Όπως η Mona Lisa συμβολίζει την Αναγέννηση και τη μετάβαση από τον Μεσαίωνα στον Νεωτερισμό, έτσι και το Mona Lisa Experience συμβολίζει τη νέα εποχή στην τέχνη της σοκολάτας. Η ομάδα του Mona Lisa, με κινητήριο δύναμη την αγάπη της για το gelato και τη σοκολάτα, παρουσίασε το 2021 ένα νέο concept στην ελληνική αγορά. Ο χειροποίητος τρόπος παραγωγής και η αδιαπραγμάτευτα υψηλή ποιότητα, είναι οι άξονες γύρω από τους οποίους είναι χτισμένο το Mona Lisa.
Το Mona Lisa καλεί τους επισκέπτες να γνωρίσουν και να αγαπήσουν εκ νέου τη σοκολάτα και το gelato, προσφέροντας μια εμπειρία που όμοιά τους δεν υπάρχει. Το εργοστάσιο σοκολάτας και οι σοκολατένιες μπάρες, οι πάνω από τριάντα γεύσεις χειροποίητου και δροσερού gelato, τα signature προϊόντα, όπως είναι η κρέπα με το μέτρο και τα popsicles, τα gift boxes με ξηρούς καρπούς και σοκολάτα αλλά και τα ιδιαίτερα toppings οδηγούν στην πιο μοναδική Mona Lisa εμπειρία. Μπαίνοντας στο κατάστημα, το ταξίδι στον κόσμο της απόλαυσης και των συναισθημάτων ξεκινά και οι έγνοιες απομακρύνονται!

Η αγορά του παγωτού και της σοκολάτας, στην οποία και απευθύνεται το Mona Lisa βγαίνει πάντα «νικήτρια» στις περισσότερες προκλήσεις. Αποτελoύν τα προϊόντα που ο κόσμος αγοράζει αυθόρμητα και πάντα θα αγαπάει . Γι’ αυτό, πρέπει να ανανεώνονται συχνά, να παίρνουν νέες μορφές και να φέρνουν καινοτόμες προτάσεις για το καταναλωτικό κοινό, ώστε αυτό με τη σειρά του να μένει πάντα ικανοποιημένο.
Το Mona Lisa είναι μια ελκυστική επιχειρηματική πρόταση, ιδανική για τον συνεργάτη franchisee που θέλει να εισχωρήσει στην αγορά του γλυκού με ένα κερδοφόρο και διαχρονικό concept με ξεκάθαρη ταυτότητα και φιλοσοφία. Το Mona Lisa διαθέτει:
- Ευρύ προϊοντικό μείγμα που υπερβαίνει την εποχικότητα
- Αυξημένη μέση απόδειξη χάρη στο προϊοντικό μείγμα
- Αναγνωρίσιμο brand name
- Signature προϊοντικό μείγμα που κάνει το κατάστημα destine
To Mona Lisa Experience είναι ένα concept πολλαπλής απεύθυνσης. Αυτό σημαίνει ότι όλοι, μικροί και μεγάλοι, από τους πιο συμβατικούς μέχρι τους πιο «extreme» ουρανίσκους, όλοι μπορούν να βρουν αυτό που θα τους μαγέψει και θα τους ταξιδέψει στον σαγηνευτικό και κόσμο της σοκολάτας και του gelato! Το Mona Lisa φροντίζει ώστε μέσα από μια επίσκεψη στο κατάστημα, ο πελάτης να βιώσει την καλύτερη και πληρέστερη εμπειρία. Να δημιουργήσει γλυκές αναμνήσεις, να δοκιμάσει ιδιαίτερες γεύσεις, να δει όμορφα χρώματα, να μυρίσει μυρωδιές που θα του μείνουν αξέχαστες, να ακούσει τους ήχους που βγαίνουν από το εργοστάσιο σοκολάτας και τέλος να πάρει στα χέρια του του αγαπημένο του προϊόν. Με λίγα λόγια, να ενεργοποιηθούν οι αισθήσεις και τα συναισθήματα και όλα μαζί να απογειώσουν το ταξίδι του πελάτη στο κατάστημα.
Το Mona Lisa θέλει να μεγαλώσει κι άλλο την σοκολατένια παρέα της! Ο συνεργάτης franchisee του Mona Lisa είναι εκείνος που μοιράζεται το ίδιο πάθος για την σοκολάτα και το παγωτό! Εκείνος που δε θα δει την επένδυση σαν καθαρή επιχειρηματική δραστηριότητα αλλά σαν ένα ταξίδι εξέλιξης και καινοτομίας στο χώρο του γλυκού. Είναι ο άνθρωπος που έχει όρεξη για δουλειά, πάθος για το αντικείμενό του και ταυτόχρονα θέλει να μοιράσει κι εκείνος με τη σειρά του, τα χαμόγελα σε όλο τον κόσμο, κάνοντας την εμπειρία στο κατάστημά του μια μοναδική εμπειρία για τον κάθε πελάτη. Ο συνεργάτης franchisee δεν θα χρειαστεί να έχει τίποτα άλλο πέρα από μεράκι για το αντικείμενο, όρεξη για εξέλιξη και ομαδικό πνεύμα. Όλα τα υπόλοιπα τα αναλαμβάνει η ομάδα του Mona Lisa μέσα από το πλήρες πρόγραμμα εκπαίδευσης που παρέχει στον franchisee και στην ομάδα του, έτσι ώστε να λειτουργεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο το κατάστημά του και παράλληλα να διατηρείται η ενιαία εικόνα της εταιρείας.

Το Mona Lisa στηρίζεται σε δύο βασικούς πυλώνες. Τη σοκολάτα και το παγωτό. Με κινητήριο δύναμη την εξειδίκευση, την αγάπη και το μεράκι που είχε για τα δύο πιο διαχρονικά και αγαπημένα γλυκίσματα στον κόσμο, θέλησε να παρουσιάσει ένα νέο concept. Το νέο concept ήθελε να αποθεώσει τους δύο πυλώνες πάνω στους οποίους βασίζεται το Mona Lisa και ταυτόχρονα να μοιραστεί με τον κόσμο τα μυστικά και την μοναδικότητα της τέχνης της σοκολάτας και του gelato! Στόχος ήταν ο πελάτης, με την επίσκεψή του στο χώρο του Mona Lisa να ενεργοποιεί όλες τις αισθήσεις του και να διεγείρει τα πιο χαρούμενα συναισθήματά του. Ο στόχος επετεύχθη το 2021 όπου το πρώτο Mona Lisa Experience άνοιξε τις πόρτες του στην Αδριανού 48 στην Αθήνα. H αποδοχή του κόσμου ήταν τόσο μεγάλη, που μέσα σε μόλις ένα χρόνο, η κεντρική πλατεία της Κέρκυρας, υποδέχτηκε το δικό της Mona Lisa Experience στην οδό Φιλαρμονικής 27.

Μέσο μέγεθος καταστήματος:
Από 80 τ.μ.
Ελάχιστο Ύψος Επένδυσης:
90.000 €
Διαφημιστική Συμμετοχή:
2%