Gellissimo Biscoto σημαίνει fun! Με αυτόν τον τρόπο μπορεί μόνο να περιγράψει κανείς την ολοκληρωμένη εμπειρία που προσφέρει το concept στον επισκέπτη.
Ο στόχος των ιδρυτών της αλυσίδας είναι να μεταφέρουν μια ολοκληρωμένη εμπειρία διασκέδασης στον επισκέπτη του Gellissimo Biscoto μέσα από τις γευστικές επιλογές. Η αλυσίδα που ξεκίνησε από το χειροποίητο παγωτό και τις πραλίνες, σήμερα επεκτείνεται σε όλες τις ζώνες ώρας και γίνεται ένας top προορισμός για όλους, κάθε ώρα της ημέρας.
Από το πρωί ως το βράδυ χορταστικές επιλογές
Όλο το concept του Gellissimo Biscoto βασίζεται στη δημιουργία μιας εμπειρίας διασκέδασης για τον πελάτη, όπου η ποιότητα συναντά τη μαγεία όλες τις ώρες της ημέρας.

Η στρατηγική marketing του Gellissimo Biscoto βασίζεται στην ανάδειξη του brand με μια ενιαία αντιμετώπιση των προϊόντων και του καταστήματος ως τον ιδανικό προορισμό, όλες τις ώρες της ημέρας. Ο τρόπος που τα προϊόντα παρουσιάζονται στον επισκέπτη, βασίζεται στις νέες τάσεις του ψηφιακού μάρκετινγκ, με έμφαση στο Instagram, τη διάσημη πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης που δίνει έμφαση στην εικόνα και το βίντεο.
Τα προϊόντα του Gellissimo Biscoto δεν είναι μόνο «εικόνα» αλλά και ουσία! Εκλεκτός καφές από το πρωί και πολλές γεύσεις για να συμπληρώσει κανείς το πρωινό του. Ενδιάμεσα ο επισκέπτης θα βρεθεί σε μια πανδαισία επιλογών για brunch με βάση τα αυγά και όχι μόνο.
Το μεσημέρι ξεδιπλώνονται όλες οι δυνατότητες του Gellissimo Biscoto. Από λαχταριστά burgers, sandwiches και βέβαια πολλές και διαφορετικές healthy επιλογές σε σαλάτες και bowls, κάνουν την επιλογή πραγματικά δύσκολη.
Ο απογευματινός επισκέπτης έχει να διαλέξει ανάμεσα σε πολλά signature γλυκά και ροφήματα. Μην ξεχνάμε ότι η καθετοποιημένη μονάδα του Gellissimo Biscoto παράγει δικές της πραλίνες και παγωτό, από 100% φυσικά υλικά και στην καλύτερη ποιότητα της αγοράς!
Όμως το fun στο Gellissimo Biscoto δεν σταματά ποτέ! Για τον επισκέπτη που θέλει είτε να τελειώσει όμορφα την ημέρα του ή να ξεκινήσει εντυπωσιακά τη νυχτερινή του διασκέδαση, το Gellissimo Biscoto προσφέρει επίσης special drinks αλλά και αρκετές επιλογές σε snacks.
Συνέντευξη
Το Gellissimo Biscoto απευθύνεται σε όλα τα κοινά, γιατί έχει επιλογές για όλες τις ώρες της ημέρας. Επίσης, εκτός από τη φανταστική εμπειρία sit in, προσφέρει ευέλικτο take-away-delivery για τον πελάτη που θέλει να αποκομίσει την εμπειρία Gellissimo είτε στο σπίτι, είτε στο δρόμο είτε στο γραφείο του και απαιτεί ταχύτητα εξυπηρέτησης.
Το Gellissimo Biscoto είναι ένα concept που εξισορροπεί απόλυτα το take- away, delivery με το sit-in λόγω της ευκολίας του προιοντικού μείγματος.

Παρόλη την πολλαπλότητα του κοινού και των επιλογών, στόχος του Gellissimo Biscoto είναι σαφώς το νεανικό κοινό που ψάχνει fun εμπειρίες και αποζητά instagrammable στιγμές μέσα στην ημέρα του. Αυτό, η μαγεία της εξυπηρέτησης στο Gellissimo Biscoto και τα ίδια τα προϊόντα, το καθιστούν ακαταμάχητο!
Οι ιδρυτές του Gellissimo Biscoto δημιούργησαν ένα μέρος συνάντησης που ο πελάτης το αισθάνεται δικό του. Δημιούργησαν τα καταστήματα Gellissimo Biscoto δίνοντας μεγάλη προσοχή στην εμπειρία πελάτη, στις ποιοτικές γεύσεις και στη συνεχή εξέλιξη. Έχοντας επενδύσει στην καθετοποίηση της παραγωγής κατάφεραν τα καταστήματα Gellisimo Biscoto να αποτελούν μια επιχειρηματική πρόταση που θα αποδίδει ευημερία στον franchisee-συνεργάτη που θα τα επιλέξει.
Το Gellissimo Biscoto είναι ένα concept που απευθύνεται σε πολλαπλά κοινά, ενώ σε ένα κατάστημα ενσωματώνει πολλά ακόμα (παγωτατζίδικο, brunch, dinner, καφές, πρωινό) αυξάνοντας την ανταγωνιστικότητα του επιχειρηματικού μοντέλου, δημιουργώντας οικονομία κλίμακας για τον franchisee που θα το επιλέξει, ενώ η καθετοποιημένη μονάδα που υπάρχει μέσα στα καταστήματα βοηθά στην ανεξαρτησία και τον πλήρη έλεγχο των εξόδων.

Για την διατήρηση της ταυτότητας του concept και τη διασφάλιση της ολοκληρωμένης ποιότητας των υπηρεσιών, όπως προσφέρονται από το Gellissimo, παρέχεται ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα εκπαίδευσης. Στόχος είναι της εκπαίδευσης είναι ο μελλοντικός συνεργάτης να έχει όλα τα απαραίτητα εφόδια για την άριστη εκπαίδευση των εργαζομένων του ώστε αυτοί να αντανακλούν την κουλτούρα του Gellissimo Biscoto κάθε μέρα, σε κάθε πιάτο και σε κάθε πελάτη ξεχωριστά.
Συγκεντρωτικά, τα δυνατά σημεία της επιχειρηματικής πρότασης του Gellissimo Biscoto είναι:
• Η συνεχής εκπαίδευση για το δίκτυο των καταστημάτων σε όλο το φάσμα των λειτουργειών η οποία στοχεύει στη διασφάλιση ενός άριστα τοποθετημένου προσωπικού.
• Το μοναδικό service etiquette που λανσάρει το Gellissimo Biscoto, το οποίο είναι ταυτόχρονα εντυπωσιακό και φιλικό προς τον επισκέπτη.
• Η ευρεία χρήση μάρκετινγκ και εργαλείων προώθησης και προβολής των καταστημάτων Gellissimo Biscoto.
• Η ζεστασιά, τα μοναδικά atmospherics και η σχεδιαστική υπεροχή του καταστήματος. Όλα
• Ισχυρή ταυτότητα με στοιχεία διαφοροποίησης – το πιο in 3d place της πόλης!
• Η δημιουργία πιστού κοινού που συνεχώς ανανεώνεται και έχει την ανάγκη να συμμετέχει στις στιγμές που χαρίζει το Gellissimo Biscoto που κάνουν το κάθε κατάστημα στέκι.
Το Gellissimo Biscoto ξεκίνησε την πορεία του από την Ηγουμενίτσα το 2013, προσφέροντας ποιοτικό παγωτό με φρέσκα υλικά. Το αποτέλεσμα ήταν μια εντυπωσιακή πορεία με ανταπόκριση από την τοπική αγορά. Οι ιδρυτές του Gellissimo Biscoto, Φιλοκλής Τούμπας και οι γιοί του Σωτήρης και Steve, είχαν από την αρχή ένα όραμα για ένα ολοκληρωμένο concept το οποίο θα απαντά στις ανάγκες των πελατών όλες τις ώρες της ημέρας με έμφαση στη μοναδική εμπειρία πελάτη κατά την επίσκεψη στο κατάστημα.
Αυτό ήταν και το μυστικό για την ταχύτατη εξάπλωση του Gellissimo Biscoto στη Θεσσαλονίκη με 3 καταστήματα. Η οικογένεια Τούμπα έχτισε μια αναπτυξιακή στρατηγική βασισμένη στην επιχειρηματική πρόταση των υφιστάμενων καταστημάτων με σκοπό να κατακτήσει και την υπόλοιπη Ελλάδα.

Μέσο μέγεθος καταστήματος:
Από 70 τ.μ
Ελάχιστο Ύψος Επένδυσης:
85.000 €
Διαφημιστική Συμμετοχή:
1%