Η πρόταση AB Shop & Go που αναπτύσσει η ΑΒ, βασίζεται στη λειτουργία ευέλικτων καταστημάτων, που απαντούν στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών και φέρουν το χαρακτηριστικό και αναγνωρίσιμο σήμα της ΑΒ.
H AB υποστηρίζει έμπρακτα, την προσπάθεια των συνεργατών της για την αρχική επένδυση συμμετέχοντας ενεργά σε όλα τα στάδια της επιχειρηματικής τους πορείας.
Με το πρόγραμμα «Επιχείρησέ το κι εσύ» προσφέρει τη δυνατότητα υποστήριξης του υποψηφίου συνεργάτη (franchisee) στο στήσιμο ενός νέου καταστήματος AB Shop & Go.
Η ΑΒ Βασιλόπουλος, από το 2004, έχει ξεκινήσει την ανάπτυξη ενός πανελλαδικού δικτύου καταστημάτων λιανικής πώλησης τροφίμων με τη μέθοδο της δικαιόχρησης (franchising). Με στόχο τη μεταφορά της ΑΒητικης εμπειρίας σε κάθε γωνιά της Ελλάδας, η αλυσίδα εμπλουτίζεται μέσα από επιλεγμένες συνεργασίες.
Η εταιρεία υποστηρίζει την αρχική επένδυση για τον εξοπλισμό του καταστήματος μέχρι του ποσού των 100.000€ πλέον ΦΠΑ. Ο συνεργάτης διαθέτει το υπόλοιπο αρχικό κεφάλαιο, ευχάριστη προσωπικότητα και πολλή όρεξη για δουλειά.
Το AB SHOP & GO, αποτελεί την ΑΒητική πρόταση καταστήματος ευκολίας για την πόλη. Αναφέρεται σε μικρά καταστήματα που έχουν ως στόχο να καλύψουν ανάγκες της καθημερινότητας όσο και έκτακτες αγορές σε ώρες εκτός του καθιερωμένου ωραρίου λειτουργίας των καταστημάτων. Χωροθετείται σε πυκνοκατοικημένες γειτονιές ή σε σημεία μεγάλης συγκέντρωσης, όπως σταθμοί Μέσων Μαζικής Μεταφοράς, χώροι εργασίας, δημόσιες υπηρεσίες και εκπαιδευτικά ιδρύματα. Διαθέτει χώρο πώλησης 120-200 τ.μ.και διαθέτει μια πλήρη γκάμα σε τυποποιημένα τρόφιμα, κατεψυγμένα, φρούτα και λαχανικά, γαλακτοκομικά, ροφήματα και σνακς, καλλυντικά και είδη νοικοκυριού. Το ΑΒ Shop & Go, προσφέρει λύσεις για όλες τις αγορές σας, κοντά σας, κάθε στιγμή, χωρίς επιβαρύνσεις μετακινήσεων και αναμονής. Και πάνω από όλα, με προσφορές και τιμές ΑΒ.
Η ΑΒ με το «ΑΒητάρι της αγάπης», τη νέα πλατφόρμα Εταιρικής Υπευθυνότητας, αναλαμβάνει συστηματικές δράσεις για τους ανθρώπους της, για την ενίσχυση των τοπικών κοινωνιών, για την προστασία του περιβάλλοντος και για τη διασφάλιση της ποιότητας των προϊόντων που διαθέτει στο καταναλωτικό κοινό. Αξίζει να σημειωθεί ότι, το 2016, η ΑΒ διέθεσε συνολικά το ποσό των 2,4 εκ € βοηθώντας χιλιάδες ανθρώπους που αντιμετωπίζουν τόσο προβλήματα σίτισης όσο και δυσκολίες σε λειτουργικά ζητήματα καθημερινότητας.
Η πρόταση συνεργασίας της ΑB Βασιλόπουλος απευθύνεται σε υφιστάμενους επιχειρηματίες που θέλουν να διατηρήσουν και να αυξήσουν το μερίδιο τους στην γειτονιά του αστικού ιστού στον οποίο επιχειρούν, συνεργαζόμενοι με ένα μεγάλο όμιλο. Από την άλλη, η πρόταση απευθύνεται και σε νέους επιχειρηματίες που επιθυμούν να δραστηριοποιηθούν στην οργανωμένη Λιανική τροφίμων, εξασφαλίζοντας μια αποδοτική εργασία για τους ιδίους αλλά και την οικογένειά τους. Προϋπόθεση είναι ο υποψήφιος Franchisee να απασχολείται πλήρως με την επιχείρηση.
Η ΑΒ Βασιλόπουλος είναι εταιρία τροφίμων με 80 χρόνια παρουσίας στην ελληνική αγορά. Με προσήλωση στην ποιότητα, τη διάθεση ποικιλίας προϊόντων σε ανταγωνιστικές τιμές και στην άριστη εξυπηρέτηση των καταναλωτών, η AB έχει καθιερωθεί στη συνείδηση των προμηθευτών, των συνεργατών και των πελατών της ως αξιόπιστη επιλογή.
2001: H ΑΒ προχωρά στην εξαγορά των εταιρειών ΤΡΟΦΟ και ΕΝΑ Cash-and-Carry, δημιουργώντας έτσι τη δεύτερη σε μέγεθος αλυσίδα του ελληνικού λιανεμπορίου.
2002: Αποτελεί έτος έναρξης, ενός μοντέλου συνεργασίας που ενδυναμώνει την παρουσία της εταιρείας εκτός Αττικής προσφέροντας σε υφιστάμενους επιχειρηματίες και νέους επενδυτές συνεργασία,
με ένα όνομα ισχυρό και συνυφασμένο στη συνείδηση των καταναλωτών με την ποιότητα και την αξιοπιστία.
2008: H ΑΒ προχωρά στην εξαγορά της Plus Hellas, αναπτύσσοντας ακόμα περισσότερο το δίκτυό της. Η ΑΒ απέκτησε με αυτόν τον τρόπο ένα σύγχρονο κέντρο διανομής και ενίσχυσε
την παρουσία της στη Βόρεια Ελλάδα.
2010: H ΑΒ ανοίγει το πρώτο οικολογικό κατάστημα στη Σταμάτα Αττικής, με δυνατότητα εξοικονόμησης έως και 40% λιγότερης ενέργειας σε σχέση με τα συμβατικά καταστήματα,
σηματοδοτώντας την αρχή μιας νέας εποχής ενεργειακής βελτίωσης των καταστημάτων του Ομίλου.
2013: Ο Όμιλος DELHAIZE πραγματοποιεί μεγάλη επένδυση για τη δημιουργία του Κέντρου Αριστείας (CoE), το οποίο αναπτύσσει εξειδικευμένες λύσεις λογισμικού,
σε επίπεδο λιανεμπορίου (SAP Retail, ηλεκτρονικό εμπόριο, intranet, κτλ), καθορίζει στρατηγικές τεχνολογίας και διαχειρίζεται τις περιφερειακές εφαρμογές και την περιφερειακή υποδομή, για τη δημιουργία βέλτιστων πρακτικών και την εξέλιξη της οργάνωσης του Ομίλου.
2014: Ανακαινίζεται το ιστορικό ΑΒ Ελληνικού και τον Οκτώβριο του 2015 ακολουθεί το ΑΒ Εθνικής σηματοδοτώντας τη νέα εποχή καταστημάτων ΑΒ βάσει διεθνών προτύπων και προσφέροντας μια προηγμένη εμπειρία αγορών για τους πελάτες μας.
Επιπλέον, το 2015, εστίασε στην ανάπτυξη των καταστημάτων του δικτύου της εγκαινιάζοντας 37 νέα καταστήματα και ανακαινίζοντας 17.
2016: Τον Ιούλιο η ΑΒ Βασιλόπουλος γίνεται μέλος του Ομίλου Ahold Delhaize.
Μέσο μέγεθος καταστήματος:
120 τ.μ.
Έξοδα κατασκευής καταστήματος:
διαρρύθμισης - διαμόρφωσης ακινήτου: από 250€ / τ.μ.
Έξοδα εξοπλισμού καταστήματος:
από 600 € / τ.μ.
Αρχικό εμπόρευμα:
Ανάλογα με το μέγεθος του καταστήματος
Entry Fee:
3.000 €
Royalties:
0,2% επί πωλήσεων
Διαφημιστική Συμμετοχή:
Χρέωση ανά δραστηριότητα
Δυνατότητα Χρηματοδότησης:
Διευκόλυνση στην αρχική επένδυση μέσω μακροπρόθεσμου διακανονισμού.
H AB υποστηρίζει έμπρακτα, την προσπάθεια των συνεργατών της για την αρχική επένδυση συμμετέχοντας ενεργά σε όλα τα στάδια της επιχειρηματικής τους πορείας. Η εταιρεία υποστηρίζει την αρχική επένδυση για τον εξοπλισμό του καταστήματος μέχρι του ποσούτων 100.000€ πλέον ΦΠΑ. Ταυτόχρονα, εξειδικευμένη ομάδα της αλυσίδας στέκεται στο πλευρό κάθε νέου συνεργάτη, από την αρχή της λειτουργίας και σε κάθε στάδιο εξέλιξης του καταστήματος. Ο συνεργάτης διαθέτει το υπόλοιπο αρχικό κεφάλαιο, ευχάριστη προσωπικότητα και πολλή όρεξη για δουλειά.
Συνολικά η ΑΒ προσφέρει::
Ένα εδραιωμένο και αναγνωρισμένο όνομα, συνώνυμο με την ποιότητα, την ποικιλία και την αξιοπιστία.
Ολοκληρωμένο πρόγραμμα υποχρεωτικής βασικής εκπαίδευσης που έχει σαν στόχο την προετοιμασία του συνεργάτη ώστε να λειτουργήσει το δικό του ΑΒ κατάστημα.
Εμπορική πολιτική, ποικιλία ανταγωνιστικού μίγματος προϊόντων με την σωστή τοποθέτησή του μέσα στον χώρο πώλησης (merchandising)
Tροφοδοσία-εφοδιασμός από τις υπερσύγχρονες κεντρικές αποθήκες με τις απαραίτητες προδιαγραφές υγιεινής.
Μηχανογραφική υποστήριξη με διαχείριση εμπορευμάτων – διαχείριση ταμειακών μηχανών και συστήματος scanning – στατιστικά στοιχεία πωλήσεων και παραγωγικότητας
Υποστήριξη λειτουργίας. Καταρτισμένα στελέχη της εταιρίας μας επισκέπτονται σε τακτά διαστήματα όλα τα καταστήματα του δικτύου και προσφέρουν λύσεις σε κάθε είδους δυσκολία που τυχόν απασχολεί το συνεργάτη.
Διαφήμιση και επικοινωνία. Το τμήμα marketing & Επικοινωνίας της ΑΒ, είναι υπεύθυνο για τον καταρτισμό και υλοποίηση ολοκληρωμένων προγραμμάτων προώθησης πωλήσεων. Το δίκτυο franchise εντάσσεται πλήρως στην επικοινωνιακή στρατηγική του Ομίλου.
Η ΑΒ Βασιλόπουλος διακρίθηκε στα φετινά FEA Awards, για τις πρωτοβουλίες μείωσης εκπομπών στην εφοδιαστική αλυσίδα. Τα διεθνή βραβεία καινοτομίας και αριστείας στον κλάδο των τροφίμων και ποτών, επιβράβευσαν την ΑΒ Βασιλόπουλος για τη σταθερή δέσμευσή της στη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος και στην προώθηση βιώσιμων πρακτικών σε όλο το φάσμα της εφοδιαστικής αλυσίδας.
Η ΑΒ Βασιλόπουλος ανακοίνωσε δωρεά προς τον Δήμο Θεσσαλονίκης, προσφέροντας προϊόντα και είδη πρώτης ανάγκης στα Κέντρα Ανοιχτής Προστασίας Ηλικιωμένων (Κ.Α.Π.Η.). Συγκεκριμένα, διέθεσε 400 πακέτα ρολού χαρτιού υγείας για να καλύψει τις ετήσιες ανάγκες των 13 παραρτημάτων Κ.Α.Π.Η. του δήμου.
Η ΑΒ Βασιλόπουλος προσφέρει προϊόντα υψηλής ποιότητας, υποστηρίζοντας ενεργά την εγχώρια οικονομία μέσω στρατηγικών συνεργασιών με τοπικούς παραγωγούς σε όλη την Ελλάδα. Περισσότερο από το 80% των προμηθευτών της είναι μικροί και μεγάλοι παραγωγοί, διασφαλίζοντας ότι στα ράφια της βρίσκονται αυθεντικά και αγνά προϊόντα
Την Κυριακή 13 Οκτωβρίου 2024, οι εργαζόμενοι της ΑΒ Βασιλόπουλος γιόρτασαν με τις οικογένειές τους την Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής στο Παιδικό Μουσείο της Αθήνας. Το μουσείο παρουσίασε εκπαιδευτικές δραστηριότητες που δημιουργήθηκαν ειδικά για να εστιάσουν στην καλή διατροφή. Οι συμμετέχοντες απόλαυσαν την ενασχόληση με δραστηριότητες που ευαισθητοποίησαν για την αξία μιας υγιεινής, ισορροπημένης διατροφής μέσω της πρακτικής μάθησης.
Η ΑΒ Βασιλόπουλος συνεχίζει να προωθεί τη στρατηγική ανάπτυξης της, με έμφαση στη βιώσιμη επιχειρηματικότητα και την ενίσχυση της ελληνικής οικονομίας. Τα οικονομικά αποτελέσματα του 2023 αναδεικνύουν τη συνέχιση του στρατηγικού σχεδίου μετασχηματισμού της εταιρείας, με στόχο την περαιτέρω εδραίωση της στην αγορά.
Το νέο κατάστημα ΑΒ Shop & Go θα ανοίξει τις πόρτες του στις 25/09 στη μακροβιότερη πλην μικρότερη πληθυσμιακά βαλκανική πρωτεύουσα, το Άγιο Όρος. Στο κατάστημα, του οποίου τα επίσημα εγκαίνια θα γίνουν τον Νοέμβριο, εργάζονται 8 άτομα και στα ράφια και στα ψυγεία του διατίθενται 3.500 κωδικοί συσκευασμένων προϊόντων (από λαχανικά, φρούτα και κρέας μέχρι λοιπά είδη παντοπωλείου).
H ΑΒ Βασιλόπουλος έδειξε έμπρακτα τη στήριξή της στην πρωτότυπη πρωτοβουλία, το «1ο CAFF FAMILY DAY X DESMOS» του ΜΚΣ ΔΕΣΜΟΣ και του Charles Antetokounmpo Family Foundation CAFF, ένα ίδρυμα που ιδρύθηκε από την οικογένεια Αντετοκούνμπο. Πιο συγκεκριμένα, η εν λόγω εκδήλωση είχε ως κύριο στόχο τη στήριξη οικογενειών που το είχαν ανάγκη, καθώς και την οργάνωση ενός απογεύματος γεμάτο ξεγνοιασιά, παιχνιδιού και ψυχαγωγίας για μικρούς και μεγάλους.
Η ΑΒ Βασιλόπουλος τιμήθηκε στους «Πρωταγωνιστές της Ελληνικής Οικονομίας» στην κατηγορία «Ανάπτυξη και Επενδύσεις» για τη σταθερή αναπτυξιακή της πορεία και τις δυναμικές επενδυτικές της κινήσεις. Σε τελετή απονομής που διοργανώθηκε για ένατη φορά από την Direction Business Network, αναδείχθηκαν τα πραγματικά success stories της ελληνικής οικονομίας.
H ΑΒ Βασιλόπουλος βρέθηκε στο Hall of Fame των οργανισμών που διακρίθηκαν με συνέχεια και συνέπεια στο ΤΟΡ20 της έρευνας για τουλάχιστον 3 χρόνια, στο πλαίσιο της βράβευσης των Πιο Αξιοθαύμαστων Επιχειρήσεων του 2024, που διοργανώνει το FORTUNE GREECE. Η ΑΒ Βασιλόπουλος έχει διακριθεί ανάμεσα στις κορυφαίες επιχειρήσεις στην Ελλάδα 8 φορές συνολικά τα τελευταία 10 χρόνια.
Τη μεγάλη συμβολή της στην προστασία του περιβάλλοντος και τη στήριξη στην κοινωνία και τους εργαζομένους της για το 2023 επιβεβαίωσε η ΑΒ Βασιλόπουλος, με τη βιώσιμη ανάπτυξη να βρίσκεται στο επίκεντρο της στρατηγικής της. Η ΑΒ Βασιλόπουλος δημοσίευσε τον Εταιρικό Κοινωνικό της Απολογισμό.
Με πολλαπλές βραβεύσεις διακρίθηκε η ΑΒ Βασιλόπουλος στο θεσμό World Quality Awards 2024, αποσπώντας 14 βραβεία -9 Gold και 5 Silver και ξεχωρίζοντας για μία ακόμη χρονιά για τη μεγάλη ποικιλία και την ποιότητα των προϊόντων που διαθέτει σε όλη τη χώρα.
Με σύνθημα «Επιχείρησέ το κι εσύ!» η αλυσίδα σούπερ μάρκετ ΑΒ Βασιλόπουλος προσελκύει το επιχειρηματικό ενδιαφέρον μέσω του ομώνυμου προγράμματός της που αφορά franchise καταστήματα. Σήμερα, σε όλη την Ελλάδα υπάρχουν 230 καταστήματα ΑΒ Franchise από τα οποία 80 είναι ΑΒ Συνεργάτης και 154 AB Shop & Go. Η ΑΒ Βασιλόπουλος, από το 2004, έχει ξεκινήσει την ανάπτυξη ενός πανελλαδικού δικτύου καταστημάτων λιανικής πώλησης τροφίμων με τη μέθοδο της δικαιόχρησης (franchising).
Η ΑΒ Βασιλόπουλος τίμησε για 14η συνεχή χρονιά την Ημέρα Εθελοντισμού ΑΒ, πραγματοποιώντας πολλαπλές ενέργειες σε διάφορα σημεία της χώρας. .500 εθελοντές από τα καταστήματα ΑΒ, τις αποθήκες και τα κεντρικά γραφεία, συναντήθηκαν για καλό σκοπό την Κυριακή, 26 Μαΐου, συμμετέχοντας στην «αλυσίδα καλού» της ΑΒ Βασιλόπουλος και συγκεκριμένα σε 200 ξεχωριστές, τοπικές εθελοντικές δράσεις σε όλη την Ελλάδα.
Αξιοποιώντας τη στρατηγική θέση των αποθηκών της στη Σίνδο, η ΑΒ Βασιλόπουλος γίνεται «Εξαγωγικό Hub», καθιστώντας την Ελλάδα κόμβο εμπορίου για χώρες της Ευρώπης και στηρίζοντας παράλληλα τους εγχώριους παραγωγούς.
Με τη χρυσή διάκριση στα φετινά Marketing Achievement Awards, επιβραβεύεται το πλάνο επικοινωνίας και η στρατηγική marketing της εταιρείας για το νέο MEGA ΑΒ κατάστημα στο Μαρούσι.