Μέσα στο χάος και τους γρήγορους ρυθμούς της σύγχρονης ζωής, το Invoid Massage & Spa αποτελεί μια όαση ευεξίας και χαλάρωσης. Εκπαιδεύει το κοινό στην αδιαμφισβήτητη αξία του massage στην καθημερινή ζωή του σημερινού ανθρώπου, με τη δημιουργία ενός concept παροχής premium υπηρεσιών, προσιτές όμως για το ευρύ κοινό.
Ο Σάκης Κατσούλης, συνιδρυτής του Invoid Massage & Spa μίλησε στο Franchise Success Media Group για την απόφασή του να ασχοληθεί με τον χώρο της ευεξίας, την καινοτομία του Invoid καθώς και τα μυστικά για μια κερδοφόρα επιχείρηση παροχής υπηρεσιών.
Πότε και πώς αποφασίσατε να ιδρύσετε το INVOID Massage & Spa;
Η ιδέα του spa και του massage μου είχε έρθει το 2017 που έπαιζα στον Ολυμπιακό Βόλου καθώς σαν ποδοσφαιριστές χρειαζόμασταν χώρο για να κάνουμε massage, ο οποίος όμως δεν υπήρχε και μας πήγαιναν σε ξενοδοχεία. Τότε μου δημιουργήθηκε η ιδέα ενός χώρου που θα προσφέρει massage όχι μόνο για αθλητές αλλά για όλο τον κόσμο ο οποίος όμως δε θα βρίσκεται μέσα σε κάποιο ξενοδοχείο, άρα θα ήταν και πιο εύκολα προσβάσιμος. Το 2018 άνοιξε το Invoid Fashion Store στο Περιστέρι, οπότε μετακόμισα στο Περιστέρι και το 2020 βρέθηκε ο κατάλληλος χώρος, δομικά έτοιμος, ώστε να υποδεχθεί ένα τέτοιο χώρο spa. H βασική μου ιδέα ήταν να έχει ντους σε όλα τα δωμάτια. Αυτό που με πείραζε μέχρι τώρα ήταν ότι δεν μπορούσα μετά το massage να φορέσω τα ρούχα μου και να ξαναγυρίσω στη δουλειά μου. Οπότε ήταν δύσκολο να πάω για massage κατά τη διάρκεια της ημέρας και να επιστρέψω στις υποχρεώσεις μου. Έτσι είναι και ο περισσότερος κόσμος στις μέρες μας. Δεν έχει χρόνο. Γι’ αυτό ήθελα να υπάρχουν ντουζιέρες σε όλα τα δωμάτια. Όταν λοιπόν βρήκα τον κατάλληλο χώρο, προχωρήσαμε στο εγχείρημα αυτό.
Aπευθύνεται σε όλο τον κόσμο καθώς όλοι έχουμε ανάγκη να εντάξουμε το massage στη ζωή μας.
Σε ποιους απευθύνεται το INVOID Massage & Spa;
Απευθύνεται σε όλο τον κόσμο καθώς όλοι έχουμε ανάγκη να εντάξουμε το massage στη ζωή μας ώστε να έχουμε μια πιο υγιή και ξεκούραστη καθημερινότητα. Έχουμε δει μεγάλη ανταπόκριση σε bachelor και bachelorette. Παρέες που θέλουν να απολαύσουν μια υπηρεσία όλοι μαζί, να φωτογραφηθούν και να μοιραστούν τις στιγμές τους. Ηλικιακά δεν υπάρχει κάποιο target group. Είναι ιδανικό για όλο τον κόσμο. Έρχονται νεαροί αθλητές με τους γονείς τους, γυναίκες και άντρες, ζευγάρια, ηλικιωμένοι. Μπορεί να πιάσει όλες τις ηλικίες. Επίσης, πολλοί επιλέγουν τις δωροκάρτες σαν δώρο για κάποιο αγαπημένο τους πρόσωπο. Αντί να μπουν στη διαδικασία να επιλέξουν τι δώρο θα κάνουν, παίρνουν μια δωροκάρτα και πολύ απλά έχει λύσει το θέμα του δώρου.
Τι μπορεί να απολαύσει ένας πελάτης ή μια παρέα πελατών, σε μια επίσκεψή τους στο INVOID Massage & Spa;
Ο χώρος είναι έτσι φτιαγμένος ώστε από την πρώτη κιόλας στιγμή που θα μπει κάποιος μέσα, χαλαρώνει. Είναι πολύ καθαρός χώρος και σχεδιασμένος με υψηλή αισθητική. Αυτό δίνει μια υπεραξία και στο massage γιατί, μέχρι να μπει ο θεραπευτής στην αίθουσα, ήδη ο πελάτης έχει πάρει την απόλαυση του ντουζ, άρα έχει χαλαρώσει, έχει ξαπλώσει σε ένα κρεβάτι με πολύ καλό στρώμα, πολύ ωραία ατμόσφαιρα και ωραία μυρωδιά. Άρα όταν έρχεται το massage ολοκληρώνεται όλη η εμπειρία.
Πού οφείλεται η επιτυχία του concept;
Διαθέτουμε πακέτα προσφορών, όπως το πακέτο που περιλαμβάνει 4 συνεδρίες το μήνα με €80. Έτσι, πολλοί άνθρωποι αγόραζαν τα πακέτα και έβαζαν το massage στην καθημερινότητά τους. Συνδυαστικά με τα ντουζ, το hammam και το jacuzzi, δημιουργούσαμε πακέτα τα οποία κάποιος ερχόταν είτε για γενέθλια, είτε το χρησιμοποιούσε για τον εαυτό του, είτε με την κοπέλα του, είτε το έκαναν δώρο. Έχει πολλές πτυχές marketing. Με αυτόν τον σχεδιασμό αυξήθηκε πολύ γρήγορα ο αριθμός του πελατολογίου. Μέσα σε δύο μήνες φτάσαμε τα 458 μέλη, το οποίο είναι ένα νούμερο που γυμναστήρια κάνουν τρία και τέσσερα χρόνια να το πετύχουν. Έγινε πολύ γρήγορα η άνοδος. Είχαμε μεγάλη επαναληψιμότητα του πελατολογίου. Πελάτες ξαναέρχονταν μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα.
Ποιοι παράγοντες επηρεάζουν την κερδοφορία μιας επιχείρησης στον χώρο της ευεξίας;
Έχει πολύ χαμηλά αναλώσιμα, τα οποία ανεβαίνουν αναλογικά με τη δουλειά. Δηλαδή, αν έναν μήνα δεν έχεις πολλή δουλειά, έχεις αντίστοιχα και χαμηλότερο κόστος των αναλώσιμων, όσο η δουλειά ανεβαίνει και φτάνει σε ένα επίπεδο που μπορεί να κάνεις και 700 πελάτες το μήνα, εννοείται ότι τα αναλώσιμα θα ανέβουν. Η κερδοφορία έχει να κάνει με τη διαχείριση του χρόνου που έχεις να εκμεταλλευτείς μέσα στην ημέρα. Ο ελεύθερος χρόνος του σύγχρονου Έλληνα, έχει παρατηρηθεί ότι είναι μετά τις 4 το απόγευμα. Ο χώρος μας είναι ανοιχτός από τη 1 το μεσημέρι. Τα περισσότερα ραντεβού κλείνονται μεταξύ 5-6-7-8 το απόγευμα, επομένως πρέπει αυτές τις ώρες να τις εκμεταλλευτείς σωστά, με πληθώρα ραντεβού και πληρότητα χώρου, έτσι ώστε να μπορέσει να ανέβει και ο τζίρος. Να μπορείς για παράδειγμα, να κάνεις μια αναβάθμιση υπηρεσίας. Δηλαδή, να έρθει κάποιος για να κάνει ένα χαλαρωτικό massage και πάνω στην κουβέντα να του προτείνεις να κάνει και κάποια άλλη θεραπεία, οπότε στην ίδια ώρα αυξάνεται και η μέση απόδειξη. Αυτό έχει να κάνει με το κομμάτι πώλησης και της εκπαίδευσης που παρέχουμε στο προσωπικό αλλά και με τον τρόπο που θα κατανεμηθεί ο χρόνος ώστε να μπουν πιο σωστά ραντεβού, πχ ζευγάρια, τριάδες.