
Ένα νέο κατάστημα COCO-MAT, ανοίγει τις πόρτες του στο Τόκυο στις 17 Ιουνίου, ανεβάζοντας τον αριθμό των καταστημάτων της ελληνικής πολυεθνικής στα 106 παγκοσμίως.
Η COCO-MAT, πιστή στη στρατηγική εξωστρέφειας που ακολουθεί, διευρύνει συνεχώς το δίκτυο καταστημάτων της.
Στόχος της εταιρείας από την ίδρυσή της το 1989 έως σήμερα, είναι να προσφέρει υψηλής ποιότητας ύπνο από φυσικά υλικά σε όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους παγκοσμίως. Έτσι, επιδιώκει να έχει φυσική παρουσία σε όλες τις μεγάλες πόλεις του κόσμου, εξυπηρετώντας άμεσα τους πελάτες και λειτουργώντας ως ο πρεσβευτής των ελληνικών αξιών στο εξωτερικό.
«Η πολυετής εμπειρία μας στα προϊόντα ύπνου τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό, μας έχουν δώσει το προβάδισμα σε μεθόδους εκπαίδευσης, ώστε να προσεγγίζουμε την κάθε συνεργασία με τρόπο προσαρμοσμένο στο προφίλ του εκάστοτε συνεργάτη – franchisee», αναφέρει ο κ. Γιώργος Κουρεμένος, Retail Sales Manager of Greece της COCO-MAT.