Έτσι, τον Ιούλιο απέκτησε το δικό του Mailo’s στο Χαλάνδρι, το οποίο έχει ήδη γίνει το talk of the town της περιοχής για τη λαχταριστή, fresh pasta που προσφέρει!
Κύριε Κονιδάρη ποιοι λόγοι σας ώθησαν να επιλέξετε το franchising ως μέθοδο συνεργασίας;
Το Franchising στις μέρες μας είναι μια αρκετά καλή λύση για έναν νέο επιχειρηματία. Έχοντας τη στήριξη και τον συνεχή έλεγχο μιας εταιρείας, σε βοηθάει βήμα-βήμα, ώστε να μπορέσεις να αντεπεξέλθεις στις προσδοκίες των πελατών. Και κάπως έτσι εμφανίστηκε μια νέα και φρέσκια πρόταση για τον καταναλωτή, όπως είναι το Μailo’s The Pasta Project. Σε αυτή τη δύσκολη εποχή που διανύουμε, δεν υπήρχε λόγος να ανταγωνιστώ μια τέτοια ιδέα.
Πώς σας υποδέχθηκε η τοπική αγορά;
Πάρα πολύ θετικά. Νομίζω, η τοποθεσία έκανε τη διαφορά. Πάρθηκε η καλύτερη απόφαση με το να απομακρυνθούμε λίγο πιο έξω από την αγορά του Χαλανδρίου, δίνοντας στον καταναλωτή αρκετό χώρο να απολαύσει τα ποιοτικά μας ζυμαρικά, ειδικά στη μετά Covid-19 εποχή. Το Χαλάνδρι πάντα υπήρξε μια γειτονιά που συνδυάζει όλες τις κουζίνες, όμως έλειπε η fresh pasta και αυτή την ανάγκη ήρθε να καλύψει το Mailo’s.
Ποιες ηλικίες προτιμούν το Mailo’s;
Όσοι αγαπούν τα ζυμαρικά, δηλαδή, πρακτικά όλοι! Συνήθως συναντάμε άτομα από 16-60 χρονών, εργαζόμενους, νεολαία, ζευγάρια, οικογένειες με παιδιά. Αυτό είναι ένα πολύ θετικό στοιχείο, να μπορείς να απευθύνεσαι σε ένα ευρύ κοινό.
Περάσατε από εκπαίδευση πριν το άνοιγμα του καταστήματός σας;
Υπήρξε εκπαίδευση 4 εβδομάδων για τους κυρίους μάγειρες και το προσωπικό. Καθώς έχω εμπειρία στην εστίαση, λόγω επαγγέλματος, εκπαιδεύτηκα και εγώ μέσα σε διάστημα 2 εβδομάδων. Μία επίσκεψη στο κατάστημα αρκεί, ώστε να δείτε την εξυπηρέτηση που παρέχουμε. Η εκπαίδευση των υπαλλήλων από την εταιρεία, μαζί με το συνεχόμενο coaching από εμένα, καθιστά το προσωπικό ικανό να αντεπεξέλθει σε οποιαδήποτε προσδοκία των πελατών μας, να εξηγήσουν το μενού και να προτείνουν έξτρα «πινελιές» που θα απογειώσουν τη γεύση. Γι’ αυτό και ήδη έχουμε αποκτήσει σταθερούς πελάτες που μας επιλέγουν ξανά και ξανά για να βιώσουν τη μοναδική Mailo’s εμπειρία.
Πώς θα περιγράφατε τη συνεργασία σας με το Mailo’s;
Η συνεργασία είναι άριστη και τα οφέλη που απολαμβάνουμε από τη δημοτικότητα του brand, σε συνδυασμό με την ποιοτική πρώτη ύλη, ακόμα καλύτερα! Έπειτα από μερικούς μήνες, μπορώ να πω πως το να διευθύνει κανείς ένα Mailo’s είναι αρκετά εύκολο αλλά και challenging, λόγω της πανδημίας.
Τι θα συμβουλεύατε έναν υποψήφιο franchisee που θέλει να επενδύσει στον συγκεκριμένο κλάδο;
Να έχει μεράκι και υπομονή! Η αγορά δραστηριοποίησης, το σημείο που θα διαλέξει αλλά και οι συνεργάτες, είναι ζωτικοί παράγοντες για την επιτυχία του, τους οποίους πρέπει να λάβει σοβαρά υπόψη.