MEDIA STROM – Χάρης Αγγελόπουλος: «Επενδύσαμε σε λύσεις για τη βελτίωση της εφοδιαστικής αλυσίδας»

Κατηγορία: Συνεντεύξεις από Franchisors
Δημοσιεύτηκε: 20 Ιουλίου 2024
MEDIA STROM – Χάρης Αγγελόπουλος: «Επενδύσαμε σε λύσεις για τη βελτίωση της εφοδιαστικής αλυσίδας»

«Ο ύπνος είναι ένα από τα μυστικά της μακροζωίας και της ψυχικής υγείας, με τους ανθρώπους να επενδύουν τόσο στην υγεία τους όσο και στο σπίτι τους, οπότε η αγορά θα συνεχίσει να είναι δημοφιλής και το 2024. Ο κλάδος μας παραμένει ανθεκτικός απέναντι στις προκλήσεις, καθώς συνεχίζεται η τάση προς την ευεξία, με ενδιαφέρον για πρωτοποριακές λύσεις και προϊόντα που προάγουν την καλή υγεία και τον αναζωογονητικό ύπνο.

Οι τάσεις στον τουρισμό περιλαμβάνουν νέες εμπειρίες και ο ύπνος είναι μέρος της αναβαθμισμένης εμπειρίας που προσφέρουν οι επιχειρήσεις στην Ελλάδα», δήλωσε ο κ. Χάρης Αγγελόπουλος, Marketing Manager της MEDIA STROM, σε συνέντευξή του στο ΠΑΝΟΡΑΜΑ FRANCHISE 2024.

Ο ίδιος συνέχισε σημειώνοντας, «Επιπλέον, η χρηματοδότηση μέσω προγραμμάτων –αγοράστε τώρα, πληρώστε αργότερα– επιτρέπουν στους καταναλωτές άμεση ικανοποίηση των αναγκών τους».

Το 2023 βιώσαμε μία περίοδο πληθωρισμού, αύξησης των συντελεστών κόστους αύξηση των επιτοκίων, όξυνσης προβλημάτων ρευστότητας, καθώς και σημαντικών ελλείψεων σε θέματα προσωπικού. Ήταν, με λίγα λόγια, μια χρονιά έντονων προκλήσεων. Ποιες ήταν οι κυριότερες τάσεις – αλλαγές που παρατηρήθηκαν στον κλάδο σας αυτή τη χρονιά;

Ο κλάδος παραμένει ανθεκτικός απέναντι στις προκλήσεις καθώς συνεχίζεται η τάση προς την ευεξία, με ενδιαφέρον για πρωτοποριακές λύσεις και προϊόντα που προάγουν την καλή υγεία και τον αναζωογονητικό ύπνο.

Οι τάσεις στον τουρισμό περιλαμβάνουν νέες εμπειρίες και ο ύπνος είναι μέρος της αναβαθμισμένης εμπειρίας που προσφέρουν οι επιχειρήσεις στην Ελλάδα. Επιπλέον η χρηματοδότηση μέσω προγραμμάτων – αγοράστε τώρα, πληρώστε αργότερα – επιτρέπουν στους καταναλωτές άμεση ικανοποίηση των αναγκών τους.

MEDIA STROM Αγγελόπουλος franchise

Ποια θεωρείτε την κυριότερη πρόσκληση που αντιμετώπισε το δίκτυό σας το 2023; Ποια στρατηγική και ποιες κινήσεις ακολουθήσατε για να την αντιμετωπίσετε;

Το 2023, η αυξανόμενη ζήτηση για προϊόντα ύπνου αποτέλεσε μια από τις κύριες προκλήσεις μας. Οι άνθρωποι έδειξαν αυξημένο ενδιαφέρον για τη βελτίωση της ποιότητας του ύπνου τους, λόγω της αναγνώρισης της σημασίας του για τη γενική ευεξία.

Για να μην προκληθούν προβλήματα στην παραγωγή, την προμήθεια υλικών και τη διανομή από την αύξηση της ζήτησης, ενισχύσαμε τις σχέσεις μας με τους προμηθευτές, αξιολογήσαμε την αποθηκευτική δυνατότητα και εφαρμόσαμε προληπτικά μέτρα για τη διασφάλιση της συνεχούς ροής προϊόντων. Επιπλέον, επενδύσαμε σε τεχνολογικές λύσεις για τη βελτίωση της παρακολούθησης και διαχείρισης της εφοδιαστικής αλυσίδας.

Ποιες συμβουλές θα δίνατε στους υποψήφιους franchisees που σκέφτονται να επενδύσουν στον κλάδο σας; Τι θα πρέπει να προσέξουν;

Ο επιχειρηματίας/franchisee θα επενδύσει σε μια αξιόπιστη εταιρεία που ηγείται στον κλάδο της για περισσότερα από 55 χρόνια, αλλά και είναι Νο. 1 σε πωλήσεις, με τζίρο, διπλάσιο από τη δεύτερη εταιρεία στρωμάτων. Η MEDIA STROM του παρέχει μεταξύ άλλων βοήθεια στην εξεύρεση και εκπαίδευση του κατάλληλου προσωπικού, συνεχή υποστήριξη και ενημέρωση, τον καθοδηγεί στην επιλογή του πλέον αξιοποιήσιμου σημείου για την λειτουργία του καταστήματος και του παρέχει αναλυτικά σχέδια και συμβουλές για την κατασκευή του. Τέλος, η MEDIA STROM στηρίζει τους franchisees σε θέματα marketing, διαφήμισης, προώθησης και δημοσίων σχέσεων τόσο σε πανελλαδικό όσο και σε τοπικό επίπεδο.

Ποια είναι τα σχέδιά σας για το 2024;

Το επενδυτικό πλάνο μας αφορά σε επενδύσεις σε τεχνολογίες πληροφορικής, υποδομές βιωσιμότητας και ανακαινίσεις καταστημάτων. Παράλληλα, το επιχειρηματικό πλάνο αφορά σε λανσάρισμα νέων προϊόντων & ανάπτυξη πελατολογίου. Και τα δύο είναι εφικτά χάρη στην κατάρτιση, την εμπειρία και την αφοσίωση του ανθρώπινου δυναμικού μας, των 230 εργαζομένων μας δηλαδή, που προσπαθούν για τη διαρκή κατάκτηση νέων κορυφών.

Μάθε περισσότερα για αυτό το franchise

MEDIA STROM