Τα Coffee Theory προσφέρουν μια εξατομικευμένη καταναλωτική εμπειρία, που αλλάζει ό,τι ξέραμε μέχρι σήμερα για τα καταστήματα λιανικής πώλησης καφέ. Έχοντας καθορίσει πλέον τη «θεωρία τους πάνω στον καφέ», µε συνοδοιπόρο την εταιρεία Delmocca, που ήδη μετρά 17 χρόνια στην αγορά του Speciality Coffee, θέτουν ισχυρές βάσεις για την ανάπτυξη ενός δυνατού δικτύου καταστημάτων.
Το Coffee Theory βασισμένο απόλυτα στις αρχές του 5ου κύµατος καφέ, όπου είναι το µέλλον στα καταστήματα λιανικής πώλησης καφέ, ξεκίνησε το 2021 τη δική του πορεία.
Στόχος να μοιραστεί με το κοινό όλη τη γνώση, τη µέγιστη ποιότητα που διαθέτει, τα σύγχρονα εργαλεία, προσφέροντάς μας διαρκώς νέες επιλογές σε γευστικές ποικιλίες καφέ, ροφήµατα, healthy και vegan snacks στο πιο σύγχρονο και οικολογικό Coffee Shop 4ης Γενιάς, συνδυασμένο µε στοιχεία Ευρωπαϊκού design.
Η μητρική εταιρεία Delmocca, κατανοώντας τις ανάγκες των franchisees και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν στο υφιστάμενο ανταγωνιστικό περιβάλλον, σχεδίασε την πρόταση franchise των Coffee Theory, ώστε να διαφοροποιηθούν, παρέχοντας μια σειρά από σημαντικά προνόμια προς τους συνεργάτες της, όπως:
• Εξαιρετικό design καταστημάτων, από άποψη αισθητικής, υλικών και εργονομίας.
• Πλήρη, ουσιαστική και συνεχής υποστήριξη από τη μητρική εταιρεία, η οποία διαθέτει κορυφαίες υλικοτεχνικές και ανθρώπινες υποδομές και ακολουθεί το motto «Πάντα δίπλα στους Συνεργάτες μας».
• Συνεχή εκπαίδευση από Authorized SCAE Trainer, που καλύπτει όλους τους τομείς, με σκοπό την διασφάλιση της άψογης εξυπηρέτησης των πελατών.
• Ευρύ και ιδιαίτερα προσεγμένο product mix με ανώτερης και σταθερής ποιότητας προϊόντα, βασισμένο σε μοναδικές συνταγές και κορυφαίες πρώτες ύλες.
• Υψηλή κερδοφορία, λόγω τόσο του συμπιεσμένου food cost, όσο και των διαδικασιών λειτουργίας που μειώνουν τα λειτουργικά έξοδα.
• Συμπιεσμένη αρχική επένδυση, λόγω της μεγάλης τεχνογνωσίας και εμπειρίας της μητρικής εταιρείας.
• Αξιοποίηση νέων τεχνολογιών κατά τη λειτουργία των καταστημάτων, e-order, loyalty platform κ.ο.κ.
• Άμεση υποστήριξη σε θέματα εξοπλισμού, ποιοτικός έλεγχος, συντήρηση μηχανών, επισκευές, αντικαταστάσεις κ.λπ.
• Πανελλήνιες προωθητικές ενέργειες.
• Εύρεση και αξιολόγηση καταστημάτων, με τη μητρική εταιρεία να διαθέτει ειδικό τμήμα real estate που εκπονεί εμπορικές μελέτες.