Pink Woman – Δημήτρης Ματεμτζής: «Το brand Pink Woman είναι θελκτικό για τους franchisees»

Κατηγορία: Συνεντεύξεις από Franchisors
Δημοσιεύτηκε: 19 Ιουλίου 2024
Pink Woman – Δημήτρης Ματεμτζής: «Το brand Pink Woman είναι θελκτικό για τους franchisees»

«Το λιανεμπόριο το 2023 αντιμετώπισε πολλαπλές προκλήσεις, εν μέσω πληθωριστικών πιέσεων και γεωπολιτικών εντάσεων, με την αύξηση του κόστους δανεισμού για τις επιχειρήσεις. Ειδικότερα, στον τομέα του λιανικού εμπορίου ένδυσης οι fashion retailers αντιμετώπισαν το δύσκολο έργο της διατήρησης ανταγωνιστικών τιμών και της διαχείρισης πιέσεων στα μικτά περιθώρια, για να προσαρμοστούν στις καταναλωτικές απαιτήσεις», σύμφωνα με τον κ. Δημήτρη Ματεμτζή, Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο της Intrafashion Group (Pink Woman).

Όπως διεξοδικά ανέλυσε ο ίδιος σε συνέντευξή του στο ΠΑΝΟΡΑΜΑ FRANCHISE 2024,«Επίσης, παρατηρήθηκε η ανάγκη προσαρμογής των κολεξιόν λόγω της κλιματικής αλλαγής. Για παράδειγμα, το ηπιότερο φθινόπωρο, για τα δεδομένα της εποχής, επηρέασε τις πωλήσεις φθινοπωρινών ειδών (όπως παλτό), των οποίων οι πωλήσεις είναι καθοριστικές στη διαμόρφωση του ετήσιου τζίρου».

Ποια θεωρείτε την κυριότερη πρόκληση που αντιμετώπισε το δίκτυό σας το 2023; Ποια στρατηγική και ποιες κινήσεις ακολουθήσατε για να την αντιμετωπίσετε;

Η βασική πρόκληση που αντιμετώπισε το brand «Pink Woman» του Ομίλου Intrafashion το 2023, ήταν ο έντονος κυρίως εισαγόμενος ανταγωνισμός. Για να ανταποκριθούμε σε αυτήν την πρόκληση, εκπονήσαμε ένα σαφές στρατηγικό πλάνο ανάπτυξης, το οποίο υποστηρίχθηκε τόσο από μια υγιή κεφαλαιακή βάση όσο και από τη διαρκή ανάπτυξη των ανθρωπίνων πόρων μας.

Το εν λόγω πλάνο, μας επέτρεψε να κατακτήσουμε σημαντικά μερίδια αγοράς το 2023. Επιπλέον, επικεντρωθήκαμε στη διατήρηση του price positioning μας με την απορρόφηση του μεγαλύτερου μέρους του αυξανόμενου κόστους.

Pink Woman Ματεμτζής franchisees

Σύμφωνα με στοιχεία του ΓΕΜΗ, τον τελευταίο χρόνο στην Ελλάδα δημιουργήθηκαν 57.000 νέες επιχειρήσεις. Ωστόσο, οι νέες επιχειρήσεις στον χώρο του franchise δεν υπερέβησαν το 1,5% επί του συνολικού  αριθμού νέων επιχειρήσεων. Ποιοι είναι οι λόγοι που το franchising –παρά το ότι έχει αποδείξει συγκριτικά υψηλούς δείκτες αποδοτικότητας και ταχύτητας προσαρμογής στις νέες συνθήκες– δεν αποτελεί ακόμη μία κύρια επιλογή επιχειρηματικής δραστηριότητας;

Τα στοιχεία αυτά φανερώνουν ότι η επιλογή ελκυστικών επιλογών franchising αποτελεί ένα σημαντικό στοίχημα. Οι ανησυχίες σχετικά με τη διαχείριση των αποθεμάτων, τον ανταγωνισμό, και την προσαρμογή στις τοπικές αγορές αποτελούν παράγοντες που παίζουν ρόλο σε αυτήν την εξέλιξη.

Είναι ενθαρρυντικό ότι το brand «Pink Woman» είναι θελκτικό για τους franchisees καθώς από τα 115 καταστήματά μας, τα 66 λειτουργούν μέσω του franchising. Η συνεχής βελτίωση των στρατηγικών franchising, η προσφορά ελκυστικότερων όρων συνεργασίας και η στήριξη από τους franchisors αποτελούν κλειδιά για την ενίσχυση του franchising στην Ελλάδα.

Όλες οι αλυσίδες αντιμετωπίζουν προβλήματα εύρεσης ανθρώπινου δυναμικού. Ποια είναι η άποψή σας και πώς το αντιμετωπίζετε;

Πράγματι στο λιανεμπόριο υπάρχει δυσκολία εύρεσης ανθρώπινου δυναμικού σε σταθερή βάση. Στο πλαίσιο αυτής της πρόκλησης, ο Όμιλος Intrafashion σε έναν ανταγωνιστικό κλάδο όπως αυτόν της Fast Fashion γυναικείας ένδυσης δίνει έμφαση στη βελτίωση των συνθηκών εργασίας, στην παροχή ανταγωνιστικών αποδοχών και κινήτρων επίτευξης στόχων, καθώς και στην πραγματοποίηση εκδηλώσεων που ενισχύουν τη συνοχή της ομάδας.

Επιπλέον κάθε εξάμηνο πραγματοποιούνται τακτικές συναντήσεις λιανικής, για το στελεχιακό προσωπικό των καταστημάτων της «Pink Woman», με στόχο τη διεξαγωγή εκπαιδεύσεων σχετικά με θέματα προϊοντικής ανάλυσης, εμπορικής τοποθέτησης και πρακτικών πωλήσεων.

Μάθε περισσότερα για αυτό το franchise

PINK WOMAN