόγω της μορφής του, είναι πιο περιορισμένα. Με το που ανοίγει το κατάστημά του, ο συνεργάτης μας επωφελείται από τα δύο concepts, πράγμα που σημαίνει ότι φτάνει γρήγορα σε έναν τζίρο που ξεπερνά το break even του καταστήματος και κατά συνέπεια κάνει απόσβεση της επένδυσης σε λιγότερο χρονικό διάστημα».

Τέλος, μιλώντας για το πως το The Texans & Juan’s Cantina κατάφερε να βγει νικητής από τις δύσκολες συνθήκες των τελευταίων χρόνων αναφέρουν: «Το πλεονέκτημα που έχουμε εμείς, είναι ότι μαγειρεύουμε στο παρασκευαστήριό μας. Αυτό σημαίνει πως οι άνθρωποι μέσα στα καταστήματα, αυτό που έχουν ουσιαστικά να κάνουν είναι να συναρμολογούν τα πιάτα. Επομένως, τα άτομα που αναζητάμε για το προσωπικό μας, δεν χρειάζεται να έχουν εμπειρία στη μαγειρική, αντίθετα χρειαζόμαστε ανθρώπους χωρίς κάποια εξειδίκευση που έχουν όρεξη και μεράκι για δουλειά. Αυτός ήταν και το σκεπτικό μας όταν ξεκινήσαμε το όλο εγχείρημα. Θέλαμε να πάμε σε πολλαπλά σημεία. Για να γίνει όμως κάτι τέτοιο, απαιτείται και ένας μεγάλος βαθμός τυποποίησης. Οπότε, δουλέψαμε πάρα πολύ στο παρασκευαστήριο για να φτιάξουμε ένα πολύ ποιοτικό φαγητό και δουλέψαμε πάρα πολύ έτσι ώστε όταν αυτό φτάνει στα καταστήματα, να μη χάνει την ποιότητά του και μέσα στα μαγαζιά, απλώς να συναρμολογείται. Επίσης, τα υλικά που χρησιμοποιούμε, είναι υλικά που βρίσκονται και στις δύο κουζίνες, έχουμε κοινές πρώτες ύλες δηλαδή. Αυτό από μόνο του είναι πολύ θετικό καθώς σου ανεβάζει την αγοραστική δύναμη, παίρνεις καλύτερες τιμές κ.λπ. Τέλος, οι πελάτες μας, γνωρίζουν την ποιότητα του φαγητού μας και αυτό είναι το μόνο πράγμα που τους ενδιαφέρει».

Μάθε περισσότερα για αυτό το franchise

THE TEXANS & JUAN’S CANTINA