Τους τελευταίους μήνες, στη Νέα Σμύρνη, το πρώτο κατάστημα franchise MyFlex – Flex Stores προσφέρει στους πελάτες ένα καλύτερο τρόπο ζωής δίνοντας εκείνα τα εφόδια που χρειάζονται για να φτάσουν τον στόχο τους. Αποτέλεσμα αυτής της διαδικασίας είναι να δημιουργούνται όλο και περισσότεροι ευχαριστημένοι πελάτες και το MyFlex – Flex Stores να ισχυροποιεί τη θέση του στην αγορά.
Οι franchisees του νέου MyFlex – Flex Stores , o Βαγγέλης Παπανικόλας και η Λίλιαν Μοσχοπούλου, από την αρχή πίστεψαν στην καινοτόμα ιδέα του κ. Δημήτρη Οικονομάκη και δηλώνουν ικανοποιημένοι για την πορεία που σημειώνει το νέο τους κατάστημα τις πρώτες, κιόλας, εβδομάδες λειτουργίας του. Το FRANCHISE SUCCESS μίλησε με τον κ. Παπανικόλα για την εμπειρία του στην δημιουργία της δικής του επιχείρησης franchise.
K. Παπανικόλα, ποια ήταν η προηγούμενη επαγγελματική σας εμπειρία;
Από 2004 έως το 2006 ήμουν ενεργός αθλητής και πρωταθλητής στο Fitness. Από εκεί και πέρα το 2008, μπήκα ως υπεύθυνος σε μια μεγάλη εταιρεία συμπληρωμάτων. Έμεινα εκεί 2 χρόνια και το 2012 είχα το δικό μου κατάστημα συμπληρωμάτων. Το 2016 μεταφερθήκαμε σε ένα πολυχώρο wellness και fitness. Και στη συνέχεια ξεκίνησε η συνεργασία μας με τον κ. Οικονομάκη όταν είχε το flexi. Έτσι έμαθα από πρώτο χέρι την ιδέα που ήθελε να παρουσιάσει ο κ. Οικονομάκης στην αγορά.
Γιατί αποφασίσετε να ανοίξετε ένα MyFlex – Flex Stores ;
Η εμπιστοσύνη μου απέναντι στον κ. Οικονομάκη, στον επαγγελματισμό του και στις αποφάσεις που παίρνει. Ένιωθα ασφάλεια εξαρχής και ήξερα ότι αυτό που κάνει θα έχει κερδοφορία. Πίστευα ότι το project του Δημήτρη Οικονομάκη θα έχει επιτυχία.
Νιώθω ασφάλεια όταν έχω δίπλα μου συνεργάτες όπως είναι ο κ. Οικονομάκης!
Ποια είναι τα στοιχεία που κάνουν τόσο μοναδικό το franchise MyFlex;
Δεν υπάρχει κάτι παρόμοιο στην αγορά. Επίσης το όλο project έχει σχεδιαστεί τόσο σωστά ώστε να έχουμε ένα δομημένο «προϊόν». Το MyFlex προσφέρει μια ολοκληρωμένη πρόταση wellness στον καταναλωτή η οποία χαρακτηρίζεται από επαγγελματισμό και πραγματικά αποτελέσματα. Όσον αφορά το θέμα της διατροφής, το MyFlex λύνει πολλά «προβλήματα» που μπορεί να αντιμετωπίσει ένας ενδιαφερόμενος όπως η γεύση, το ωράριο, οι διαφορετικές προτιμήσεις κ.λπ. Η καινοτομία, η εξειδίκευση και ο τρόπος με το οποίο έχει στηθεί η επιχείρηση είναι οι βασικοί λόγοι που με ώθησαν να θέλω να ανοίξω και εγώ τo δικό μου franchise MyFlex – Flex Stores .
Ποιες είναι ανάγκες του καταναλωτικού κοινού;
Το κοινό έχει ανάγκη από έναν τρόπο ζωής που του προσφέρει μια καλή εμφάνιση αλλά και μια καλή υγεία. Αυτό για να πραγματοποιηθεί πρέπει να ακολουθεί ένα πρόγραμμα με βάση τις ανάγκες του (το πρόγραμμά του, τις συνήθειες, τις προτιμήσεις). Το MyFlex του δίνει τη δυνατότητα αυτή μεταμορφώνοντας τον τρόπο ζωής του. Ο καταναλωτής θέλει εύκολα και απλά να φτάσει τον στόχο του αλλά και θα τον διατηρήσει.
Τα τελευταία χρόνια, το κοινό δείχνει ιδιαίτερο ενδιαφέρον στην υιοθέτηση ενός πιο υγιεινού τρόπου ζωής. Πιστεύετε αυτό θα συνεχιστεί;
Πάντα ο κόσμος ενδιαφερόταν για θέματα wellness και fitness αλλά δεν υπήρχαν οι κατάλληλες υποδομές, παροχές ή υπηρεσίες ακόμα και η προσέγγιση δεν ήταν σωστή. Πάντα υπήρχε ενδιαφέρον και ζήτηση και θα υπάρχει. Ειδικά σε κάτι τόσο πρωτοπόρο και καινοτόμο.