• Απαιτείται ταχύτητα προσαρμογής των δικτύων franchise & ικανότητα στη διαχείριση της αλλαγής.

    δημοσιεύθηκε στις 11.05.2020

    Small_franchising-covid-19 (2)

    Η πρωτόγνωρη πολυεπίπεδη κρίση που οφείλεται στην πανδημία του νέου Κορωνοϊού Covid-19 είναι βέβαιο ότι θα έχει πολλαπλές και μακροχρόνιες επιπτώσεις και στον χώρο του franchising. Είναι εξαιρετικά σημαντικό να γίνει κατανοητό ότι η επόμενη μέρα δεν θα καθορίζεται μόνο από μία μεγάλη μείωση της ζήτησης και από την αύξηση της ανεργίας. Παναγιώτης Γ. Ρουσόπουλος, Διευθύνων Εταίρος της THE FRA...

  • Περιποίηση άκρων: Η προσιτή πολυτέλεια που αντέχει στην κρίση

    δημοσιεύθηκε στις 29.04.2020

    Small_nails-4-you-prosopiko

    Ανθεκτικές στις κρίσεις αποδεικνύονται διαχρονικά οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον χώρο της περιποίησης των άκρων, τα γνωστά σε όλους nail salons, και ιδιαίτερα εκείνα που αναπτύσσονται στο πλαίσιο ενός αποτελεσματικά οργανωμένου συστήματος franchise. Επιπρόσθετα σύμφωνα με τα αποτελέσματα της Ετήσιας Έρευνας για την ανάπτυξη του franchising στην ελληνική αγορά που δημοσιεύεται στον...

  • Νέος Ετήσιος Οδηγός Πανόραμα Franchise 2020

    δημοσιεύθηκε στις 16.04.2020

    Small_panorama-franchise-2020

    Ποια εικόνα παρουσιάζει η ελληνική αγορά του franchising λίγο πριν το ξέσπασμα της νέας κρίσης του κορωνοϊού Covid-19; Τα αποτελέσματα της ετήσιας έρευνας σχετικά με το franchising, που δημοσιεύεται στη φετινή έκδοση ΠΑΝΟΡΑΜΑ FRANCHISE 2020, συνθέτουν την εικόνα της εν λόγω αγοράς καθώς και τις ευκαιρίες και τις προοπτικές που αυτή ανοίγει. Η σταθερή ανάπτυξη αποδεικνύει την ανθεκτικότητα του θ...

  • Αποτελέσματα Έρευνας Franchising & Covid-19: Αναβλητικότητα, σκεπτικισμός αλλά και εμπιστοσύνη στον θεσμό του franchising

    δημοσιεύθηκε στις 15.04.2020

    Small_franchising-covid

    Πάντα κοντά στον νέο επιχειρηματία και με αποστολή να προσφέρει σφαιρική και αξιόπιστη ενημέρωση, το Franchise Success Media Group σε συνεργασία με την The Franchise Co. διεξάγει την έρευνα με τίτλο " Franchising & Covid -19", προσπαθώντας να σκιαγραφήσει τη νέα πραγματικότητα που δημιουργεί το ξέσπασμα της πανδημίας, στο επιχειρηματικό πεδίο. Στόχος της έρευνας " Franchising & Covid -...

  • Πώς πρέπει να επιλέξω franchise σε περιόδους κρίσης;

    δημοσιεύθηκε στις 01.04.2020

    Small_boat

    Οι πρώτοι μήνες του 2020 ξεκίνησαν με μια πρωτοφανή κρίση πέρα από ό,τι είχαμε αντιμετωπίσει μέχρι σήμερα. Οι επιπτώσεις του Covid 19 είναι βέβαιο πως θα είναι μακροχρόνιες και θα έχουν επιπτώσεις σε όλες τις πλευρές της ζωής μας, ακόμα και στο franchising. Οι πρώτοι μήνες του 2020 ξεκίνησαν με μια πρωτοφανή κρίση πέρα από ό,τι είχαμε αντιμετωπίσει μέχρι σήμερα. Οι επιπτώσεις του Covid 19 είνα...

  • Άνοδος των super market - mini market - convenience store εν μέσω COVID-19

    δημοσιεύθηκε στις 31.03.2020

    Small_supermarket

    Η εξάπλωση του κορωναϊού έχει φέρει αναταράξεις στην παγκόσμια οικονομία. Πλέον αναφερόμαστε σε ένα νέο περιβάλλον, μία νέα αγορά, ένα νέο τοπίο, ένα νέο ανταγωνιστικό πεδίο, νέα καταναλωτικά πρότυπα, νέα επιχειρηματικά μοντέλα. Η εμπειρία μας από άλλες κρίσεις υπογραμμίζει την ανάγκη και να δράσουμε άμεσα διαχειριζόμενοι αποτελεσματικά τις τρέχουσες ανάγκες,  αλλά και να σχεδιάζουμε ταυτόχρονα...

  • Νέος στο franchising; Μάθε γιατί να επιλέξεις το KIOSKY’S CONVENIENCE STORE

    δημοσιεύθηκε στις 31.03.2020

    Small_kioskys-nea-smirni

    Ανοδική τάση καταγράφει ο κλάδος Τρόφιμα - Ποτά, η οποία σύμφωνα με τα αποτελέσματα της ετήσιας έρευνας Franchising 2020,που διεξήγαγε το Franchise Success Media Group σε συνεργασία με τους εξειδικευμένους συμβούλους της The Franchise Co. για το 2019, αγγίζει το 3%. Ιδιαίτερη συμβολή σε αυτή την ανοδική πορεία έχει ο κλάδος των Convenience Stores με το ενδιαφέρον από πλευράς υποψήφιων franchis...

  • Πώς το κουλούρι κατέκτησε την αγορά του franchising;

    δημοσιεύθηκε στις 30.03.2020

    Small_mon-kulur-franchise-koulouri

    Αλεύρι, νερό, μαγιά και πολύ σουσάμι… Τέσσερα απλά υλικά αποδεικνύονται αρκετά για να δημιουργήσουν το πιο νόστιμο snack της ελληνικής παράδοσης, το κουλούρι, αλλά και success stories στην αγορά του franchising και τον κλάδο της εστίασης εν γένει. Πραγματικά εντυπωσιακή είναι η ανθεκτικότητα που παρουσιάζει το κουλούρι, αφού εδώ και αιώνες αποτελεί αγαπημένη συνήθεια. Το κουλούρι είναι μια ν...

  • Η συνεχής υποστήριξη του Franchisee μέσα από τα προγράμματα εκπαίδευσης

    δημοσιεύθηκε στις 15.07.2019

    Small_training-franchise (3)

    Πώς συνδέονται τα προγράμματα για τη συνεχή εκπαίδευση των franchisee με την αποτελεσματική λειτουργία και τήρηση των κανόνων ενός συστήματος franchise; Η συνεχής υποστήριξη του franchisee μέσα από ένα δομημένο, προσαρμοσμένο στις ιδαιτερότητες του franchisee και της περιοχής επιχειρηματικό πλάνο είναι η βάση ώστε να μεταδοθεί στους συνεργάτες η απαραίτητη τεχνογνωσία και τα κατάλληλα εργαλεία...

  • Τα 5 χαρακτηριστικά των επιτυχημένων δικτύων franchise

    δημοσιεύθηκε στις 05.06.2019

    Small_500-franchise

    Το franchising, παρά τις όποιες παθογένειες που παρουσιάζει, παραμένει και στην Ελλάδα μια εξαιρετικά αποδοτική εναλλακτική πρόταση, τόσο για υποψήφιους επενδυτές, όσο και για τις επιχειρήσεις που επιλέγουν να το αξιοποιήσουν ως βασική συνιστώσα στη συνολική στρατηγική ανάπτυξής τους. Η αγορά πάντοτε ανταμείβει τις ευκαιρίες για franchise. Κυρίως όμως ανταμείβει τα συστήματα franchise που...