To brand name Choco Coffee συνδέεται με ένα ισχυρό storytelling που πλαισιώνεται από τη φιγούρα του Κρητικού. Η φιγούρα αυτή συνδέει την ιστορία και την παράδοση της Κρήτης (μαντινάδες) με το σύγχρονο και μοντέρνο στοιχείο του καφέ, της παρέας και της διασκέδασης.
To Choco Coffee στηρίζεται σε 2 ισχυρούς πυλώνες που του προσδίδουν έντονη διαφοροποίηση: τη σοκολάτα και τον καφέ, 2 στοιχεία τα οποία ερμηνεύονται από τον καταναλωτή ως ελεύθερος χρόνος-χαλάρωση με φίλους και ως κίνηση-δρόμος-δράση, αντίστοιχα. Στα καταστήματα Choco Coffee προσφέρονται οικείες γευστικές προτάσεις, σε χώρους που στοχεύουν σε μια ολοκληρωμένη εμπειρία πελάτη!

O καφές του Choco Coffee, ιδιαίτερος, απολαυστικός, ποιοτικός, γεμάτος γεύση και ιδιαίτερα αρώματα, με χαρμάνι ειδικά φτιαγμένο, ώστε να δημιουργεί ισορροπημένους καφέδες ξανά και ξανά, είναι μόνο ένας λόγος για τον οποίο οι πελάτες των Choco Coffee επιλέγουν καθημερινά τα καταστήματα του δικτύου. Και η απόλαυση συνεχίζεται με αλμυρές και γλυκές επιλογές. Σφολιάτες, τορτίγιες, pancakes, churros, donuts, κρέπες, ακόμα και vegan προϊόντα για όσους προσέχουν τη διατροφή τους, όλα ποιοτικά και λαχταριστά, μας συντροφεύουν κατά τη διάρκεια της ημέρας.
Η εμπειρία που προσφέρει το Choco Coffee έχει αυξήσει την αναγνωριμότητα του brand και όλο και περισσότερος κόσμος επιθυμεί, το Choco Coffee να έρθει στην περιοχή του. Η αρχή έγινε στο Ηράκλειο, όπου άνοιξε το πρώτο καταστημα franchise της αλυσίδας. Το νέο Choco Coffee, της Λεωφόρου Παπαναστασίου 161, είναι προάγγελος μιας περαιτέρω ανάπτυξης στην Κρήτη και στην υπόλοιπη Ελλάδα.
Ποιοι επιλέγουν τα Choco Coffee; Νέοι που επιθυμούν να διασκεδάσουν με την παρέα τους, απολαμβάνοντας καφέ & σνακ, οικογένειες που λαχταρούν ένα απολαυστικό brunch για την κυριακάτικη βόλτα τους, εργαζόμενοι που αναζητούν ένα γρήγορο καφέ στο χέρι.

Ο franchisee και η ομάδα του, ακολουθούν ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα αρχικής κατάρτισης από τα έμπειρα μέλη της ομάδας του Choco Coffee. Αυτό, διασφαλίζει ότι ο συνεργάτης θα μάθει όλα όσα χρειάζεται για τη λειτουργία και τη σωστή ανάπτυξη του καταστήματός του. Στο πρόγραμμα εκπαίδευσης συμπεριλαμβάνονται διαδικασίες και βέλτιστες πρακτικές για τη σωστή λειτουργία της επιχείρησης. Εξάλλου, το Choco Coffee διαθέτει τη δική του training academy για την εκπαίδευση των εργαζομένων του, όπου τα μέλη της ομάδας ενθαρρύνονται να βελτιώσουν τον εαυτό τους, να ενισχύσουν τις γνώσεις και τις δεξιότητές τους, καθώς και να είναι ανοιχτοί και δεκτικοί στη λήψη πρόσθετης υποστήριξης και αξιοποίησης πόρων που διατίθενται στο δίκτυο.

Ξεκινώντας από το μηδέν, αυτοδημιούργητος, με πολλή θέληση και πείσμα, ο Βασίλειος Σαλούστρος δημιούργησε ένα concept που παρουσίασε δυναμική ανάπτυξη και γρήγορα αναδείχθηκε σε ηγέτη στις τοπικές αγορές του Ηρακλείου και στη συνέχεια του Ρεθύμνου, με συνολικά 8 καταστήματα. Ο κ. Σαλούστρος ανακάλυψε το κενό που υπήρχε στην αγορά για καταστήματα κοντά στο ΤΕΙ, σε ζώνες που να συνδυάζουν φοιτητικά κοινά, καθημερινή κίνηση με εργαζόμενους, ανθρώπους που κινούνται, ενώ ταυτόχρονα ζητούν ταχύτητα εξυπηρέτησης αλλά και πληρότητα επιλογών. Έτσι, το 2017, δημιουργείται το πρώτο Choco Coffee.

Λόγω του αυξημένου όγκου εργασίας ήδη από το πρώτο τρίμηνο λειτουργίας, η ομάδα της αποφάσισε να αναζητήσει και δεύτερο χώρο. Mετά από έναν χρόνο, προχωρά στη δημιουργία και δεύτερου καταστήματος. Το 2019, δημιουργούνται ακόμα δύο Choco Coffee και την περίοδο Ιούνιο 2020 – Μάρτιο 2021, ακόμα 4 καταστήματα ανοίγουν τις πόρτες τους, με μεγάλη επιτυχία. «Συνεχίζουμε να αναπτυσσόμαστε εν μέσω πανδημίας κι αυτό οφείλεται στην αγάπη που μας δείχνει ο κόσμος. Είμαστε κοινωνικοί, ευαισθητοποιημένοι, στηρίζουμε όσους μας έχουν ανάγκη κι αυτό αναγνωρίζεται από τους πελάτες, τους φίλους μας που μας στηρίζουν σε κάθε μας βήμα», αναφέρει ο κ. Σαλούστρος.
Μέσο μέγεθος καταστήματος:
60 - 100 τ.μ.
Ελάχιστο Ύψος Επένδυσης:
80.000 €
Διαφημιστική Συμμετοχή:
2%