Ζητήστε πληροφορίες

CHILLBOX

Η αλυσίδα καταστημάτων Chillbox, αφορά σε ένα νέο, σύγχρονο concept στον κλάδο της εστίασης, με κύριο προϊόν το frozen yogurt, καθώς και με παγωτό, καφέ και ροφήματα υψηλής ποιότητας και αυθεντικών γεύσεων. Η λειτουργία του καταστήματος είναι self service και τα προϊόντα πωλούνται υπό την μορφή Take Away. Το κατάστημα θα πρέπει να βρίσκεται σε εμπορικούς δρόμους και σε σημεία όπου πραγματοποιείται αυξημένη διέλευση πεζών.

Το Chillbox λάνσαρε το 2012 στην Ελλάδα το concept του DIY frozen yogurt και παγωτού. Ο πελάτης δημιουργεί τη δική του απόλαυση, επιλέγοντας ανάμεσα σε γεύσεις frozen yogurt, παγωτού και μια μεγάλη ποικιλία γαρνιρισμάτων. Το brand συνδυάζει ποιότητα, αυθεντικότητα και διαρκή καινοτομία. Με χαρακτηριστικό φούξια design και έντονο χαρακτήρα, τα καταστήματα Chillbox αποτελούν προορισμό απόλαυσης όλο τον χρόνο.

chillbox

Το Chillbox απευθύνεται σε:

  • Εφήβους και νέους που αγαπούν το fun & DIY chillbox concept.
  • Τουρίστες και περαστικούς που αναζητούν μια Ελληνική fun εμπειρία.
  • Οικογένειες με παιδιά .
  • Καταναλωτές που κάνουν πιο health conscious επιλογές όταν θέλουν να απολαύσουν ένα παγωμένο γλύκισμα (low fat, 1.6 % λιπαρά).
  • Foodies και όσους θέλουν να πειραματίζονται με τους δεκάδες μοναδικούς συνδυασμούς που μπορείς να φτιάξεις στα chillbox.
    Το brand προσελκύει κοινό που αναζητά ευελιξία, ποικιλία και εμπειρία πέρα από το κλασικό παγωτό.

chillbox

Δεν απαιτείται εμπειρία στην εστίαση, καθώς η εταιρεία προσφέρει πλήρη εκπαίδευση και υποστήριξη.

Ο ιδανικός franchisee διαθέτει:
– Επιχειρηματικό πνεύμα και διάθεση για ενεργή συμμετοχή.
– Οικονομική δυνατότητα για την αρχική επένδυση.
– Προσανατολισμό στην ποιότητα και την εξυπηρέτηση.
– Διάθεση να ακολουθήσει τα πρότυπα λειτουργίας και αισθητικής της Chillbox.

Υπάρχει δυνατότητα ανάπτυξης multi-unit συνεργασιών για όσους επιθυμούν περισσότερα καταστήματα.

chillbox

 

  • 2012: Ίδρυση Chillbox – το πρώτο DIY frozen yogurt στην Ελλάδα.
  • 2014: Εδραίωση ως No1 μάρκα frozen yogurt.
  • 2016: Το μεγαλύτερο δίκτυο frozen yogurt στην Ελλάδα.
  • 2020: Νέα διοίκηση και στρατηγική ανάπτυξης.
  • 2023: Βραβείο Best Concept Redesign.
  • 2024–25: ανοίξαμε 16 νέα καταστήματα σε Ελλάδα & εξωτερικό.
  • 2025: Σύνολο καταστημάτων στην Ελλάδα 46, και 11 στο εξωτερικό.Η εταιρεία διαθέτει παραγωγική μονάδα στο Κορωπί Αττικής (δυναμικότητα πάνω από 1.300 τόνων παγωτού/έτος), πλήρως εξοπλισμένη και πιστοποιημένη με ISO & HACCP.

chillbox

Μέσο μέγεθος καταστήματος:
25 τ.μ. με αποθήκη 10 τ.μ.
Έξοδα κατασκευής καταστήματος:
55.000 – 60.000 € στην Ελλάδα (με το κλειδί στο χέρι)
Κεφάλαιο κίνησης:
20.000 – 25.000 € (εξοπλισμός, ενοίκια, αρχικό εμπόρευμα)
Ελάχιστο Ύψος Επένδυσης:
75.000 €
Μέγιστο Ύψος Επένδυσης:
85.000 €
Entry Fee:
Δεν υπάρχει (Ελλάδα)
Royalties:
Δεν υπάρχουν (Ελλάδα)
Εταιρικά Καταστήματα:
[2]
Καταστήματα Franchise:
[44] Ελλάδα + [11] στο εξωτερικό
Σύνολο Καταστημάτων:
[57]
Έναρξη Δρ/τητας/Έναρξη Franchising:
2012
Προέλευση:
Ελλάδα
Eμπειρία franchisee:
Δεν κρίνεται απαραίτητη
Αυτοαπασχόληση franchisee:
Δεν κρίνεται απαραίτητη
Επωνυμία εταιρίας:
CHILLBOX ABEE
Έδρα:
Λητούς 15, Θέση Αλωνίστρα, Κορωπί, 19400
Τηλ:
210 6628464-6
Website:
www.chillbox.gr
Διευθύνων Σύμβουλος:
Σταυρίδης Σάββας
Γενικός Διευθυντής:
Ξενάκης Στυλιανός
Πακέτο Franchise:

– Αποκλειστικότητα περιοχής για την προστασία της επένδυσης.
– Δικαίωμα χρήσης του brand Chillbox.
– Προϊόντα υψηλής ποιότητας: frozen yogurt, παγωτό, γλυκά, βάφλες, καφές.
– Τυποποιημένες διαδικασίες λειτουργίας και εγχειρίδιο καταστήματος.
– Εκπαίδευση προσωπικού (προϊόντα, εξυπηρέτηση, υγιεινή).
– Έτοιμο υλικό marketing και συνεχή υποστήριξη (social media, events, influencers).
– Ανάπτυξη εξατομικευμένου business plan.
– Σχεδιασμός και επίβλεψη κατασκευής καταστήματος.
– Χαμηλό λειτουργικό κόστος σε σχέση με τα έσοδα.

Οι στόχοι ανάπτυξης της Chillbox αφορούν τόσο την Ελλάδα όσο και το εξωτερικό, με έμφαση σε περιοχές υψηλής εμπορικότητας και κατά προτίμηση τουριστικού χαρακτήρα, ώστε να διασφαλίζεται η μέγιστη επισκεψιμότητα και απόδοση για κάθε νέο κατάστημα.

chillbox

Franchisees Success Stories

«Η Coffee Island είναι κοιτίδα γνώσης και αγάπης για τον καφέ»
17 Μαΐου 2024

Το «μαγαζί-γωνία» της Coffee Island στην Κολοκοτρώνη 23 στον Περισσό λειτουργεί η νεότατη Ολυμπία Βελούδου μαζί με τη δυναμική ομάδα της.

«Οι επαγγελματικοί μου στόχοι είναι συνυφασμένοι με τα Baristi Speciality Coffee»
21 Δεκεμβρίου 2020

O Γεράσιμος Γιαννούτσος από το 2014 έως το 2019, κατείχε διευθυντική θέση σε μεγάλη…

«Καταστήματα όπως το Berry’s είναι αποδοτικά ακόμα και σε περίοδο πανδημίας»
25 Φεβρουαρίου 2021

O Κώστας, εργαζόμενος χρόνια σε ψητοπωλείο, το 2019, αποφάσισε να ξεκινήσει το δικό του…

«Στο Coffee Island μας νιώθεις σαν στο σπίτι σου»
13 Μαΐου 2024

Ο Νίκος Καραμφύλλης είχε από νεαρή ηλικία πάθος για το επιχειρείν. Η δημιουργικότητα, η επιχειρηματική οξυδέρκεια και το πάθος του για καφέ τον οδήγησαν το 2014 να ανοίξει το πρώτο του κατάστημα, φυσικά με την Coffee Island στο πλευρό του, συνεχίζοντας με το άνοιγμα δεύτερου καταστήματος το 2022, ενώ το 2023 άνοιξε και τρίτο στην Κηφισιά.

«Το WORSHIP.COFFEE είναι μοντέρνο, φρέσκο, με ιδιαίτερο σχεδιασμό και αισθητική»
22 Νοεμβρίου 2023

Η Πέγκυ Σουρτζή, συνεργάτης franchisee του νέου καταστήματος WORSHIP.COFFEE στο Μαρούσι, στην οδό Βασιλίσσης Σοφίας 52, βρήκε σε αυτό την ιδανική επιχειρηματική ενασχόληση.

«O Κορυδαλλός αγκάλιασε το Mon Kulur, τιμώντας καθημερινά τα προϊόντα μας!»
30 Δεκεμβρίου 2019

Με εμπειρία 3 γενεών, το Mon Kulur δημιούργησε το 2014 μια νέα κατηγορία στην…

«Όποιος έρχεται στο Berry’s γίνεται σταθερός μας πελάτης!»
17 Αυγούστου 2021

Ο Χρήστος Καραμπασίδης, αν και δεν είχε προηγούμενη εμπειρία στον κλάδο της εστίασης, λειτουργεί…

Stefan Spiridonov: Δεν υπάρχει θεματικό brand σαν το Hans & Gretel
02 Δεκεμβρίου 2024

Hans & Gretel, τον κόσμο των θεματικών καταστημάτων, λίγες αλυσίδες έχουν καταφέρει να αιχμαλωτίσουν τη φαντασία και τις καρδιές των πελατών

Franchisees από ένστικτο, Coffee Berry από επιλογή
03 Ιανουαρίου 2019

Επέλεξαν την Coffee Berry από ένστικτο και δύο χρόνια μετά συζητούν το άνοιγμα και…

“Η συνεργασία με την Overoll σημαίνει εξαιρετικό προϊόν, υποστήριξη και τεχνογνωσία” Ιωάννα Παγουνά, franchisee στο Μαρούσι
24 Φεβρουαρίου 2025

Μέσα σε δύο μόλις χρόνια η Overoll Croissanterie έχει επιτύχει να εξελιχθεί σε ένα από τα πιο δυναμικά franchise έχοντας ως στέρεα βάση τη μοναδική ποιότητα του κρουασάν σε ένα εξαιρετικά ανταγωνιστικό επιχειρηματικό μοντέλο. Το Μαρούσι είναι η πιο πρόσφατη περιοχή στην πρωτεύουσα που υποδέχτηκε νέο κατάστημα.

«Η Coffee Berry προσφέρει εγγύηση και ποιότητα σε όλες τις αγορές»
21 Μαρτίου 2018

Τι ήταν αυτό που έκανε τον Αριστοτέλη Λεάκο και τον Κωνσταντίνο Παπαδόπουλο να επενδύσουν…

«Η επιτυχία του Choco Coffee ξεπέρασε τις προσδοκίες μας»
28 Νοεμβρίου 2022

Το Choco Coffee είναι ένα από τα πιο αγαπημένα spot της Κρήτης που μπορεί…

“Σημαντικό ρόλο για την επιλογή έχει η σιγουριά που δίνει το Mon Kulur ως εταιρεία”
04 Νοεμβρίου 2019

Οι παράγοντες που ώθησαν τον κ. Δημήτρη Σκλαβο, franchisee του Mon Kulur στην Ομόνοια,…

Hans & Gretel: Η παραμυθένια αλυσίδα μαγεύει και την Κέρκυρα
19 Ιουνίου 2019

Πώς μπορούν τα κερκυραϊκά καντούνια να γίνουν μια μαγική και ζαχαρωτή υπόθεση; Η Hans…

«Βασικό στοιχείο της επιτυχίας μας το ισχυρό brand name της Häagen-Dazs»
06 Μαΐου 2021

H Μαρίζα Κωνσταντοπαίδου-Ανδριανάκου δραστηριοποιείται στην εστίαση εδώ και 28 χρόνια. Όταν η Häagen-Dazs ήρθε…

«Στο Berry’s βρήκα το ισχυρό brand και την ποικιλία των προϊόντων έψαχνα»
12 Οκτωβρίου 2020

O Νίκος Βερβερίδης, εργολάβος στο επάγγελμα, γνώριζε το Berry’s από το πρώτο κατάστημα της…

Coffee Berry: «Η εταιρεία μας στήριξε από την αρχή και με όλα τα μέσα»
22 Ιουνίου 2018

Γιατί να συνεργαστεί κανείς με την Coffee Berry, ποια υποστήριξη παρέχει η εταιρεία στους…

«Με την αμέριστη συμπαράσταση της FRANKLIN COFFEE HOUSE, η επιτυχία μας ήταν δεδομένη»
18 Ιουλίου 2018

Χρόνια στην εστίαση, ο Ευάγγελος Ρίζος το καλοκαίρι του 2017 αποφάσισε να ασχοληθεί με…

«Με την Coffee Island έχουμε αμοιβαία σχέση εμπιστοσύνης»
15 Μαΐου 2024

Γύρω από τη Λεωφόρο Λαυρίου στα Γλυκά Νερά βρίσκεται μια τεράστια οικιστική και βιομηχανική περιοχή και οι καταναλωτές μαζί με τους περαστικούς βιώνουν καθημερινά την εμπειρία Coffee Island στο κατάστημα που λειτουργούν η ‘Ερικα Σταυριανέα και η συνεταίρος της Σοφία Δουλφή.

«Η επένδυση στην πρόταση franchise του Berry’s έχει μέλλον και αξία»
27 Οκτωβρίου 2020

Ο Λευτέρης Θωμάς εργαζόταν ως εργοδηγός σε κατασκευαστική εταιρεία, μέχρι το 2008. Βλέποντας πως η…

Hans & Gretel: μια sweet & candy πρόταση, βγαλμένη από παραμύθι!
07 Μαρτίου 2019

«Η κοινωνία μας αγκάλιασε με πολλή αγάπη πριν καλά – καλά ξεκινήσουμε», μας εξηγούν…

COFFEE BERRY: «Μια ολοκληρωμένη πρόταση που οδηγεί στην επιτυχία»
04 Αυγούστου 2017

«Η Coffee Berry προέκυψε κατόπιν έρευνας γενικά στην αγορά του franchising, αλλά και ειδικά…

«Με το αναγνωρισμένο brand του Berry’s αισθάνεσαι ασφάλεια»
05 Οκτωβρίου 2020

H Όλγα Τσελικίδου, εργαζόμενη χρόνια ως υπάλληλος στον κλάδο της εστίασης, μαζί με τον…

Μαγικά κέρδη με το Hans & Gretel, το πιο γλυκό δίκτυο της αγοράς
01 Ιουλίου 2019

Με βασικό κριτήριο να επιλέξει ένα concept που να αρέσει καταρχάς στον ίδιο και…

Ποιοι είναι οι 10 παράγοντες επιτυχίας σε αυτή την κατηγορία franchise;
Ενημερώσου και σχεδίασε μαζί μας τη δική σου επιτυχημένη επιχείρηση.
Μπορείτε να μας καλέσετε στο: 210 6756 200

Video

Franchisor News

Everest και HOPEgenesis ενώνουν δυνάμεις για τη στήριξη των ακριτικών νησιών
30 Οκτωβρίου 2025

Η αλυσίδα εστίασης everest συνεχίζει να αποδεικνύει στην πράξη τη δέσμευσή της στην εταιρική…

31o κατάστημα για τον Γρηγόρη στην Θεσσαλονίκη
21 Οκτωβρίου 2025

Η Θεσσαλονίκη υποδέχεται ένα ακόμη κατάστημα Γρηγόρης, το 31ο στη σειρά, αυτή τη φορά…

Νέο Coffee Berry στην Κηφισιά
08 Αυγούστου 2025

Η Κηφισιά μόλις απέκτησε το νέο της στέκι για καφέ και χαλάρωση! Το Coffee…

Γρηγόρης | Νέα εποχή στις online παραγγελίες
11 Ιουλίου 2025

Ο Γρηγόρης, ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα και αγαπημένα franchise στην αγορά εστίασης, περνά σε νέα εποχή στον τομέα των online παραγγελιών

Ο Γρηγόρης σερβίρει Ιταλία: Νέες αυθεντικές focaccia με χρώμα, άρωμα και… προσωπικότητα
30 Ιουνίου 2025

Ο Γρηγόρης φέρνει Ιταλία στο πιάτο με τρεις νέες focaccia που τιμούν τα χρώματα και τις γεύσεις της μεσογειακής κουζίνας. Verde, Bianca και Rossa:

Γρηγόρης: Τρίτη Χρονιά Great Place to Work
23 Ιουνίου 2025

Για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, ο Γρηγόρης αναγνωρίζεται ως Great Place to Work, επιβεβαιώνοντας τη σταθερή δέσμευσή του σε ένα υποστηρικτικό και αξιοκρατικό εργασιακό περιβάλλον.

Η ΒΕΑΤ snack & coffee λανσάρει τη νέα σειρά προϊόντων με Lotus Biscoff
19 Ιουνίου 2025

Η αλυσίδα BEAT snack & coffee ενώνει τις δυνάμεις της με το παγκοσμίως αγαπημένο…

Γρηγόρης: Η Εγνατία υποδέχεται τον αγαπημένο προορισμό για καφέ & σνακ
28 Μαΐου 2025

Ο Γρηγόρης: η αγαπημένη αλυσίδα καφέ και γρήγορου φαγητού, επεκτείνει το δίκτυό της με ένα νέο κατάστημα στη Θεσσαλονίκη

Lartecono Davinci: Από το Παρίσι σε κάθε γιορτή
01 Απριλίου 2025

Σε μία από τις πιο ατμοσφαιρικές γειτονιές της γαλλικής πρωτεύουσας, το Lartecono Davinci άνοιξε τις πόρτες του, φέρνοντας παραδοσιακές ιταλικές συνταγές gelato στο Παρίσι. Το Lartecono Davinci, μετά το επιτυχημένο ταξίδι του σε Ελλάδα και Κύπρο, δημιουργεί νέες εμπειρίες, προσφέροντας φωτεινά χαμόγελα στους επισκέπτες του.

Loukoumothers: Νέο κατάστημα σε τουριστική περιοχή στη Ζάκυνθο
11 Μαρτίου 2025

Η αλυσίδα Loukoumothers συνεχίζει τη δυναμική της ανάπτυξη και πετυχαίνει έναν ακόμη σημαντικό σταθμό: το πρώτο της κατάστημα εκτός Αθηνών, που θα ανοίξει σύντομα στη Ζάκυνθο. Με την προσθήκη αυτού του νέου σημείου, το δίκτυο των καταστημάτων ανέρχεται πλέον σε έξι, αποδεικνύοντας τη σταθερή πορεία της εταιρείας προς την επέκταση.

Η Häagen-Dazs με το The Rose Project δίνει υποτροφίες σε 5 γυναίκες αξίας 100.000 δολαρίων
11 Μαρτίου 2025

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας και τον Μήνα Ιστορίας των Γυναικών, η Häagen-Dazs αποκάλυψε τις πέντε νικήτριες του The Rose Project, Τάξη του 2024. Η παγκόσμια πρωτοβουλία, που δημιουργήθηκε προς τιμήν της Rose Mattus, συνιδρύτριας της μάρκας, επιβραβεύει γυναίκες που αμφισβητούν τα στεγανά, αφήνουν το στίγμα τους στην κοινωνία και εμπνέουν με το έργο τους.

Η Mikel Coffee Company επεκτείνεται στην Ινδία
05 Μαρτίου 2025

Η ελληνική αλυσίδα καφέ Mikel Coffee Company συνεχίζει τη διεθνή της επέκταση, βάζοντας πλώρη για την Ινδία. Μετά την επιτυχημένη ανάπτυξη στην Τουρκία, όπου στοχεύει να φτάσει τα 120 καταστήματα, η εταιρεία ετοιμάζεται να ανοίξει το πρώτο της πιλοτικό κατάστημα στο Νέο Δελχί μέσω τοπικού συνεργάτη.

Coffee Berry: Μία νέα εμπειρία καφέ στο Μαρόκο
04 Μαρτίου 2025

Η Coffee Berry συνεχίζει τη διεθνή ανάπτυξη με το πρώτο κατάστημα στο Μαρόκο, στην καρδιά της Καζαμπλάνκα. Το νέο Coffee Berry έρχεται να προσφέρει στους καταναλωτές μια μοναδική εμπειρία καφέ, συνδυάζοντας την υψηλή ποιότητα, την αυθεντικότητα και την εξειδίκευση που χαρακτηρίζει την αλυσίδα.

Η Cafe Barbera επεκτείνεται στην Ελλάδα μέσω franchise
20 Φεβρουαρίου 2025

Η Cafe Barbera έκανε το ντεμπούτο της στην Ελλάδα τον Νοέμβριο του 2023 με ένα μικρού μεγέθους κατάστημα στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας και αυτή τη στιγμή διαθέτει τρία εταιρικά καταστήματα στην πόλη. Στόχος της εταιρείας είναι να φτάσει τα 100 καταστήματα έως το 2030, στην νοτιοανατολική  Ευρώπη, συνδυάζοντας εταιρικά καταστήματα και franchise.

Η Coffee Island με νέα μονάδα παραγωγής στην Αίγυπτο
17 Φεβρουαρίου 2025

Η Coffee Island συνεχίζει τη διεθνή της πορεία με μια σημαντική επένδυση στην Αίγυπτο, όπου δημιούργησε μια νέα μονάδα καβουρδίσματος, επεξεργασίας και τυποποίησης καφέ. Η εγκατάσταση αυτή, που βασίζεται στο μοντέλο της κεντρικής μονάδας της εταιρείας στην Πάτρα, εξασφαλίζει υψηλή ποιότητα και φρεσκάδα προϊόντος, ενώ μειώνει τις καθυστερήσεις εκτελωνισμού και logistics.

Häagen-Dazs Franchise: Δυνατό brand με παγκόσμια φήμη
06 Φεβρουαρίου 2025

Η Häagen-Dazs είναι ένα brand που έχει κατακτήσει τους λάτρεις του παγωτού, με πάνω από 900 καταστήματα, τόσο εταιρικά όσο και franchise, σε περισσότερες από 43 χώρες διεθνώς. Ξεκινώντας από την Αμερική μεταφέρει την ποιότητα των προϊόντων της σε κάθε χώρα που αρέσκεται σε γαστρονομικές απολαύσεις. Έτσι γίνεται η κατάλληλη επιλογή για αυτούς που θέλουν τη σιγουριά μιας διεθνούς, premium αλυσίδας με διαχρονική αξία.

Η Coffee Island επεκτείνεται στην Ινδία μέσω master franchise
05 Φεβρουαρίου 2025

Η ελληνική αλυσίδα καφεστίασης Coffee Island κάνει το επόμενο μεγάλο βήμα στην παγκόσμια ανάπτυξή της, εγκαινιάζοντας το πρώτο κατάστημα στην Ινδία μέσω συνεργασίας Master Franchise.Η είσοδός της Coffee Island στην ταχύτατα αναπτυσσόμενη αγορά του καφέ σηματοδοτείται από τη συνεργασία franchise με τον Pratyush Kumar Sureka, ιδιοκτήτη της εταιρείας Vita Nova, ο οποίος αναλαμβάνει τον ρόλο του Master Franchisee για την Ινδία.

Worship.Coffee: Η εμπειρία που κερδίζει καταναλωτές και Franchisees
16 Ιανουαρίου 2025

Το Worship.Coffee ένα ολοκληρωμένο street coffee concept, δημιουργεί μια εμπειρία που εμπνέει, με τον πρόσφατο διαγωνισμό Veganuary Giveaway. Με τον διαγωνισμό καλεί το κοινό να γνωρίσει τα veggie προϊόντα της σειράς GARDEN GOURMET.

Hans & Gretel Franchise: Η Μαγεία Έρχεται στη Θεσσαλονίκη
20 Δεκεμβρίου 2024

Η ελληνική αλυσίδα franchise Hansel & Gretel συνεχίζει την επέκτασή της με νέο κατάστημα στη Θεσσαλονίκη το 2025, προσφέροντας μοναδικές γευστικές εμπειρίες.

Ηράκλειο Κρήτης και Θεσσαλονίκη τα δύο νέα καταστήματα Γρηγόρης
11 Δεκεμβρίου 2024

Ο Γρηγόρης συνεχίζει δυναμικά την επέκτασή του, ανοίγοντας δύο νέα franchise καταστήματα σε στρατηγικές τοποθεσίες στην Ελλάδα (Ηράκλειο και Θεσσαλονίκη), επιβεβαιώνοντας τη σταθερή πορεία του στον χώρο της εστίασης και του franchise.

Μέσο Ύψος Επένδυσης:75.000€
Μέγιστη Επένδυση85.000€
Entry Fee: Δεν υπάρχει (Ελλάδα)
Ζητήστε πληροφορίες

Κατηγορίες Franchise

Ελάχιστη Επένδυση:75.000€
Μέγιστη Επένδυση85.000€
Entry Fee: Δεν υπάρχει (Ελλάδα)
Ζητήστε πληροφορίες
Ζητήστε πληροφορίες