• Αποτελέσματα Έρευνας Franchising & Covid-19: Αναβλητικότητα, σκεπτικισμός αλλά και εμπιστοσύνη στον θεσμό του franchising

    δημοσιεύθηκε στις 15.04.2020

    Small_franchising-covid

    Πάντα κοντά στον νέο επιχειρηματία και με αποστολή να προσφέρει σφαιρική και αξιόπιστη ενημέρωση, το Franchise Success Media Group σε συνεργασία με την The Franchise Co. διεξάγει την έρευνα με τίτλο " Franchising & Covid -19", προσπαθώντας να σκιαγραφήσει τη νέα πραγματικότητα που δημιουργεί το ξέσπασμα της πανδημίας, στο επιχειρηματικό πεδίο. Στόχος της έρευνας " Franchising & Covid -...

  • Έρευνα: Franchising 2020 & Covid-19

    δημοσιεύθηκε στις 13.04.2020

    Small_franchisesuccess_covid-19

    To νέο περιβάλλον που φέρνουν οι επιπτώσεις της πανδημίας του Covid-19 δημιουργεί ένα πρωτόγνωρο ανταγωνιστικό πεδίο. Η εμπειρία μας από άλλες κρίσεις υπογραμμίζει την ανάγκη και να δράσουμε άμεσα διαχειριζόμενοι αποτελεσματικά τις τρέχουσες ανάγκες, αλλά και να σχεδιάζουμε ταυτόχρονα τις επόμενες κινήσεις μας. Ας προσπαθήσουμε να ανακαλύψουμε τι μας διδάσκει αυτή η κρίση - Πώς θα ετοιμαστούμε...

  • Τρόφιμα - Ποτά: Ευκαιρίες δραστηριοποίησης για τους υποψήφιους franchisees

    δημοσιεύθηκε στις 27.08.2019

    Small_super-market-2019

    Ο κλάδος των Τροφίμων - Πότων για ακόμα μια φορά στο σύνολο των καταστημάτων του παρουσιάζει άνοδο 6,7% γεγονός που οφείλεται τόσο στα εταιρικά καταστήματα όσο και στα franchise και τα shop in shop. Τα παραπάνω καταγράφονται στην ετήσια Έρευνα Franchise 2019 που δημοσιεύεται στον ετήσιο οδηγό ΠΑΝΟΡΑΜΑ FRANCHISE 2019. H άνοδος των εταιρικών καταστημάτων σε σχέση με το 2017 κυμαίνεται στο 4,1%,...

  • Σε άνοδο ο κλάδος της Προσωπικής Φροντίδας το 2018

    δημοσιεύθηκε στις 02.08.2019

    Small_prosopiki-frontida (2)

    Ο κλάδος της Προσωπικής Φροντίδας συνεχίζει για ακόμα μια χρονιά την αυξητική του πορεία. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της ετήσιας έρευνας για την πορεία του franchising στην ελληνική αγορά που πραγματοποίησε το FRANCHISE SUCCESS σε συνεργασία με τους εξειδικευμένους συμβούλους της THE FRANCHISE CO. στο σύνολο των καταστημάτων του δείγματος παρατηρείται θεαματική αύξηση της τάξεως του 19,2%. Η ώθ...

  • Έρευνα: franchising 2008 - 2018

    δημοσιεύθηκε στις 27.05.2019

    Small_franchise-research-2019

    Η ετήσια έρευνα FRANCHISING 2019 που κυκλοφορεί στον ετήσιο οδηγό ΠΑΝΟΡΑΜΑ FRANCHISE 2019, καταγράφει τους ρυθμούς ανάπτυξης όπως αυτοί διαμορφώθηκαν για εταιρείες που δραστηριοποιούνται και αναπτύσσουν το δίκτυό τους με τη μέθοδο του franchising. Στην παρούσα έρευνα πρωταγωνιστούν οι κλάδοι της Καφεστίασης, των Τροφίμων- Ποτών και της Προσωπικής φροντίδας, ενώ γίνεται απολογισμός και για τομε...

  • IRI Hellas - Έρευνα Σούπερ Μάρκετ

    δημοσιεύθηκε στις 10.05.2019

    Small_supermarket-2018

    Άνοδο καταγράφει η ελληνική αγορά του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας της IRI Hellas. Η άνοδος αφορά στην αξία των πωλήσεων κατά 4% και στον όγκο κατά 2,9%, για το πρώτο τρίμηνο του έτους  Ιανουάριος-Μάρτιος) συγκριτικά με το αντίστοιχο περσινό διάστημα, Όπως αναφέρεται σε δημοσιεύματα, τον Μάρτιο η άνοδος της αξίας πωλήσεων ήταν οριακή (0,9%), ενώ ο ό...

  • 500 συστήματα franchise στο Πανόραμα Franchise 2019!

    δημοσιεύθηκε στις 24.04.2019

    Small_panorama-franchise-2019

    Ποιοι παράγοντες επηρεάζουν την ανάπτυξη του franchising στην ελληνική αγορά; Ποιος κλάδος βγήκε «νικητής» το 2018; Πόσο σημαντικός είναι ο ρόλος της εκπαίδευσης σε ένα δίκτυο franchise; Όλες τις απαντήσεις θα τις βρείτε στη νέα ετήσια έκδοση ΠΑΝΟΡΑΜΑ FRANCHISE 2019 που κυκλοφορεί πανελλαδικά σε περίπτερα και πρακτορεία τύπου από την Πέμπτη 25 Απριλίου! Το ΠΑΝΟΡΑΜΑ FRANCHISE 2019, o πλέον εύ...

  • Γιατί πρέπει να σταματήσετε να απολογείστε συνεχώς στη δουλειά

    δημοσιεύθηκε στις 24.07.2018

    Small_thumbnail-android-application-development-mistakes-that-you-should-avoid

    Τα τελευταία χρόνια ακούμε πολλούς νέους ανθρώπους - και ειδικά γυναίκες να απολογούνται στον χώρο της δουλειάς τους, ακόμα κι αν δεν έχουν κάνει κάποιο λάθος. Μπορεί να είναι μια λέξη που λέμε αυθόρμητα, αλλά παράλληλα είναι και μια συνήθεια που μπορεί να αποδειχθεί ιδιαίτερα επικίνδυνη. Ο λόγος; Επηρεάζει τον τρόπο που βλέπουν οι νέοι επαγγελματίες τον εαυτό τους και μπορεί ακόμα και να τους ...

  • Επώνυμα ή ιδιωτικής ετικέτας προϊόντα; Η νέα έρευνα του ΙΕΛΚΑ δείχνει τις προτιμήσεις του Έλληνα καταναλωτή.

    δημοσιεύθηκε στις 20.07.2018

    Small_supermarket-507295_1920

    Νέα έρευνα του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών, με δείγμα 2.000 καταναλωτές από όλη τη χώρα αποκαλύπτει τι επιλέγουν οι Έλληνες στα super markets. Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι η πλειοψηφία προτιμά επώνυμα προϊόντα λόγω και της σημαντικής εξοικονόμησης από τις προσφορές, όμως παράλληλα ένα ποσοστό 58% θεωρεί ότι τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας είναι εξίσου ποιοτικά σε σχέση...

  • Έρευνα υποψηφίων franchisees 2018

    δημοσιεύθηκε στις 22.03.2018

    Small_franchisee

    Στη μεγάλη ετήσια έρευνα υποψηφίων franchisees 2018 τα αποτελέσματα είναι ιδιαίτερα σημαντικά και αναδεικνύουν τις τάσεις που επικρατούν στο θεσμό φέτος. Η έρευνα καταγράφει τους κρίσιμους παράγοντες που επηρεάζουν τους υποψηφίους και αποτυπώνει τις απόψεις και τις επιχειρηματικές σκέψεις των μελλοντικών επενδυτών σε μια περίοδο κρίσιμη για την οικονομία της χώρας. Οι υποψήφιοι επενδυτές συνή...