Το νέο θεματικό τεύχος του Franchise Success, Convenience Stores και Franchising εστιάζει στη δυναμική αγορά των convenience stores και τις ευκαιρίες που προσφέρουν στους υποψήφιους franchisees.
Περιλαμβάνονται χρήσιμες πληροφορίες για τα κριτήρια επιλογής μιας αλυσίδας franchise convenience stores, από την οικονομική βιωσιμότητα και τις προοπτικές κερδοφορίας, μέχρι την οργανωτική δομή και την υποστήριξη της αλυσίδας.
Τα convenience stores αποτελούν τη νέα τάση της ελληνικής αγοράς
Η αγορά των convenience stores παρουσιάζει ισχυρή δυναμική στη χώρα μας, καθώς τα δύο τελευταία χρόνια έχει την πρωτιά ανάπτυξης στον χώρο του franchising. Τα convenience stores αποτελούν τη νέα τάση της ελληνικής αγοράς, με τα νέα format που εισχωρούν σε γειτονιές αλλά και στα σπίτια των καταναλωτών μέσω του delivery. Το franchising συνιστά τον βασικό μοχλό ανάπτυξης σε μια αγορά που προσφέρει ποικίλες ευκαιρίες ανάπτυξης και αποτελεί έναν ελκυστικό δρόμο για την επίτευξη επαγγελματικής και οικονομικής επιτυχίας.
Σημαντικοί εκπρόσωποι του χώρου απαντούν σε θέματα όπως:
• Ποιες είναι οι κυρίαρχες τάσεις της αγοράς
• Πώς διαμορφώνονται τα νέα καταναλωτικά πρότυπα
• Ποιος είναι ο ρόλος της τεχνολογίας στην ανάπτυξη των δικτύων
• Πώς προσαρμόζονται τα δίκτυα franchise στο σύγχρονο περιβάλλον
• Ποιο είναι το ιδανικό προφίλ των franchisee σύμφωνα με τους εκπροσώπους των δικτύων
• Ποια είναι τα κριτήρια για την επιλογή κατάλληλης τοποθεσίας για την επιτυχία ενός Convenience Store
• Τι πρέπει να προσέξει ένας επενδυτής που σκοπεύει να ανοίξει ένα franchise Convenience Store στην Ελλάδα
Συμμετέχουν οι:
• Ευάγγελος Βόδενας, Wholesale & Affiliate Retail Director της ΑΒ Βασιλόπουλος
• Μαρία Αρτίκη, Διευθύντρια Marketing και Επικοινωνίας της OK! Anytime Markets
• Δημήτρης Στασινούλιας, E-Commerce Manager της Carrefour
• Δημήτρης Ευσταθίου, Διευθυντής Ανάπτυξης του Mini Stop Kiosk
• Γιώργος Πρωτόπαπας, Επικεφαλής Τμήματος Franchise του My Market Local
• Ξένια Καραβασίλη, Marketing Director του i-mall Micro Market
Το νέο τεύχος είναι ανηρτημένο ψηφιακά ΕΔΩ
ενώ μεγάλο μέρος της ύλης του ανεβαίνει στο
Convenience Stores & franchising
Θεματολογία
Editorial: Η δυναμική αγορά των convenience stores και οι ευκαιρίες που προσφέρουν στους υποψήφιους franchisees.
Convenience Stores και Franchising: Το νέο τοπίο της μικρής λιανικής και οι «παίκτες» της – Ποιες είναι οι τάσεις της αγοράς – Ποιοι παράγοντες τη διαμορφώνουν – Τα νέα υβριδικά μίνι «πολυκαταστήματα » της γειτονιάς – Ο συνεργάτης – franchisee – ο νέος καταναλωτής τη μετά πανδημία εποχή.
Κριτήρια Επιλογής Αλυσίδας Franchise Convenience Stores: Μια Ολοκληρωμένη Προσέγγιση
Η ευελιξία και η δυνατότητα προσαρμογής στις ανάγκες της αγοράς καθιστούν τα convenience stores ιδιαίτερα ελκυστικά για επενδυτές που επιθυμούν να αναπτύξουν μια επιτυχημένη επιχείρηση με πολλές μονάδες.
Εμπειρία καταναλωτή και Convenience Stores: Τάσεις για το 2024-25
Η αυξανόμενη απαίτηση για ταχύτητα και ευκολία, οι τεχνολογικές εξελίξεις και τα νέα καταναλωτικά πρότυπα οδηγούν τις αλλαγές στον κλάδο.
Ξεφυλλίστε online εδώ το τεύχος
Το Franchise Success Media Group έχει εγκαινιάσει μια νέα θεματική σειρά εκδόσεων ώστε οι υποψήφιοι και υφιστάμενοι franchisees να αποκτήσουν μια σφαιρική εικόνα για δυναμικούς κλάδους της ελληνικής αγοράς του franchising, στο πλαίσιο πάντα της υπεύθυνησς ενημέρωσης.