
Η επιλογή σημείου σε μία αλυσίδα είναι απόφαση στρατηγικής σημασίας. Εφόσον θέλετε να θέσετε τις βάσεις για μια επιτυχημένη επιχειρηματική πορεία θα πρέπει να είστε ιδιαίτερα προσεκτικός.
Εξετάστε προσεκτικά τα κρίσιμα σημεία στα οποία πρέπει να εστιάσετε την προσοχή σας.
Βάλτε την τοποθεσία στην κορυφή της λίστας των προτεραιοτήτων σας καθώς ετοιμάζεστε να επενδύσετε σε κάποιο concept.
→ 20 κανόνες για την επιλογή νέων καταστημάτων
Το κατάστημα βρίσκεται σε εμπορική περιοχή; Βρίσκεται πάνω σε λεωφόρο ή σε κάποιο κεντρικό δρόμο; Σημαντικό στοιχείο είναι να εξετάσετε αν υπάρχει προοπτική ανάπλασης ή υποδομών που μπορεί να έχουν επίπτωση στην επιχείρησή σας.
Ελέγξτε την ορατότητα από τον κύριο δρόμο, όσο και τη διάρκεια που το σημείο είναι ορατό. Αυτή πρέπει να υπερβαίνει τα 10 – 15’’, αλλιώς ο οδηγός δεν προλαβαίνει να αντιδράσει. Μήπως η ορατότητα εμποδίζεται από κτήρια ή διαφημιστικές πινακίδες; Προσέξτε αυτό το σημείο!
→ Αναζητώντας νέες στρατηγικές ανάπτυξης: Κλειστές αγορές και multiunit franchise
Διερευνήστε την κυκλοφορία των πεζών και οχημάτων, την ύπαρξη πάρκινγκ, τον άμεσο και έμμεσο ανταγωνισμό. Ποιος είναι ο μέσος όρος των αυτοκινήτων που περνούν κάθε μέρα από το σημείο; Υπάρχει διάβαση πεζών έξω από το κατάστημα;
Με δυο λόγια, ως νέος franchisee, είναι πολύ σημαντικό να αφιερώσετε τον απαραίτητο χρόνο στην επιλογή του κατάλληλου σημείου για την επιχείρησή σας και να βεβαιωθείτε ότι υπάρχει πελατειακή βάση για τα προϊόντα ή την υπηρεσία σας.