Teaser_insurancemarket-franchise-gallery-1

Σύγχρονα και minimal αλλά ταυτόχρονα άμεσα και φιλικά τα phygital καταστήματα της insurancemarket.gr,  τα οποία αναπτύσσονται μέσω franchising, απευθύνονται στον νέο τύπο καταναλωτή που θέλει να συγκρίνει, να επιλέγει και να κερδίζει στην ασφάλιση, την ενέργεια  και τα τραπεζικά προϊόντα. Για τις ευκαιρίες, που ανοίγει αυτός ο νέος τύπος καταστήματος μιλήσαμε με τον κ. Στέφανο Φαλκονάκη, Digital & Marketing Director της insurancemarket.gr .

Insurancemarket franchise 1

Τι νέο προσφέρει η Insurancemarket στην ελληνική αγορά;

H Insurancemarket είναι η εταιρεία που ψηφιοποίησε την ασφαλιστική αγορά. Πλέον, ο καταναλωτής γρήγορα και εύκολα, με τη βοήθεια των ψηφιακών τεχνολογιών, μπορεί να συγκρίνει περισσότερες από εικοσιπέντε ασφαλιστικές εταιρείες σε ένα με δύο λεπτά και να βρει ένα προϊόν κομμένο και ραμμένο στα μέτρα του. Η ίδια διαδικασία εφαρμόζεται και για τα προγράμματα ενέργειας αλλά και για τα τραπεζικά προϊόντα.

Ποιοι λόγοι που σας οδήγησαν στο λανσάρισμα των physical stores;

Ο σύγχρονος πελάτης έχει αφομοιώσει και οικειοποιηθεί όλες τις δυνατότητες που προσφέρουν οι τεχνολογίες αιχμής, ενώ δεν παύει να αποζητά την προσωπική επαφή και την προστιθέμενη αξία της. Οι πελάτες μας βρίσκουν στα phygital concept stores της insurancemarket.gr εξαιρετικούς επαγγελματίες, τους Insurance Experts, που είναι έτοιμοι να τους βοηθήσουν σε έναν εξαιρετικής αισθητικής χώρο.

Insurancemarket franchise 2

Πώς υποδέχθηκε το κοινό το phygital concept stores;

Κάναμε μια έρευνα σε 500 ανθρώπους που χρησιμοποίησαν το κατάστημα από τον Φεβρουάριο μέχρι το τέλος Μαρτίου, η οποία είχε πολύ θετικά αποτελέσματα. Το 95% αξιολόγησε τη διαδικασία ως εύκολη. Το 90% δήλωσε ότι βρήκε αυτό που έψαχνε και το 98% ότι εξυπηρετήθηκε σωστά. Επιπλέον, το conversion rate στο phygital store είναι πάρα πολύ υψηλό.

Στην μετά τον Covid-19 εποχή θα ευνοηθούν οι κλάδοι στους οποίους δραστηριοποιήστε;

Σύμφωνα με τις πρώτες ενδείξεις, ναι θα ευνοηθούν. Προσφάτως, στην καθιερωμένη τρίμηνη συνάντηση που είχαμε με την Google, πληροφορηθήκαμε ότι τον Απρίλιο αυξήθηκε η ζήτηση για ασφάλιση κατοικιών 120% περίπου και αντίστοιχα στην υγεία 90%. Αντίστοιχα, αυξητικές τάσεις παρουσιάζει και το banking. Εν μέσω πανδημίας, εμείς είδαμε ένα μεγάλο growth. Τον Μάρτιο και τον Απρίλιο καταγράψαμε αύξηση στους νέους πελάτες μας, πολύ μεγαλύτερη απ’ ό,τι προβλέπαμε.

Για το δικό σας Insurancemarket.gr Concept Store, πατήστε εδώ.

Επόμενο άρθρο»

«Προηγούμενο άρθρο

Προσθέστε το σχόλιό σας