Η ΑΒ Βασιλόπουλος, από το 2004, έχει ξεκινήσει την ανάπτυξη ενός πανελλαδικού δικτύου καταστημάτων λιανικής πώλησης τροφίμων με τη μέθοδο της δικαιόχρησης (franchising). Με στόχο τη μεταφορά της ΑΒητικης εμπειρίας σε κάθε γωνιά της Ελλάδας, η αλυσίδα εμπλουτίζεται μέσα από επιλεγμένες συνεργασίες.

Η εταιρεία υποστηρίζει την αρχική επένδυση για τον εξοπλισμό του καταστήματος μέχρι του ποσού των 100.000€ πλέον ΦΠΑ. Ο συνεργάτης διαθέτει το υπόλοιπο αρχικό κεφάλαιο, ευχάριστη προσωπικότητα και πολλή όρεξη για δουλειά.
Το AB SHOP & GO, αποτελεί την ΑΒητική πρόταση καταστήματος ευκολίας για την πόλη. Αναφέρεται σε μικρά καταστήματα που έχουν ως στόχο να καλύψουν ανάγκες της καθημερινότητας όσο και έκτακτες αγορές σε ώρες εκτός του καθιερωμένου ωραρίου λειτουργίας των καταστημάτων. Χωροθετείται σε πυκνοκατοικημένες γειτονιές ή σε σημεία μεγάλης συγκέντρωσης, όπως σταθμοί Μέσων Μαζικής Μεταφοράς, χώροι εργασίας, δημόσιες υπηρεσίες και εκπαιδευτικά ιδρύματα. Διαθέτει χώρο πώλησης 120-200 τ.μ.και διαθέτει μια πλήρη γκάμα σε τυποποιημένα τρόφιμα, κατεψυγμένα, φρούτα και λαχανικά, γαλακτοκομικά, ροφήματα και σνακς, καλλυντικά και είδη νοικοκυριού. Το ΑΒ Shop & Go, προσφέρει λύσεις για όλες τις αγορές σας, κοντά σας, κάθε στιγμή, χωρίς επιβαρύνσεις μετακινήσεων και αναμονής. Και πάνω από όλα, με προσφορές και τιμές ΑΒ.
Η ΑΒ με το «ΑΒητάρι της αγάπης», τη νέα πλατφόρμα Εταιρικής Υπευθυνότητας, αναλαμβάνει συστηματικές δράσεις για τους ανθρώπους της, για την ενίσχυση των τοπικών κοινωνιών, για την προστασία του περιβάλλοντος και για τη διασφάλιση της ποιότητας των προϊόντων που διαθέτει στο καταναλωτικό κοινό. Αξίζει να σημειωθεί ότι, το 2016, η ΑΒ διέθεσε συνολικά το ποσό των 2,4 εκ € βοηθώντας χιλιάδες ανθρώπους που αντιμετωπίζουν τόσο προβλήματα σίτισης όσο και δυσκολίες σε λειτουργικά ζητήματα καθημερινότητας.
Η πρόταση συνεργασίας της ΑB Βασιλόπουλος απευθύνεται σε υφιστάμενους επιχειρηματίες που θέλουν να διατηρήσουν και να αυξήσουν το μερίδιο τους στην γειτονιά του αστικού ιστού στον οποίο επιχειρούν, συνεργαζόμενοι με ένα μεγάλο όμιλο. Από την άλλη, η πρόταση απευθύνεται και σε νέους επιχειρηματίες που επιθυμούν να δραστηριοποιηθούν στην οργανωμένη Λιανική τροφίμων, εξασφαλίζοντας μια αποδοτική εργασία για τους ιδίους αλλά και την οικογένειά τους. Προϋπόθεση είναι ο υποψήφιος Franchisee να απασχολείται πλήρως με την επιχείρηση.
Η ΑΒ Βασιλόπουλος είναι εταιρία τροφίμων με 80 χρόνια παρουσίας στην ελληνική αγορά. Με προσήλωση στην ποιότητα, τη διάθεση ποικιλίας προϊόντων σε ανταγωνιστικές τιμές και στην άριστη εξυπηρέτηση των καταναλωτών, η AB έχει καθιερωθεί στη συνείδηση των προμηθευτών, των συνεργατών και των πελατών της ως αξιόπιστη επιλογή.
2001: H ΑΒ προχωρά στην εξαγορά των εταιρειών ΤΡΟΦΟ και ΕΝΑ Cash-and-Carry, δημιουργώντας έτσι τη δεύτερη σε μέγεθος αλυσίδα του ελληνικού λιανεμπορίου.
2002: Αποτελεί έτος έναρξης, ενός μοντέλου συνεργασίας που ενδυναμώνει την παρουσία της εταιρείας εκτός Αττικής προσφέροντας σε υφιστάμενους επιχειρηματίες και νέους επενδυτές συνεργασία,
με ένα όνομα ισχυρό και συνυφασμένο στη συνείδηση των κατανωλωτών με την ποιότητα και την αξιοπιστία.
2008: H ΑΒ προχωρά στην εξαγορά της Plus Hellas, αναπτύσσοντας ακόμα περισσότερο το δίκτυό της. Η ΑΒ απέκτησε με αυτόν τον τρόπο ένα σύγχρονο κέντρο διανομής και ενίσχυσε
την παρουσία της στη Βόρεια Ελλάδα.
2010: H ΑΒ ανοίγει το πρώτο οικολογικό κατάστημα στη Σταμάτα Αττικής, με δυνατότητα εξοικονόμησης έως και 40% λιγότερης ενέργειας σε σχέση με τα συμβατικά καταστήματα,
σηματοδοτώντας την αρχή μιας νέας εποχής ενεργειακής βελτίωσης των καταστημάτων του Ομίλου.
2013: Ο Όμιλος DELHAIZE πραγματοποιεί μεγάλη επένδυση για τη δημιουργία του Κέντρου Αριστείας (CoE), το οποίο αναπτύσσει εξειδικευμένες λύσεις λογισμικού,
σε επίπεδο λιανεμπορίου (SAP Retail, ηλεκτρονικό εμπόριο, intranet, κτλ), καθορίζει στρατηγικές τεχνολογίας και διαχειρίζεται τις περιφερειακές εφαρμογές και την περιφερειακή υποδομή, για τη δημιουργία βέλτιστων πρακτικών και την εξέλιξη της οργάνωσης του Ομίλου.
2014: Ανακαινίζεται το ιστορικό ΑΒ Ελληνικού και τον Οκτώβριο του 2015 ακολουθεί το ΑΒ Εθνικής σηματοδοτώντας τη νέα εποχή καταστημάτων ΑΒ βάσει διεθνών προτύπων και προσφέροντας μια προηγμένη εμπειρία αγορών για τους πελάτες μας.
Επιπλέον, το 2015, εστίασε στην ανάπτυξη των καταστημάτων του δικτύου της εγκαινιάζοντας 37 νέα καταστήματα και ανακαινίζοντας 17.
2016: Τον Ιούλιο η ΑΒ Βασιλόπουλος γίνεται μέλος του Ομίλου Ahold Delhaize.
Μέσο μέγεθος καταστήματος:
120 τ.μ.
Έξοδα κατασκευής καταστήματος:
διαρρύθμισης - διαμόρφωσης ακινήτου: από 250€ / τ.μ.
Έξοδα εξοπλισμού καταστήματος:
από 600 € / τ.μ.
Αρχικό εμπόρευμα:
Ανάλογα με το μέγεθος του καταστήματος
Royalties:
0,2% επί πωλήσεων
Διαφημιστική Συμμετοχή:
Χρέωση ανά δραστηριότητα
Δυνατότητα Χρηματοδότησης:
Διευκόλυνση στην αρχική επένδυση μέσω μακροπρόθεσμου διακανονισμού.