Το Crepaholic κατάφερε να εδραιωθεί στην αγορά του street food δημιουργώντας έναν χώρο που πολύ γρήγορα εξελίχθηκε σε στέκι ενώ τράβηξε κόσμο κι από πιο απομακρυσμένες περιοχές.
Η φιλοσοφία του Crepaholic αποτελείται, ουσιαστικά, από δύο επίπεδα. Το πρώτο έχει να κάνει με την εμπειρία του επισκέπτη. Ένα μέρος οπού μπορεί να συγκεντρωθεί η νεανική παρέα αλλά να συνυπάρχει αρμονικά και με την οικογένεια ή ακόμα και τον μοναχικό περαστικό που κάνει την στάση του. Μία αίσθηση που δημιουργείται από τα τραπεζοκαθίσματα και την αισθητική μέχρι την φιλική και φιλόξενη συμπεριφορά του προσωπικού.
Το δεύτερο, εξίσου σημαντικό σκέλος έχει να κάνει με τα προϊόντα: signature κρέπες με τη μυστική του συνταγή ζύμης καθώς και βάφλες, με φρέσκα υλικά, που είναι ταυτόχρονα και γευστικές και χορταστικές, φρέσκα παγωτά και milkshakes.
Όλα αυτά έχουν σαν αποτέλεσμα να έχει δημιουργηθεί σταθερή πελατεία και το μαγαζί να γίνει καθημερινή συνήθεια. Η επιτυχία του όμως δεν μένει μόνο στο sit in καθώς έχει πετύχει ισορροπία στα revenue streams με προσεγμένο και γρήγορο delivery αλλά και take away.
Ο Αντώνης και η Κική, οι δύο νέοι άνθρωποι που τόλμησαν να πάρουν την ζωή τους στα χέρια τους δημιουργώντας το Crepaholic, σήμερα να νιώθουν ότι τι έχουν ανταμειφθεί και με το παραπάνω για τον κόπο τους. Με ένα μικρό κεφάλαιο, άνοιξαν πριν 6 χρόνια το πρώτο κατάστημα το οποίο στην πορεία έφερε και δεύτερο. Το νιόπαντρο ζευγάρι έζησε στο μαγαζί τα γέλια των παιδιών που τους επισκέπτονταν το απόγευμα μετά το σχολείο ή το φροντιστήριο, τις παρέες και τα ζευγαράκια μετά την βραδινή έξοδο, την ζεστασιά και την τρυφερότητα γονιών μαζί με τα παιδιά τους . Η ποιότητα, η γεύση, η φιλοξενία και η αίσθηση της φρεσκάδας συνδυάζονται αρμονικά στον χώρο έχουν δημιουργήσει σταθερό κοινό.
Κάποιος που θα θελήσει να επενδύσει σε ένα κατάστημα Crepaholic, θα συναντήσει ανθρώπους που μπορεί να επικοινωνήσει μιας κι έχοντας περάσει από όλα τα στάδια της δημιουργίας μπορούν να καταλάβουν το όραμα σου και τις ανησυχίες του. Θα λάβει εκπαίδευση, υποστήριξη σε marketing, θα έχει τη δυναμική ενός ήδη αναγνωρισμένου brand και τα του παρέχουν όλα τα απαραίτητα εργαλεία για να ξεκινήσει ένας franchisee την επιχειρηματική του πορεία. Με 2-3 χρόνια αφοσίωσης και επιμελούς δουλειάς, μπορούν να μπουν σταθερές βάσεις επαγγελματικής ανέλιξης και επανεπένδυσης σε περισσότερα καταστήματα διασφαλίζοντας παράλληλα μια αρμονική ισορροπία μεταξύ επαγγελματικής επιτυχίας και ποιοτικής ζωής.
Γιατί να επιλέξεις το Crepaholic
- Διεισδύει δυναμικά στην αγορά του street food που συνεχώς μεγαλώνει
- Αποτελεί ευέλικτο επιχειρηματικό μοντέλο καθώς έχει ισορροπία εσόδων από πολλαπλές πηγές για την ίδια δομή εργασιών, άρα δουλεύει με υψηλή παραγωγικότητα και ευελιξία
- Τρία revenue streams (take away, sit in, delivery) για ισορροπία στο κέρδος
- Μειωμένα λειτουργικά κόστη και χαμηλό labor cost
- Προσιτό ύψος επένδυσης
- Υψηλά περιθώρια κέρδους
- Δυνατότητα επέκτασης και επανεπένδυσης καθώς διεξάγεται έρευνα για περιοχές και σημεία δραστηριοποίησης
- Signature συνταγές και μυστική ζύμη που εξασφαλίζουν μοναδικότητα και διαφοροποιούν από τον ανταγωνισμό.
Το Crepaholic είναι ένας σταθμός γεύσης, μια εμπειρία που απευθύνεται σε κάθε άνθρωπο που ζει και κινείται μέσα στους ρυθμούς της πόλης. Είτε πρόκειται για ένα γρήγορο διάλειμμα από τις καθημερινές υποχρεώσεις, είτε για μια απολαυστική στιγμή χαλάρωσης ή ακόμα κι από την άνεση του σπιτιού του.
Απευθυνόμενο σε ένα ευρύ κοινό, όλων των ηλικιών, προσφέρει έναν γαστρονομικό παράδεισο που λειτουργεί έως αργά το βράδυ: από οικογένειες μέχρι νεαρότερες ηλικίες!
Στα καταστήματα μπορεί κανείς να συναντήσει παππούδες που θέλουν να γλυκάνουν τα εγγόνια τους, γονείς πάνε θέλουν να απολαύσουν κάτι νόστιμο και υγιεινό μαζί με τα παιδιά τους, νεαροί που κάνουν μία τελευταία στάση για φαΐ μετά την νυχτερινή έξοδο, μαθητές που κάνουν το διάλειμμα τους.
Πέρα από το σημείο συνάντησης για όσους αναζητούν την τέλεια ισορροπία ανάμεσα στην παράδοση και τη μοντέρνα δημιουργικότητα, έχει επιδείξει μεγάλη δυναμική και στο κομμάτι του delivery, αφού χάρη στη συνεργασία με τους aggregators οι γεύσεις του ταξιδεύουν καθημερινά σε δεκάδες σπίτια.
Το μενού του είναι φτιαγμένο για να καλύπτει κάθε προτίμηση, από τους λάτρεις του αλμυρού έως εκείνους που αναζητούν τη γλυκιά απόλαυση! Η δε δυνατότητα για take away προσθέτει μία ακόμα πηγή εσόδων.
Αυτό που κάνει τον εμπνευστή του Crepaholic, Αντώνη Παναγιωτόπουλο, πιο περήφανο είναι το ότι τα καταστήματα έχουν φτάσει στο επίπεδο να έχουν καθημερινή σταθερή πελατεία.
Ο ιδανικός υποψήφιος franchisee στο δίκτυο Crepaholic είναι ένας άνθρωπος που μπορεί να ταυτιστεί με τον εμπνευστή του, τον Αντώνη. Ένας άνθρωπος έχει όρεξη για δουλειά χωρίς να απαιτείται απαραίτητα εξειδίκευση στον χώρο της εστίασης. Με ανεπτυγμένο επιχειρηματικό ένστικτο και τη ικανότητα να κατανοεί τις γραμμές του project, ο ιδανικός franchisee φέρνει μαζί του πάθος και ενθουσιασμό για την εξυπηρέτηση πελατών.
Ο ρόλος του απαιτεί δυνατές επικοινωνιακές δεξιότητες, ικανότητες διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού και την αποφασιστικότητα να αναλάβει διοικητικό ρόλο, καθοδηγώντας τη λειτουργία του καταστήματος. Ιδανικά, έχει επιχειρηματικό όραμα καθώς να του δοθεί η ευκαιρία να μπει, αν το επιθυμεί, και στον χώρο των multi-unit franchisees, επενδύοντας σε περισσότερα από ένα καταστήματα του δικτύου Crepaholic.
Στόχος είναι να χτιστεί μία συνεργασία βασισμένη στην εμπιστοσύνη και τη φιλοδοξία για αμοιβαία επιτυχία.
Η ιστορία του Αντώνη μοιάζει με ένα σύγχρονο παραμύθι. Ένας νεαρός διανομέας που από μικρός έτρεφε μεγάλη αγάπη για την κρέπα. Όποτε δεν βρισκόταν στον δρόμο για να παραδώσει κάποια παραγγελία έμπαινε στην κουζίνα και μάθαινε από τους πιο έμπειρους. Σιγά σιγά κατάφερε να βρει εκεί μία θέση και να εξελιχθεί σε υπεύθυνο κρεπερί.
Σε όλη αυτή τη διαδρομή, συνδυάζοντας τις γνώσεις που αποκόμισε με την φαντασία και τους πειραματισμούς του, δημιούργησε την δική του κρέπα και μοιραία, κάποια στιγμή, άνοιξε το δικό του κατάστημα.
Στην πορεία αυτή, δίπλα του ήταν συνεχώς η σύντροφος του, η Κική. Μετά τον γάμο τους αποφάσισαν να επενδύσουν ένα μικρό κεφάλαιο κι ο Αντώνης χρησιμοποίησε όλες του τις γνώσεις για να στήσει το πρώτο μαγαζί. Μέσα σε δύο μόλις μήνες είδαν το μαζί τους να απογειώνεται και μέσα σε 4 περίπου χρόνια το Crepaholic κατάφερε να αριθμεί δύο καταστήματα που αποτελούν πόλο έλξης πελατών ακόμα κι από μακρινές περιοχές καθώς και να μπει στον χώρο του franchise.
Μέσο μέγεθος καταστήματος:
από 50 τ.μ.
Ελάχιστο Ύψος Επένδυσης:
45.000 €