Με το πρωτότυπο concept και το επιχειρηματικό μοντέλο «3 καταστήματα σε 1» (κουλουράδικο, καφέ και juice bar) και με ολοκληρωμένη αναπτυξιακή στρατηγική, το δίκτυο του MON KOOLOOR κατάφερε να αναπτύξει 40 και πλέον επιτυχημένα καταστήματα σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα.
Μπαίνοντας δυναμικά στο 2022 με αλλαγή στο λογότυπο και τα χρώματα, με νέο τύπο καταστημάτων και με εμπλουτισμό των προϊόντων τους, τα MON KOOLOOR επενδύουν στην εξέλιξη τους. Τα νέα καταστήματα υποδέχονται πελάτες που είναι σε κίνηση στον δρόμο, πελάτες που περνούν με το αυτοκίνητο, αλλά και ανθρώπους που ψάχνουν ένα στέκι μέσα στην ημέρα.
Πάρε τη μοναδική ευκαιρία να επιλέξεις το δικό σου MON KOOLOOR γιατί:
• Δίνει νέες ευκαιρίες κερδοφορίας από την πρώτη ημέρα λειτουργίας.
• Μπορείς να το κάνεις στα μέτρα σου
• Παρέχει ειδικά χρηματοδοτικά προγράμματα franchise από 70.000€ σε περιοχές υψηλής απόδοσης,
Κάνε #voor… για το δικό σου MON KOOLOOR!
Franchisees Success Stories
Ιστορίες οικογενειακής επιτυχίας!
Το MON KOOLOOR επένδυσε από την αρχή στη δημιουργία εύκολων στη λειτουργία και οικείων στον καταναλωτή επιχειρήσεων. Όπως αναφέρουν οι ιδρυτές του brand, το 90% των franchises του MON KOOLOOR είναι οικογενειακές επιχειρήσεις. Αυτή η στρατηγική έδωσε τη δυναμική στο MON KOOLOOR να έχει μια τρομερά ανοδική πορεία. Η δυναμική αυτή πορεία συνεχίζεται. Γίνε σήμερα η επόμενη επιτυχημένη ιστορία της μεγάλης οικογένειας του κουλουριού!
1. Αλέξης και Τζιοβάνι Τσεμπερίδης – Σέρρες
“Το άνοιγμα του MON KOOLOOR το υποδέχθηκε με τρομερό ενδιαφέρον η τοπική κοινωνία. Πολύ γρήγορα μπορέσαμε να κάνουμε μεγάλους τζίρους το κατάστημα βοήθησε να έρχεται ο κόσμος και με τα πόδια και με αυτοκίνητο. Βέβαια χωρίς ποιοτικό προϊόν δεν θα μπορούσαμε να επιτύχουμε. Τα προϊόντα μας τα γνωρίζει όλο και περισσότερο ο κόσμος και τα αγαπά διαρκώς.”
Δείτε περισσότερα από την οικογένεια Τσεμπερίδη εδώ
Επέλεξε γιατί:
1) Φέρνεις ένα νέο κατάστημα μστην περιοχή σου.
2) Έχεις τη δυνατότητα ταχείας ανάπτυξης και γρήγορης κάλυψης των αρχικών εξόδων.
3) Μπορείς να αξιοποιήσεις την πρότερη εμπειρία σου με τη βοήθεια των στοιχείων διαφοροποίησης από τον ανταγωνισμό.
2. Γιάννης Γκίνης – 25ης Μαρτίου, Θεσσαλονίκη
“Όλοι έχουν ξετρελαθεί με το νέο format αλλά και με τα λαχταριστά προϊόντα μας. Με το που μπαίνει μέσα ο πελάτης αντικρίζει την πλούσια βιτρίνα μας. Το κατάστημα έχει στηθεί με τέτοιον τρόπο ώστε να βοηθά τις πωλήσεις. Το προσωπικό αμέσως «αγκαλιάζει» τον πελάτη και θα λέγαμε πως πραγματοποιείται μπροστά του ένα σόου, στο οποίο φωτίζεται η διαδικασία της παραγωγής.”
Δείτε περισσότερα από τον Γιάννη Γκίνη εδώ
Επέλεξε γιατί:
4) Το μοναδικό concept ενεργοποιεί τη δυνατότητα αυθόρμητης εισροής πελατών.
5) Το νέο format του καταστήματος επιτρέπει την επανάληψη των επισκέψεων των πελατών.
6) Το προϊοντικό μείγμα και ο τρόπος λειτουργίας της επιχείρησης επιτρέπει τη διείσδυση σε πολλαπλές ζώνες ώρας, πέρα από το πρωινό.
3. Γιώργος Χατζηπαναγής – Εύοσμος, Θεσσαλονίκη
“Νιώθω χαρούμενος και ενθουσιασμένος. Αν και ποτέ μέχρι τώρα, δεν είχα δική μου επιχείρηση και δεν είχα σχέση με το χώρο νιώθω πολύ αισιόδοξος κα ασφαλής. Ο κόσμος αγαπάει το προϊόν. Θα σταματήσει με το αυτοκίνητο ή καθώς περνάει με πόδια, για να μπει στο κατάστημα. Νιώθω ασφάλεια για το μέλλον και πιστεύω ότι θα πάει πολύ καλά το κατάστημα.”
Δείτε περισσότερα από τον Γιώργο Χατζηπαναγή εδώ
Επέλεξε γιατί:
7) Αξιοποιείς το format του καταστήματος ανάλογα με τα ειδικά χαρακτηριστικά κάθε περιοχής.
8) Έχεις τη δυνατότητα προσέλκυσης διερχόμενων πελατών και χρηστών αυτοκινήτου
9) Μπορείς να λειτουργήσεις το κατάστημα ως στέκι στην τοπική αγορά.
4. Δημήτρης Κουκουρίκος – Άγιοι Ανάργυροι, Αθήνα
“Το μαγαζί έκανε αίσθηση από την πρώτη ημέρα. Φανταστείτε ότι έρχονταν παιδιά από το απέναντι σχολείο για να πάρουν κουλούρια και μας… μάλωσε ο διευθυντής. Είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος από την επιλογή μου. Πιστεύω ότι όλη η ιδέα του MON KOOLOOR είναι πάρα πολύ καλή και διαχρονική. Το μόνο μου άμεσο σχέδιο είναι να δείξω στην περιοχή που είναι το μαγαζί, τι πουλάμε και να έρθει να δοκιμάσει τα προϊόντα μας.”
Δείτε περισσότερα από τον Δημήτρη Κουκουρίκο εδώ
Επέλεξε γιατί:
10) Μπορείς να προσελκύσεις πελάτες σε άξονες με έντονο ανταγωνισμό, λόγω της μοναδικότητας του concept και της ολοκληρωμένης πρότασης προς τον καταναλωτή.
11) Είσαι νέος επιχειρηματίας που ζητάς την αυτοαπασχόληση ή είσαι έμπειρος επιχειρηματίας που ζητάς τη μετάβαση σε ένα νέο κερδοφόρο επιχειρηματικό μοντέλο.
12) Ψάχνεις την ισορροπία μεταξύ ζωής και εργασιακής καθημερινότητας.
13) Ξέρεις ότι θα λάβεις διαρκή εκπαίδευση από την αλυσίδα και τα ανάλογα εργαλεία για να τρέξεις την επιχείρησή σου με επιτυχία.
5. Κέλλυ Χρυσοβιτσιώτου – Κορωπί, Αθήνα
“Η ιδέα να έχω τη δική μου επιχείρηση με ενθουσιάζει και με αγχώνει λίγο. Η υποδοχή από τον κόσμο είναι μέχρι τώρα εξαιρετική, του αρέσει το κατάστημα και το προϊόν και αυτό μου δίνει δύναμη. Μου αρέσει που βλέπω κόσμο να παρκάρει για να μπει να ψωνίσει τον καφέ και το κουλούρι του. Επίσης, έχω εκπαίδευση συνεχώς τώρα τον πρώτο καιρό λειτουργίας και αυτό με ηρεμεί και μου δίνει αυτοπεποίθηση για να ξεκινάω την κάθε ημέρα με χαμόγελο.”
Δείτε περισσότερα από την Κέλλυ Χρυσοβιτσιώτου εδώ
Επέλεξε γιατί:
14) Θες να αναπτυχθείς και σε όμορες αγορές με συνεργίες
15) Θες να αποσβέσεις γρήγορα τα αρχικά έξοδα με τη δημιουργία οικονομίας κλίμακας.
16) Θες τη σιγουριά μιας οργανωμένης επενδυτικής προσπάθειας και την ομπρέλα ενός δυναμικού franchise ονόματος.
Franchisor News
Οι επιλεγμένες περιοχές για το επόμενο MON KOOLOOR
Το δίκτυο franchise του MON KOOLOOR έχει αποδείξει τη διαχρονικότητά του και την επικαιρότητά του απέναντι στις νέες καταναλωτικές επιλογές.
Η διαρκής εξέλιξή του επιτυγχάνεται και μέσα από το άνοιγμα σε ελκυστικές περιοχές και σημεία που επιτρέπουν την ανάπτυξη ενός franchise με υψηλή αποδοτικότητα.
Οι επόμενες περιοχές ανάπτυξης στην Αθήνα είναι:
Κέντρο Αθήνας, Νέα Σμύρνη, Γλυφάδα, Χαλάνδρι, Κουκάκι, Περιστέρι, Νέα Φιλαδέλφεια, Ηράκλειο Κέντρο Πειραιάς, Βριλήσσια – Χολαργός, Αμπελόκηποι
Πρόλαβε τώρα την ευκαιρία να συμμετέχεις στο πιο γρήγορα αναπτυσσόμενο δίκτυο σήμερα και γίνε η επόμενη ιστορία επιτυχίας στην εστίαση!