Τρόφιμα Ποτά
Ο κλάδος των Τροφίμων-Ποτών τα τελευταία χρόνια παρουσιάζει θεαματική ανάπτυξη, σε ένα περιβάλλον συνεχόμενων εξαγορών. Οι έννοιες «συνεργασία» και «ένωση» των δυνάμεων φαίνεται να πρωταγωνιστούν στον χώρο του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων, με το franchising να κατέχει σημαντικό μερίδιο ως μέθοδος για τη γεωγραφική εξάπλωση των αλυσίδων. Παράλληλα, δίνει τη δυνατότητα σε επιχειρηματίες –είτε του χώρου είτε όχι- να ξεκινήσουν το δικό τους κατάστημα κάτω από την «ομπρέλα» μιας μεγάλης αλυσίδας.