.jpg?1603092495)
Οι τρεις βασικές προϊοντικές κατηγορίες του Mon Kulur, περιλαμβάνουν το κουλούρι φυσικά, τον καφέ και τον φρεσκοστημένο χυμό.
Όσον αφορά, το κουλούρι είναι ένα προϊόν που έχει να επιδείξει μία εντυπωσιακή ανθεκτικότητα, καθώς εδώ και δεκαετίες βρίσκεται σταθερά πολύ ψηλά στις προτιμήσεις του καταναλωτικού κοινού. Πλέον, ο πλανόδιος πωλητής κουλουριών, δίνει τη θέση του στα σύγχρονα καταστήματα franchise του Mon Kulur, που μπορούν να προσφέρουν μία ευρύτατη ποικιλία προϊόντων σε συνδυασμό με καφέ και χυμό, και όχι μόνο.
Ο καφές είναι επίσης ένα προϊόν "πρωταθλητής" στην κατηγορία των ροφημάτων και των περιφερειακών προϊόντων στον χώρο της εστίασης. Τα αριθμητικά στοιχεία μιλούν από μόνα τους. Περισσότερες από 5 δισ. κούπες καφέ καταναλώνονται τον χρόνο στην Ελλάδα. Η χώρα μας παραμένει, ακόμη και τα χρόνια της κρίσης, ανάμεσα σε εκείνες με την υψηλότερη κατά κεφαλήν κατανάλωση στον κόσμο. Σύμφωνα με έρευνα της Nielsen για λογαριασμό της Ελληνικής Ένωσης Καφέ το 60% των Ελλήνων απολαμβάνει τον καφέ του στο σπίτι ενώ το 40% εκτός σπιτιού, ενώ η αξία της κατανάλωσης εντός σπιτιού ανέρχεται σε 400 εκατ. ευρώ και 3 δισ. ευρώ εκτός σπιτιού.
Τέλος, ο χυμός είναι μια κατηγορία με μεγάλη δυναμική ανάπτυξης καθώς το wellness και ο υγιεινός τρόπος ζωής αποκτά όλο και περισσότερους ακόλουθους στο ελληνικό καταναλωτικό κοινό.
Γρήγορη διείσδυση στην τοπική αγορά
Προσφέροντας τόσο οικεία και απαραίτητα προϊόντα, τα καταστήματα της αλυσίδας franchise Mon Kulur γίνονται πολύ γρήγορα το αγαπημένο στέκι κάθε γειτονιάς. Επιπλέον, το προϊοντικό μείγμα του Mon Kulur προσφέρει στον franchisee τη δυνατότητα να ενεργοποιήσει μια ακόμα πηγή κερδοφορίας, πέρα από το sit-in και το take-away, που δεν είναι άλλη από το delivery.
Επαναληψιμότητα και υψηλή μέση απόδειξη
Με value for money προϊόντα η αλυσίδα franchise Mon Kulur καλύπτει την ανάγκη του σύγχρονου ανθρώπου της πόλης για ένα γεύμα γρήγορο, φρέσκο και οικονομικό. Παιδιά, εργαζόμενοι, φοιτητές, οικογένειες, όλοι επιλέγουν το Mon Kulur για κάθε ώρα της ημέρας.
Η μέση απόδειξη των καταστημάτων franchise του Mon Kulur είναι υψηλή, καθώς διαμορφώνεται από τον συνδυασμό προϊόντων, όπως τοκουλούρι και ο καφές, το sandwich και ο χυμός, κ.λπ. Η υψηλή μέση απόδειξη αυξάνει την κερδοφορία του franchisee, όπως και τη ρευστότητα, καθώς το μεγαλύτερο μέρος των συναλλαγών πραγματοποιείται με μετρητά.
Ψήνεσαι για το δικό σου Mon Kulur;

Mon Kulur: ιδανικό για franchising
05.12.2018
Η Μon Kulur, η 1η αλυσίδα κουλουριών στην Ελλάδα με εμπειρία στην αρτοποιία εδώ και μισό αιώνα, αποτελεί την πιο ολοκληρωμένη πρόταση franchise. Με επίκεντρο το ποιοτικό και υγιεινό κουλούρι και καφέ εξαιρετικής ...

«Κανείς δεν ξέρει το κουλούρι καλύτερα από το Mon Kulur»
04.12.2018
Είναι η Νο1 αλυσίδα κουλουριών στην Ελλάδα. Και με παράδοση 3 γενεών στην αρτοποιία προσφέρει το καλύτερο κουλούρι της αγοράς σε συνδυασμό με εξαιρετικό καφέ από εξειδικευμένους baristi. Concept διαχρονικό ...

Mon Kulur Νο 1 αλυσίδα κουλουριών
04.12.2018
Το 6ο κατάστημα μέσα σε μόλις 4 χρόνια υποδέχεται το Νο1 δίκτυο κουλουριών στην Ελλάδα. Η πρώτη αλυσίδα της αγοράς που συνδυάζει το παραδοσιακό κουλούρι με τον εξαιρετικής ποιότητας καφέ τώρα φτάνει και ...
18.02.2021
Προσθέστε το σχόλιό σας