Mailo’s The Pasta Project: 6 χρόνια φρέσκιας πάστας, γεύσης & καινοτομίας

Κατηγορία: Τελευταία Nέα της Αγοράς
Δημοσιεύτηκε: 24 Σεπτεμβρίου 2025
Mailo’s The Pasta Project: 6 χρόνια φρέσκιας πάστας, γεύσης & καινοτομίας

Το Mailo’s The Pasta Project συμπληρώνει φέτος 6 χρόνια λειτουργίας, συνεχίζοντας την πορεία του στην αγορά της εστίασης με σταθερή ανάπτυξη και διαρκή καινοτομία. Το δημοφιλές street food concept με τα φρέσκα ζυμαρικά έχει καταφέρει να καθιερωθεί ως ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα brands στην Ελλάδα και την Κύπρο, αποτελώντας σημείο αναφοράς για την κατηγορία του.

Παράλληλα, η συνολική του διαδρομή μετρά πλέον 9 χρόνια ανάπτυξης, με καθοριστική τη συμβολή της The Franchise Co, που υποστήριξε στρατηγικά την πορεία και την εξέλιξη του concept από το στάδιο της ιδέας έως τη σημερινή του δυναμική παρουσία.

Τι είχε γίνει μέχρι πέρσι (5 χρόνια λειτουργίας)

Για να θυμηθούμε:

  • Μέχρι τα 5 χρόνια, το δίκτυο Mailo’s είχε ανοίξει περίπου 40 καταστήματα.

  • Το concept είχε ήδη αναγνωριστεί ως «fresh street pasta», με σημαντική αναγνωρισιμότητα και λύσεις στην εφοδιαστική αλυσίδα που διασφάλιζαν ποιότητα και ταχύτητα.

  • Είχε λάβει το βραβείο Gold Winner Food & Beverage Services Franchise 2024 στα The Franchise Success Awards.

Τι άλλαξε και τι επιτεύχθηκε στον τελευταίο χρόνο (Year 6)

Στον έκτο χρόνο λειτουργίας, το Mailo’s συνέχισε δυναμικά, με αρκετές επιτυχίες αλλά και νέες προκλήσεις. Παρακάτω τα πιο σημαντικά:

  1. Άνοιγμα νέων καταστημάτων

    • Το δίκτυο ξεπέρασε τα 42 σημεία σε Ελλάδα και Κύπρο, σύμφωνα με την καταχώρηση στο Mall of Cyprus.

    • Νέα καταστήματα άνοιξαν σε περιοχές όπου υπήρχε ζήτηση και ενδιαφέρον, όπως Λαμία, η οποία είδε πρόσφατα το 43ο κατάστημα Mailo’s.

    • Επέκταση στην Κύπρο ενδυναμώνεται, με Mailo’s να κάνει τοποθετήσεις σε malls όπως το Mall of Cyprus και το Mall of Engomi.

    • Το Mailo’s άνοιξε το πρώτου κατάστημα στην πρωτεύουσα του Λιβάνου, Βηρυτό, πραγματόποιόντας την είσοδο του στην αγορά της Μέσης Ανατολής.
  2. Αναγνώριση & Βραβεία

    • Ο Νίκος Μουτσουρούφης, ιδρυτής, τιμήθηκε με το Βραβείο «Νέου Επιχειρηματία της Χρονιάς 2025» από το ΕΒΕΑ.

    • Αποκτήθηκαν νέες διακρίσεις μέσα στην κοινότητα του franchising, που ενισχύουν το brand και τη φήμη του Mailo’s ως ένας αξιόπιστος και καινοτόμος franchisor.

Το όραμα για το άμεσο μέλλον

Μετά από 6 χρόνια λειτουργίας, το Mailo’s έχει ήδη σταθεροποιηθεί ως ένα αναγνωρίσιμο name όσον αφορά τα φρέσκα ζυμαρικά και την εμπειρία street food. Τα επόμενα βήματα που φαίνονται να είναι κρίσιμα:

  • Ολοκλήρωση του στόχου για 60 σημεία (Ελλάδα & Κύπρος).

  • Επέκταση σε νέες χώρες — πιθανές αγορές που θα ανταποκρίνονται στο concept “fresh pasta street food”.

  • Εναρμόνιση με τάσεις βιωσιμότητας — πιο τοπικά υλικά, μείωση αποτυπώματος, χρήση συσκευασίας φιλικής προς το περιβάλλον.

  • Ενίσχυση ψηφιακών υπηρεσιών και εμπειρίας (app, loyalty programs, παραγγελίες online με περισσότερη ευκολία).

  • Διατήρηση των υψηλών προδιαγραφών ποιότητας — δηλαδή: το ζυμάρι και τα sauces να φτιάχνονται επί τόπου, ώστε η γεύση να παραμένει ξεχωριστή.

Μάθε περισσότερα για αυτό το franchise

MAILO’S THE PASTA PROJECT