Η ACS Ταχυδρομικές Υπηρεσίες Μ.Α.Ε.Ε., εταιρεία του Ομίλου Quest, λειτουργεί στην Ελληνική αγορά από το 1981 και αποτελεί την ηγέτιδα εταιρεία στο χώρο της, διακινώντας ετησίως πάνω από 50 εκατομμύρια αποστολές, από το σύνολο των υπηρεσιών της (courier και post). Η εταιρεία διαθέτει το μεγαλύτερο αυτόνομο δίκτυο στην Ελλάδα, με περισσότερα από 750 σημεία εξυπηρέτησης (σε Ελλάδα, Κύπρο, Αλβανία και Βουλγαρία) και 3.700 εξειδικευμένους εργαζομένους, ενώ έχει αναπτύξει την αρτιότερη οργάνωση και τεχνογνωσία στο χώρο της, με τις πιο σύγχρονες υποδομές σε μηχανογραφικό εξοπλισμό και αυτόματα συστήματα διαλογής/παρακολούθησης των αποστολών.
Έχοντας κερδίσει την εμπιστοσύνη και την προτίμηση των πελατών της, η ACS αποτελεί σήμερα τη μεγαλύτερη ελληνική εταιρεία στην αγορά των ταχυμεταφορών, καθώς:
Διαθέτει το μεγαλύτερο δίκτυο στην Ελλάδα, Κύπρο, Αλβανία και Βουλγαρία, με περισσότερα από 750 σημεία εξυπηρέτησης, τα οποία καλύπτουν τις ανάγκες επικοινωνίας εκατοντάδων χιλιάδων επιχειρήσεων και ιδιωτών σε 200 χώρες σε όλο τον κόσμο, με ταχύτητα, ασφάλεια και αξιοπιστία.
Διαθέτει την αρτιότερη οργάνωση και τεχνογνωσία στην αγορά ταχυμεταφορών στην Ελλάδα, ενώ είναι πιστοποιημένη κατά ISO 9001:2000.
Διαθέτει τις αρτιότερες και πιο σύγχρονες υποδομές σε μηχανογραφικό εξοπλισμό και αυτόματα συστήματα διαλογής και παρακολούθησης και εντοπισμού των αποστολών.
Κατέχει Εθνική Ειδική & Γενική Άδεια παροχής υπηρεσιών ταχυμεταφοράς στην Ελληνική Αγορά.
Συνεργάζεται με διεθνούς εμβέλειας δίκτυα ταχυμεταφορών για τη διεκπεραίωση αποστολών, τόσο εντός Ελλάδας ως αντιπρόσωπος–εργολήπτης, όσο και στο εξωτερικό για τις αποστολές σε όλο τον κόσμο.
Αποτελεί εξέχον μέλος του δυναμικού επιχειρηματικού ομίλου Quest.
Προσφέροντας πάνω από 40 χρόνια στις επιχειρήσεις και τα νοικοκυριά όλης της χώρας πλήρεις, αξιόπιστες, προσιτές και ποιοτικές υπηρεσίες για την αντιμετώπιση των επειγουσών ταχυδρομικών τους αναγκών, η ACS έχει ταυτίσει αναμφισβήτητα το όνομά της με την υπηρεσία Courier στην Ελλάδα. Με βασικό γνώμονα την καινοτομία και το Customer Experience, η εταιρεία διαφοροποιείται σημαντικά από τις υπόλοιπες εταιρείες ταχυμεταφορών, καθώς πραγματοποιεί συνεχείς επενδύσεις σε καινοτόμα συστήματα, αυτοματισμούς και νέες πρωτοποριακές υπηρεσίες και λύσεις, για την πιο ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση των Πελατών της. Παράλληλα, στοχεύει διαρκώς στην ενίσχυση της κοινωνικής της συνεισφοράς, υλοποιώντας δράσεις μεγάλης εμβέλειας, που στοχεύουν στην αναβάθμιση της ποιότητας ζωής των ευπαθών ομάδων και του ευρύτερου κοινωνικού συνόλου.
H εταιρεία επιλέγει συνεργάτες για το Δίκτυο των Αντιπροσώπων της ανά την Ελλάδα, οι οποίοι διαθέτουν επαγγελματισμό, σοβαρότητα, εργατικότητα και κυρίως διάθεση για δουλειά. Επιθυμητή αλλά όχι απαραίτητη είναι η εμπειρία του υποψήφιου στον χώρο των ταχυμεταφορών. Στόχος της εταιρείας είναι να ενσωματώνει στο δυναμικό της συνεργάτες που ενστερνίζονται τις αρχές, τις αξίες και τις διαδικασίες της εταιρείας, ώστε να έχει ένα επιτυχημένο Δίκτυο καταστημάτων και να προσφέρει υπηρεσίες υψηλού επιπέδου στους πελάτες της.
Ιστορικοί σταθμοί
2021 – Δημιουργία νέων κτηριακών εγκαταστάσεων και νέου υπερσύγχρονου κέντρου διαλογής στην Αθήνα, με δυνατότητα διαλογής πάνω από 50.000 αποστολών την ώρα.
2020 – Απόκτηση νέων συστημάτων αυτόματης διαλογής σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, που αυξάνουν τη δυναμικότητα της εταιρείας.
2019 – Επέκταση της υπηρεσίας ACS Card On Delivery (δυνατότητα πληρωμής της αξίας της αντικαταβολής με κάρτες πληρωμών) και στις παραδόσεις στον χώρο του πελάτη (μέσω συσκευών Mobile POS) σε Πανελλαδική κλίμακα.
2018 – Υλοποίηση της νέας πρωτοποριακής για τα Ελληνικά δεδομένα mobile εφαρμογή ACS Mobile App, για κινητές συσκευές Android και Apple.
2017 – Διάθεση των οικονομικότερων υπηρεσιών εξωτερικού ACS EU & Cyprus Economy και έναρξη παροχής υπηρεσιών οικονομικού ρεύματος nrg από τα καταστήματα ACS.
2016 – Έναρξη των πρωτοποριακών για την Ελλάδα υπηρεσιών ACS ReDirect (δυνατότητα ανακατεύθυνσης αποστολών από το κινητό του πελάτη-παραλήπτη) και ACS Smart Point (αποστολή και παραλαβή αποστολών από συνεργαζόμενα πρατήρια Shell).
2015 – H ACS σε συνεργασία με το Χαμόγελο του Παιδιού και άλλους φορείς μεταφέρει σε κέντρα προσφύγων νησιωτικών προορισμών πάνω από 54 τόνους ειδών πρώτης ανάγκης, τα οποία συγκεντρώνουν πολίτες όλης της χώρας στα καταστήματά της, και ξεκινάει ένα εκτεταμένο πρόγραμμα εταιρικής κοινωνικής ευθύνης αξιοποιώντας το Πανελλαδικό της δίκτυο.
2014 – Η ACS επεκτείνει το μεγάλο οικολογικό πρόγραμμα επενδυτικού χαρακτήρα ACS ECO, που αφορά τη μετατροπή των οχημάτων της σε περισσότερο «φιλικά» προς το περιβάλλον, μέσω της υγραεριοκίνησης, αλλά και νέων τεχνολογιών.
2013 – Έναρξη παροχής υπηρεσιών απλού ταχυδρομείου, για τη διανομή λογαριασμών και αλληλογραφίας, με τη νέα υπηρεσία ABP (Advanced Business Post) της ACS.
2012 – Έναρξη υλοποίησης σημαντικών επενδύσεων σε μηχανογραφικές λύσεις και σύγχρονο εξοπλισμό διαλογής αποστολών απλού ταχυδρομείου.
2011 – Εγκατάσταση νέου αυτοματοποιημένου συστήματος διαλογής δεμάτων στο Κέντρο Διαλογής της Αθήνας.
2010 – Έναρξη λειτουργίας ηλεκτρονικών ταμπλετών (tablets) για λήψη ψηφιακής υπογραφής στα καταστήματα ACS και έναρξη πώλησης προπληρωμένων καρτών (τηλεφωνίας, Internet και online αγορών).
2009 – Έναρξη λειτουργίας των πρώτων ACS Xpress Points (σημείων εξυπηρέτησης μέσα σε άλλα καταστήματα), σταδιακή ανανέωση της εικόνας των μεταφορικών μέσων και της ενδυμασίας του προσωπικού, καθώς και έναρξη χρήσης των πρώτων κινητών συσκευών PDA (για ψηφιακή υπογραφή) από τους courier των καταστημάτων ACS.
2008 – Επέκταση των Ειδικών Έργων (για τη μεταφορά ραδιοφαρμάκων, ειδικών εγγράφων ασφαλείας, κ.ά.), έναρξη του προγράμματος μελών ACS Member, καθώς και των υπηρεσιών ACS Combo Express με ειδική ασφαλή συσκευασία για τις αποστολές.
2007 – Επέκταση παροχής Υπηρεσιών Τηλεφωνίας, σε συνεργασία με τη WIND και λανσάρισμα της πρωτοποριακής ηλεκτρονικής εφαρμογής διαχείρισης αποστολών ACS Connect.
2006 – Η εταιρεία ξεκινά την ανανέωση της εικόνας των καταστημάτων της πανελλαδικά, τα οποία και συνδέει ηλεκτρονικά μέσω της ACS Online πλατφόρμας, ενώ διευρύνει τους τομείς δραστηριότητάς της, προσφέροντας από τα καταστήματά της υπηρεσίες ηλεκτρονικής ταχυμεταφοράς χρημάτων (σε συνεργασία με την εταιρεία MoneyGram), υπηρεσίες έκδοσης εισιτηρίων, ηλεκτρονικής εξόφλησης λογαριασμών και Απλού Ταχυδρομείου.
2005 – Έναρξη λειτουργίας νέου καταστήματος ACS στη Σόφια της Βουλγαρίας.
2004 – H ACS προχωρά σε εκτεταμένη αναδιάρθρωση του Δικτύου Καταστημάτων της και ξεκινά πρόγραμμα αναβάθμισης της οργάνωσης, των δομών και των διαδικασιών με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών της.
2003 – Έναρξη λειτουργίας του Τμήματος Ειδικών Έργων (για τη μεταφορά Δειγμάτων Αίματος/Πλάσματος).
2002 – Γεωγραφική επέκταση των δραστηριοτήτων της ACS, μέσω της διεύρυνσης του Δικτύου της σε Αλβανία και Κύπρο. Παράλληλη έναρξη παροχής Υπηρεσιών Τηλεφωνίας, σε συνεργασία με την Q-Telecom.
2000-2001 – Σταδιακή ανάπτυξη του Δικτύου Πανελλαδικά σε 300+ σημεία εξυπηρέτησης.
1999 – H ACS γίνεται μέλος του Ομίλου Πληροφορικής Info-Quest.
1992 – Η εταιρεία επανιδρύεται με τη μορφή ανώνυμης εταιρείας, αλλάζοντας την επωνυμία της σε ACS – ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΕΙΣ Α.Ε.Ε. με τον διακριτικό τίτλο ACS S.A.
1985 – Η ACS δραστηριοποιείται με τη μορφή εταιρείας περιορισμένης ευθύνης με τον ίδιο διακριτικό τίτλο.
1981 – Η εταιρεία ιδρύεται με τον διακριτικό τίτλο ACS AIR COURIER SERVICES INT’L και με τη μορφή ετερόρρυθμης εταιρείας.
Μέσο μέγεθος καταστήματος:
150 τ.μ.
Έξοδα κατασκευής καταστήματος:
40.000€
Έξοδα εξοπλισμού καταστήματος:
40.000€
Κεφάλαιο κίνησης:
60.000 €
Ελάχιστο Ύψος Επένδυσης:
80.000 €
Δυνατότητα Χρηματοδότησης:
Υπάρχει
Εταιρικά Καταστήματα:
[3]
Καταστήματα Franchise:
[272] στην Ελλάδα + [51] στο Εξωτερικό
Shop in Shops:
[486]
Σύνολο Καταστημάτων:
[323] + [486] Shop in Shops
Έναρξη Δρ/τητας/Έναρξη Franchising:
1981
Προέλευση:
Ελλάδα
Eμπειρία franchisee:
Δεν κρίνεται απαραίτητη
Αυτοαπασχόληση franchisee:
Δεν κρίνεται απαραίτητη
Aναπτυξιακοί στόχοι:
Αττική, Θεσσαλονίκη
Διεθνείς Aναπτυξιακοί στόχοι:
Κύπρος, Βαλκανικές χώρες
Επωνυμία εταιρίας:
ACS Ταχυδρομικές Υπηρεσίες Μ.Α.Ε.Ε.
Έδρα:
Πέτρου Ράλλη 36-38
Τηλ:
210 81 90 000
Fax:
210 8190 311
Email:
Website:
https://www.acscourier.net/
Διευθύνων Σύμβουλος:
Κώστας Μενεγάκης
Πακέτο Franchise:
Η εταιρεία παρέχει σε όλους τους συνεργάτες της πανελλαδικά και εκτός Ελλάδος :
Μεταφορά των εμπορευμάτων σε χερσαίους και νησιωτικούς προορισμούς με σύγχρονα μεταφορικά μέσα, με ταχύτητα και ασφάλεια
Εκπαίδευση του ανθρώπινου δυναμικού σε όλες τις ειδικότητες
Στον όμιλο Quest, Αριστείο Γυναικείας Επιχειρηματικότητας για την Έφη Κουτσουρέλη και βραβείο Κορυφαίας Επιχείρησης στον κλάδο τους για την Info Quest Technologies και την ACS στους «Πρωταγωνιστές της Ελληνικής Οικονομίας 2024». Με τιμητικές διακρίσεις ξεχώρισε ο όμιλος για τις επιδόσεις του.