Έρευνα ΙΕΛΚΑ: Αύξηση των πωλήσεων στα online καταστήματα

Κατηγορία: Ενημέρωση & Άρθρα
Δημοσιεύτηκε: 14 Ιουλίου 2017
Έρευνα ΙΕΛΚΑ: Αύξηση των πωλήσεων στα online καταστήματα

Η στροφή των Ελλήνων καταναλωτών στις ηλεκτρονικές αγορές και στο Internet γενικότερα είναι εμφανής. Όλο και περισσότεροι προτιμούν να πραγματοποιούν τα ψώνια τους διαδικτυακά, είτε λόγω ευκολίας, είτε λόγω έλλειψης χρόνου.

Στα κύρια προϊόντα που αγοράζουν -εκτός των τροφίμων- συγκαταλέγονται και τα προϊόντα προσωπικής υγιεινής, απορρυπαντικά, καθαριστικά για το σπίτι, βρεφικά προϊόντα, είδη για κατοικίδια, είδη σπιτιού και δευτερευόντως αναψυκτικά, καφέδες και συσκευασμένα τρόφιμα.

Πρόσφατη ετήσια έρευνα καταναλωτών του ΙΕΛΚΑ, κατέγραψε το 2016  μία σημαντική αύξηση του ποσοστού καταναλωτών που έχει δοκιμάσει να αγοράσει κάποιο προϊόν-είδος παντοπωλείου από το σουπερμάρκετ από 16% σε 20% (αύξηση κατά 25%).

Παράλληλα καταγράφεται αυξητική τάση τόσο σε σχέση με την πρόθεση αγοράς μέσω διαδικτύου, αλλά και σε σχέση με τη γενικότερη χρήση του διαδικτύου και των social media ως μέρος της διαδικασίας αγοράς.

Πηγή: Ερευνα: Κερδίζουν έδαφος οι online αγορές στα σούπερ μάρκετ -Το προφίλ των καταναλωτών | iefimerida.grΠαράλληλα καταγράφεται αυξητική τάση τόσο σε σχέση με την πρόθεση αγοράς μέσω διαδικτύου, αλλά και σε σχέση με τη γενικότερη χρήση του διαδικτύου και των social media ως μέρος της διαδικασίας αγοράς.

Παράλληλα καταγράφεται αυξητική τάση τόσο σε σχέση με την πρόθεση αγοράς μέσω διαδικτύου, αλλά και σε σχέση με τη γενικότερη χρήση του διαδικτύου και των social media ως μέρος της διαδικασίας αγοράς, ενώ πάνω από 1 στους 2 καταναλωτές πλέον (52%) δηλώνουν ότι αναζητούν ενεργητικά πληροφορίες για τιμές στο διαδίκτυο πριν πραγματοποιήσουν τις αγορές τους στο παραδοσιακό κανάλι (φυσικό κατάστημα).

Η έρευνα του ΙΕΛΚΑ δείχνει μία σαφέστατα αυξητική τάση των σταθερών/συστηματικών αγοραστών προϊόντων σουπερμάρκετ μέσω διαδικτύου. Σύμφωνα με την ανάλυση το ποσοστό αυτών των αγοραστών αυξήθηκε από 3% σε 5% την 4ετία 2013-2016 και αναμένεται να ξεπεράσει το 7% ως το 2018.

Πηγή: http://www.ielka.gr/?p=2175