
Το BRWNE Brow Bar έχει καταφέρει να ξεχωρίσει στην ελληνική αγορά ομορφιάς, εστιάζοντας αποκλειστικά στην περιποίηση των φρυδιών και του βλέμματος, δημιουργώντας μια νέα τάση που εξελίχθηκε σε ισχυρό δίκτυο καταστημάτων. Με συνδυασμό εξειδίκευσης, premium υπηρεσιών και δυνατής αναγνωρισιμότητας, το brand έχει αναπτυχθεί δυναμικά και μέσω franchise. Στον Πειραιά, το νέο κατάστημα φέρει την υπογραφή της Κατερίνας Παπαδοπούλου, η οποία μετά από μια πολυετή καριέρα στον τομέα των οικονομικών, αποφάσισε να ακολουθήσει τον δρόμο της επιχειρηματικότητας μέσα από τον κόσμο της ομορφιάς. Στη συνέντευξη που ακολουθεί, μιλά για την εμπειρία της, τα πρώτα της βήματα και τους λόγους που την οδήγησαν να επενδύσει στο BRWNE.
- Πώς ήταν οι πρώτες μέρες λειτουργίας και ποια τα συναισθήματά σας για το καινούργιο αυτό εγχείρημά σας;
Είμαι ενθουσιασμένη με το νέο ξεκίνημα για το οποίο ανυπομονούσα εδώ και ένα χρόνο όπου έλαβα τη συγκεκριμένη απόφαση.
- Με τι δραστηριοποιούσασταν πριν γίνετε franchisee;
Εργαζόμουν στον τομέα των οικονομικών, σε πιστωτικό ίδρυμα, σε θέσεις ευθύνης και στη συνέχεια σε εταιρεία πετρελαιοειδών.
- Ποιες άλλες επιχειρηματικές επιλογές εξετάσατε πριν επιλέξετε το franchising;
Πάντα έψαχνα κάτι πιο δημιουργικό από αυτό το κομμάτι στο οποίο απασχολήθηκα για πάνω από 27 χρόνια. Είχα αξιολογήσει και κάποιες άλλες επιλογές ωστόσο δεν ήθελα να λάβω μία απόφαση χωρίς να είμαι σίγουρη πως θα ασχοληθώ με κάτι που θα μου αρέσει και θα μου ταιριάζει.
- Γιατί επιλέξατε το franchise κι όχι αυτόνομη επιχειρηματική δραστηριότητα;
Το σύστημα Franchise παρέχει τη δυνατότητα αξιοποίησης της τεχνογνωσίας, της αναγνωσιμότητας και του δικτύου πελατών του franchisor. Οπότε έχω την πεποίθηση πως ως μέλος μίας ομάδας υπάρχει μεγαλύτερη πιθανότητα εξέλιξης και επιτυχίας σε σχέση με την αυτόνομη επιχειρηματική δραστηριότητα.
- Πόσο δικαιωμένη νιώθετε από την επιλογή σας;
Με βάση τα δεδομένα που είχα αναλύσει και τις συνεργασίες που ανέπτυξα νοιώθω πως σε πολύ μεγάλο βαθμό οι ενδιάμεσοι στόχοι μου έχουν επιτευχθεί .Τα αρχικά μηνύματα είναι θετικά επίσης από την ανταπόκριση των πελατών, υφιστάμενων και νέων της συγκεκριμένης περιοχής.
- Ποια είναι τα βασικά στοιχεία υποστήριξης που παρέχει η κεντρική εταιρεία του franchise;
Το δυνατό marketing μέσο social network , οι από κοινού συνεντεύξεις και η εκπαίδευση του προσωπικού στο μητρικό κατάστημα, η υποστήριξη κατά το στήσιμο του καταστήματος αλλά και στην πορεία σε θέματα προϊόντων, των παρεχόμενων υπηρεσιών αλλά και σε διαδικαστικά θέματα.
- Ποιες στρατηγικές μάρκετινγκ αποδεικνύονται πιο αποτελεσματικές για εσάς;
Καθώς οι υπηρεσίες μας απευθύνονται σε όλες τις ηλικιακές ομάδες αλλά κυρίως σε νεανικό κενό, ο καμπάνιες μέσο social network είναι το κυρίαρχο κανάλι επικοινωνίας μας και προώθησης των υπηρεσιών και των προϊόντων μας .
- Για ποιο κυρίως λόγο θα συστήνατε το Brwne σε ένα υποψήφιο franchisee;
Θα το σύστηνα επειδή αντλώ ικανοποίηση σε προσωπικό επίπεδο λόγω της ποιότητας των υπηρεσιών και των προϊόντων, της φήμης του brand, της εξειδίκευσης στο αντικείμενο, και του όμορφου περιβάλλοντος εργασίας.
- Ποια είναι η καθημερινότητά σας ως ιδιοκτήτης ενός καταστήματος Brwne;
Βρισκόμαστε σε αρχικό στάδιο ακόμα οπότε προσπαθώ να τακτοποιήσω εκκρεμότητες, να οργανώσω τη λειτουργία της επιχείρησης και ταυτόχρονα να αναπτύξω τη δραστηριότητα στην περιοχή. Οπότε στην καθημερινότητά μου βρίσκομαι πάρα πολλές ώρες στο χώρο, μοιράζοντας το χρόνο μου ανάμεσα σε διαδικαστικά και πελατειακά θέματα . Οι υπόλοιπες λίγες ώρες που μένουν είναι για ξεκούραση και κάποια πολύ βασικά πράγματα στο σπίτι.
- Τι θα συμβουλεύατε ένα υποψήφιο franchisee;
Θα συμβούλευα ένα υποψήφιο franchisee να ξεκινήσει κάποια δραστηριότητα εάν είναι κάτι που το θέλει πολύ ώστε να αντλεί προσωπική ικανοποίηση από την ποιότητα και το αποτέλεσμα των παρεχόμενων υπηρεσιών. Επίσης να είναι διατεθειμένος να εργαστεί προσωπικά και για πολλές ώρες τουλάχιστον στο ξεκίνημα. Και τέλος να έχει κάποιο χρηματικό απόθεμα γιατί πάντα προκύπτουν έξοδα πέρα από αυτά που υπολογίζονται στην αρχή.