Ο Παναγιώτης Μπαφατάκης δραστηριοποιείται στον χώρο της εστίασης περίπου 17 χρόνια, ως επιχειρηματίας κι άλλα τόσα ως εργαζόμενος, στα καταστήματα του πατέρα του. Τον Σεπτέμβριο του 2021, απέκτησε το δικό του Mailo’s στη Νέα Σμύρνη και σκέφτεται ήδη να επεκτείνει τη συνεργασία του με την εταιρεία, ανοίγοντας και δεύτερο σημείο στην Αθήνα!
Επισκεπτόμενος το κατάστημα, αμέσως το ξεχώρισε ως μία επενδυτική ευκαιρία. «Ερωτεύτηκα αυτό το μαγαζί και αυτή την ιδέα! Θα μπορούσα να είχα επενδύσει τα χρήματα στα δικά μου καταστήματα αλλά ήταν τόσο έντονη η επιθυμία μου να αποκτήσω ένα Mailo’s, που το επιχείρησα χωρίς δεύτερη σκέψη! Καταρχάς, θεωρώ πως είναι κάτι τελείως καινούργιο στην αγορά. Δεν είναι πως φτιάχνουμε απλώς ζυμαρικά και τα προσφέρουμε. Αλλάξει όλη τη φιλοσοφία του ζυμαρικού», αναφέρει.
Ερωτώμενος για το κοινό που επισκέπτεται το κατάστημά του, ο κ. Μπαφατάκης επεσήμανε πως οι πελάτες έρχονται στοχευμένα στο σημείο. Δεν περνούν απλώς τυχαία απέξω κι αποφασίζουν εκείνη τη στιγμή να εισέλθουν. Το γνωρίζουν ήδη, από το εταιρικό κατάστημα στο Κολωνάκι, επιτυχία που επαναλαμβάνεται και στα υπόλοιπα καταστήματα franchise του δικτύου. «Πάντα στην αγορά, κάποιος παρασέρνει κάποιον άλλο. Είμαστε ιδιαίτερα δημοφιλείς σε νεαρές ηλικίες, οι οποίες όμως «τραβούν» και τους μεγαλύτερους. Θα έρθει στο κατάστημα ο έφηβος, ο φοιτητής, ο οποίος στη συνέχεια προσκαλεί και τον γονέα του να δοκιμάσει τις φανταστικές χειροποίητες δημιουργίες του Μailo’s! Έτσι, όλοι έρχονται στον χώρο μας γιατί η αγάπη για τα ζυμαρικά, ασφαλώς και δεν έχει ηλικία!
Ο κ. Μπαφατάκης αναφέρθηκε και στην ευκολία στον τρόπο λειτουργίας του Μailo’s. «Πραγματικά, είναι πανεύκολο! Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να ακολουθήσεις τη γραμμή της εταιρείας. Είναι τόσο καλά φτιαγμένο όλο αυτό το concept, τόσο καλά δουλεμένο. Υπάρχουν βέβαια διαφοροποιήσεις ανάλογα την περιοχή, δεν είναι όλος ο κόσμος ίδιος και όλα τα σημεία ίδια, αλλά αν ακολουθήσεις τις κατευθύνσεις της εταιρείας, πραγματικά είναι αστείο»! Με το που ανοίξει το κατάστημα χρειάζονται απλά λίγες μέρες για να «πατήσει» το προσωπικό στους νέους χώρους. Τίποτα άλλο. Οι άνθρωποι του Mailo’s, έχουν δουλέψει πολύ κι αυτό που λένε, ξέρουν γιατί στο λένε», συμπληρώνει.