Ιδιαίτερα επιτυχημένη χρονιά μπορεί να χαρακτηριστεί το 2022 για την KFC και τη Food Plus AE που έχει τα δικαιώματα ανάπτυξης του σήματος στη χώρα μας. Ειδικότερα, οι εκτιμήσεις κάνουν λόγο για την πραγματοποίηση ρεκόρ πωλήσεων στην ιστορία της εταιρείας, ύστερα από την αύξηση του δικτύου καταστημάτων.
Ταυτόχρονα γίνεται προσπάθεια προσαρμογής της τιμολογιακής πολιτικής της εταιρείας προκειμένου να ανταποκριθεί με τον καλύτερο τρόπο στις προκλήσεις της εποχής και με στόχο τη διεύρυνση του μεριδίου της αγοράς, ενώ η KFC τον τελευταίο χρόνο έχει εισέλθει δυναμικά στο παιχνίδι της αγοράς delivery, έχοντας επιτύχει να αποσπάσει ένα σημαντικό μερίδιο των πωλήσεων της εταιρείας.
Χρονιά – ορόσημο το 2021
Όλα ξεκίνησαν το 2021, όταν και η KFC προσέγγισε τις πωλήσεις του 2019 της Pizza Hut, τότε που λειτουργούσαν 16 καταστήματα στην Ελλάδα. Σε αντίθεση, όμως, με την αλυσίδα πίτσας που τροφοδοτούσε με ζημίες την Food Plus, τα κοτόπουλα του συνταγματάρχη Sanders απογείωσαν τις πωλήσεις με λιγότερα καταστήματα και οδήγησαν την εταιρεία σε κερδοφορία έπειτα από πολλά χρόνια.
Πιο συγκεκριμένα, το 2021 οι πωλήσεις της Food Plus, που προήλθαν αποκλειστικά από τα καταστήματα KFC, διαμορφώθηκαν σε 17 εκατ. ευρώ έναντι 13,1 εκατ. ευρώ το 2020, παρουσιάζοντας αύξηση της τάξης του 30%. Σημειώνεται στο σημείο αυτό ότι στους πρώτους επτά μήνες της χρήσης του 2020 στον κύκλο εργασιών της Food Plus συνεισέφεραν και οι πωλήσεις των 16 καταστημάτων της Pizza Hut. To 2019, που ήταν η τελευταία πλήρης χρήση και με τα δύο σήματα, οι πωλήσεις της εταιρείας είχαν διαμορφωθεί σε 18,7 εκατ. ευρώ.
Σε ό,τι αφορά τα αποτελέσματα πέρυσι, τα μεικτά κέρδη εκμετάλλευσης διαμορφώθηκαν σε 9,2 εκατ. ευρώ έναντι 5,57 εκατ. ευρώ το 2020. Ιδιαίτερα ενθαρρυντικό για την πορεία της εταιρείας είναι ότι το 2021 εμφάνισε κέρδη που άγγιξαν το 1 εκατ. ευρώ έναντι ζημιών που έφταναν τα 2 εκατ. ευρώ το 2020. Αξίζει να αναφερθεί ότι στο τέλος του 2021 τα ταμειακά διαθέσιμα της Food Plus ανέρχονταν στο 13,35% του συνολικού ενεργητικού της εταιρείας, ενώ τα αποθέματα στο 7,58%.
Το βάρος στην KFC
Με τις δραστηριότητες της Pizza Hut να ολοκληρώνονται τον Ιούλιο του 2020, όταν και έκλεισαν 16 καταστήματα, το βάρος της Food Plus έπεσε αποκλειστικά πάνω στην KFC. Ωστόσο, πριν ξεκινήσει τις διαδικασίες ανάπτυξης του δικτύου, φρόντισε να «καθαρίσει» τον ισολογισμό της, προχωρώντας σε μείωση μετοχικού κεφαλαίου κατά 27,9 εκατ. ευρώ, με σκοπό τον συμψηφισμό και τη διαγραφή συσσωρευμένων ζημιών. Στη συνέχεια, ο μέτοχος της εταιρείας προχώρησε σε αύξηση μετοχικού κεφαλαίου ύψους 750 χιλ. ευρώ.
Έτσι το πλάνο επέκτασης της αλυσίδας μπήκε σε εφαρμογή από την Food Plus το 2021, με τον ισολογισμό πλέον να είναι πλέον πιο υγιής. Μεσολάβησε μια μακρά περίοδος αδράνειας, με την περασμένη χρονιά να ανοίγουν τρία καταστήματα (Κηφισιά, Αμπελόκηπους και στο εμπορικό κέντρο River West). Παράλληλα το 2022 έχουν εγκαινιαστεί έως και τώρα δύο ακόμη σημεία (Smart Park και One Salonica), ανεβάζοντας τον συνολικό αριθμό των καταστημάτων σε 14.
Επιπλέον αναμένεται να υπάρξει επέκταση με δεύτερο κατάστημα στη Θεσσαλονίκη, ενώ δρομολογείται και η λειτουργία ενός τρίτου στην καρδιά της πόλης, στην Πλατεία Αριστοτέλους. Τη φετινή χρονιά, εξάλλου, υλοποιήθηκε ένα ευρώ πρόγραμμα ανακαίνισης παλαιότερων καταστημάτων, μεταξύ των οποίων στο Mediterranean Cosmos στη Θεσσαλονίκη και στο The Mall Athens με παράλληλη επέκταση των χώρων του.
Πηγή: powergame.gr