
To νέο μπέργκερ θα δοκιμαστεί για πάνω από 12 εβδομάδες στο νοτιοδυτικό Οντάριο και θα έχει περισσότερες εναλλακτικές πρωτεϊνες.
Αυτή η κίνηση δηλώνει πως η McDonald’s προβληματίζεται ιδιαίτερα για την τρέχουσα κατάσταση που επικρατεί στα fast foods εστιατόρια, την οποία φαίνεται πως ακολουθούν με τις επιλογές τους, οι αλυσίδες Subway, Burger King και White Castle.
«Πρέπει να βεβαιωθούμε ότι διατηρούμε τη νέα καταναλωτική τάση», αναφέρει ο Steve Easterbrook, CEO της McDonald’s.
Η εταιρεία προσπαθεί τους τελευταίους μήνες να απλοποιήσει τις καθημερινές λειτουργίες των καταστημάτων, βελτιώνοντας τον τρόπο εξυπηρέτησης πελατών και τους χρόνους παρασκευής των γευστικών επιλογών. Πολλά στελέχη ανησυχούν πως η προσθήκη ενός vegan μπέργκερ θα αυξήσει την πολυκλοκότητα στην προετοιμασία των πιάτων
Μια τέτοια δοκιμασία θα μπορούσε να βοηθήσει την εταιρεία να προσδιορίσει αν η ζήτηση για το vegan προϊόν είναι αρκετά βιώσιμη ώστε να υπερβαίνει την προστιθέμενη πολυπλοκότητα που ενδεχομένως παρουσιαστεί.