Η αλυσίδα καταστημάτων Chillbox, αφορά σε ένα νέο, σύγχρονο concept στον κλάδο της εστίασης, με κύριο προϊόν το frozen yogurt, καθώς και με παγωτό, καφέ και ροφήματα υψηλής ποιότητας και αυθεντικών γεύσεων. Η λειτουργία του καταστήματος είναι self service και τα προϊόντα πωλούνται υπό την μορφή Take Away. Το κατάστημα θα πρέπει να βρίσκεται σε εμπορικούς δρόμους και σε σημεία όπου πραγματοποιείται αυξημένη διέλευση πεζών.
Το Chillbox λάνσαρε το 2012 στην Ελλάδα το concept του DIY frozen yogurt και παγωτού. Ο πελάτης δημιουργεί τη δική του απόλαυση, επιλέγοντας ανάμεσα σε γεύσεις frozen yogurt, παγωτού και μια μεγάλη ποικιλία γαρνιρισμάτων. Το brand συνδυάζει ποιότητα, αυθεντικότητα και διαρκή καινοτομία. Με χαρακτηριστικό φούξια design και έντονο χαρακτήρα, τα καταστήματα Chillbox αποτελούν προορισμό απόλαυσης όλο τον χρόνο.
Το Chillbox απευθύνεται σε:
Εφήβους και νέους που αγαπούν το fun & DIY chillbox concept.
Τουρίστες και περαστικούς που αναζητούν μια Ελληνική fun εμπειρία.
Οικογένειες με παιδιά .
Καταναλωτές που κάνουν πιο health conscious επιλογές όταν θέλουν να απολαύσουν ένα παγωμένο γλύκισμα (low fat, 1.6 % λιπαρά).
Foodies και όσους θέλουν να πειραματίζονται με τους δεκάδες μοναδικούς συνδυασμούς που μπορείς να φτιάξεις στα chillbox.
Το brand προσελκύει κοινό που αναζητά ευελιξία, ποικιλία και εμπειρία πέρα από το κλασικό παγωτό.
Δεν απαιτείται εμπειρία στην εστίαση, καθώς η εταιρεία προσφέρει πλήρη εκπαίδευση και υποστήριξη.
Ο ιδανικός franchisee διαθέτει:
– Επιχειρηματικό πνεύμα και διάθεση για ενεργή συμμετοχή.
– Οικονομική δυνατότητα για την αρχική επένδυση.
– Προσανατολισμό στην ποιότητα και την εξυπηρέτηση.
– Διάθεση να ακολουθήσει τα πρότυπα λειτουργίας και αισθητικής της Chillbox.
Υπάρχει δυνατότητα ανάπτυξης multi-unit συνεργασιών για όσους επιθυμούν περισσότερα καταστήματα.
2012: Ίδρυση Chillbox – το πρώτο DIY frozen yogurt στην Ελλάδα.
2014: Εδραίωση ως No1 μάρκα frozen yogurt.
2016: Το μεγαλύτερο δίκτυο frozen yogurt στην Ελλάδα.
2020: Νέα διοίκηση και στρατηγική ανάπτυξης.
2023: Βραβείο Best Concept Redesign.
2024–25: ανοίξαμε 16 νέα καταστήματα σε Ελλάδα & εξωτερικό.
2025: Σύνολο καταστημάτων στην Ελλάδα 46, και 11 στο εξωτερικό.Η εταιρεία διαθέτει παραγωγική μονάδα στο Κορωπί Αττικής (δυναμικότητα πάνω από 1.300 τόνων παγωτού/έτος), πλήρως εξοπλισμένη και πιστοποιημένη με ISO & HACCP.
Μέσο μέγεθος καταστήματος:
25 τ.μ. με αποθήκη 10 τ.μ.
Έξοδα κατασκευής καταστήματος:
55.000 – 60.000 € στην Ελλάδα (με το κλειδί στο χέρι)
– Αποκλειστικότητα περιοχής για την προστασία της επένδυσης.
– Δικαίωμα χρήσης του brand Chillbox.
– Προϊόντα υψηλής ποιότητας: frozen yogurt, παγωτό, γλυκά, βάφλες, καφές.
– Τυποποιημένες διαδικασίες λειτουργίας και εγχειρίδιο καταστήματος.
– Εκπαίδευση προσωπικού (προϊόντα, εξυπηρέτηση, υγιεινή).
– Έτοιμο υλικό marketing και συνεχή υποστήριξη (social media, events, influencers).
– Ανάπτυξη εξατομικευμένου business plan.
– Σχεδιασμός και επίβλεψη κατασκευής καταστήματος.
– Χαμηλό λειτουργικό κόστος σε σχέση με τα έσοδα.
Οι στόχοι ανάπτυξης της Chillbox αφορούν τόσο την Ελλάδα όσο και το εξωτερικό, με έμφαση σε περιοχές υψηλής εμπορικότητας και κατά προτίμηση τουριστικού χαρακτήρα, ώστε να διασφαλίζεται η μέγιστη επισκεψιμότητα και απόδοση για κάθε νέο κατάστημα.
Ο Νίκος Καραμφύλλης είχε από νεαρή ηλικία πάθος για το επιχειρείν. Η δημιουργικότητα, η επιχειρηματική οξυδέρκεια και το πάθος του για καφέ τον οδήγησαν το 2014 να ανοίξει το πρώτο του κατάστημα, φυσικά με την Coffee Island στο πλευρό του, συνεχίζοντας με το άνοιγμα δεύτερου καταστήματος το 2022, ενώ το 2023 άνοιξε και τρίτο στην Κηφισιά.
Η Πέγκυ Σουρτζή, συνεργάτης franchisee του νέου καταστήματος WORSHIP.COFFEE στο Μαρούσι, στην οδό Βασιλίσσης Σοφίας 52, βρήκε σε αυτό την ιδανική επιχειρηματική ενασχόληση.
Μέσα σε δύο μόλις χρόνια η Overoll Croissanterie έχει επιτύχει να εξελιχθεί σε ένα από τα πιο δυναμικά franchise έχοντας ως στέρεα βάση τη μοναδική ποιότητα του κρουασάν σε ένα εξαιρετικά ανταγωνιστικό επιχειρηματικό μοντέλο. Το Μαρούσι είναι η πιο πρόσφατη περιοχή στην πρωτεύουσα που υποδέχτηκε νέο κατάστημα.
Γύρω από τη Λεωφόρο Λαυρίου στα Γλυκά Νερά βρίσκεται μια τεράστια οικιστική και βιομηχανική περιοχή και οι καταναλωτές μαζί με τους περαστικούς βιώνουν καθημερινά την εμπειρία Coffee Island στο κατάστημα που λειτουργούν η ‘Ερικα Σταυριανέα και η συνεταίρος της Σοφία Δουλφή.
Για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, ο Γρηγόρης αναγνωρίζεται ως Great Place to Work, επιβεβαιώνοντας τη σταθερή δέσμευσή του σε ένα υποστηρικτικό και αξιοκρατικό εργασιακό περιβάλλον.
Σε μία από τις πιο ατμοσφαιρικές γειτονιές της γαλλικής πρωτεύουσας, το Lartecono Davinci άνοιξε τις πόρτες του, φέρνοντας παραδοσιακές ιταλικές συνταγές gelato στο Παρίσι. Το Lartecono Davinci, μετά το επιτυχημένο ταξίδι του σε Ελλάδα και Κύπρο, δημιουργεί νέες εμπειρίες, προσφέροντας φωτεινά χαμόγελα στους επισκέπτες του.
Η αλυσίδα Loukoumothers συνεχίζει τη δυναμική της ανάπτυξη και πετυχαίνει έναν ακόμη σημαντικό σταθμό: το πρώτο της κατάστημα εκτός Αθηνών, που θα ανοίξει σύντομα στη Ζάκυνθο. Με την προσθήκη αυτού του νέου σημείου, το δίκτυο των καταστημάτων ανέρχεται πλέον σε έξι, αποδεικνύοντας τη σταθερή πορεία της εταιρείας προς την επέκταση.
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας και τον Μήνα Ιστορίας των Γυναικών, η Häagen-Dazs αποκάλυψε τις πέντε νικήτριες του The Rose Project, Τάξη του 2024. Η παγκόσμια πρωτοβουλία, που δημιουργήθηκε προς τιμήν της Rose Mattus, συνιδρύτριας της μάρκας, επιβραβεύει γυναίκες που αμφισβητούν τα στεγανά, αφήνουν το στίγμα τους στην κοινωνία και εμπνέουν με το έργο τους.
Η ελληνική αλυσίδα καφέ Mikel Coffee Company συνεχίζει τη διεθνή της επέκταση, βάζοντας πλώρη για την Ινδία. Μετά την επιτυχημένη ανάπτυξη στην Τουρκία, όπου στοχεύει να φτάσει τα 120 καταστήματα, η εταιρεία ετοιμάζεται να ανοίξει το πρώτο της πιλοτικό κατάστημα στο Νέο Δελχί μέσω τοπικού συνεργάτη.
Η Coffee Berry συνεχίζει τη διεθνή ανάπτυξη με το πρώτο κατάστημα στο Μαρόκο, στην καρδιά της Καζαμπλάνκα. Το νέο Coffee Berry έρχεται να προσφέρει στους καταναλωτές μια μοναδική εμπειρία καφέ, συνδυάζοντας την υψηλή ποιότητα, την αυθεντικότητα και την εξειδίκευση που χαρακτηρίζει την αλυσίδα.
Η Cafe Barbera έκανε το ντεμπούτο της στην Ελλάδα τον Νοέμβριο του 2023 με ένα μικρού μεγέθους κατάστημα στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας και αυτή τη στιγμή διαθέτει τρία εταιρικά καταστήματα στην πόλη. Στόχος της εταιρείας είναι να φτάσει τα 100 καταστήματα έως το 2030, στην νοτιοανατολική Ευρώπη, συνδυάζοντας εταιρικά καταστήματα και franchise.
Η Coffee Island συνεχίζει τη διεθνή της πορεία με μια σημαντική επένδυση στην Αίγυπτο, όπου δημιούργησε μια νέα μονάδα καβουρδίσματος, επεξεργασίας και τυποποίησης καφέ. Η εγκατάσταση αυτή, που βασίζεται στο μοντέλο της κεντρικής μονάδας της εταιρείας στην Πάτρα, εξασφαλίζει υψηλή ποιότητα και φρεσκάδα προϊόντος, ενώ μειώνει τις καθυστερήσεις εκτελωνισμού και logistics.
Η Häagen-Dazs είναι ένα brand που έχει κατακτήσει τους λάτρεις του παγωτού, με πάνω από 900 καταστήματα, τόσο εταιρικά όσο και franchise, σε περισσότερες από 43 χώρες διεθνώς. Ξεκινώντας από την Αμερική μεταφέρει την ποιότητα των προϊόντων της σε κάθε χώρα που αρέσκεται σε γαστρονομικές απολαύσεις. Έτσι γίνεται η κατάλληλη επιλογή για αυτούς που θέλουν τη σιγουριά μιας διεθνούς, premium αλυσίδας με διαχρονική αξία.
Η ελληνική αλυσίδα καφεστίασης Coffee Island κάνει το επόμενο μεγάλο βήμα στην παγκόσμια ανάπτυξή της, εγκαινιάζοντας το πρώτο κατάστημα στην Ινδία μέσω συνεργασίας Master Franchise.Η είσοδός της Coffee Island στην ταχύτατα αναπτυσσόμενη αγορά του καφέ σηματοδοτείται από τη συνεργασία franchise με τον Pratyush Kumar Sureka, ιδιοκτήτη της εταιρείας Vita Nova, ο οποίος αναλαμβάνει τον ρόλο του Master Franchisee για την Ινδία.
Το Worship.Coffee ένα ολοκληρωμένο street coffee concept, δημιουργεί μια εμπειρία που εμπνέει, με τον πρόσφατο διαγωνισμό Veganuary Giveaway. Με τον διαγωνισμό καλεί το κοινό να γνωρίσει τα veggie προϊόντα της σειράς GARDEN GOURMET.
Η ελληνική αλυσίδα franchise Hansel & Gretel συνεχίζει την επέκτασή της με νέο κατάστημα στη Θεσσαλονίκη το 2025, προσφέροντας μοναδικές γευστικές εμπειρίες.
Ο Γρηγόρης συνεχίζει δυναμικά την επέκτασή του, ανοίγοντας δύο νέα franchise καταστήματα σε στρατηγικές τοποθεσίες στην Ελλάδα (Ηράκλειο και Θεσσαλονίκη), επιβεβαιώνοντας τη σταθερή πορεία του στον χώρο της εστίασης και του franchise.