Teaser_ab-draseis-etairikis-ipeythinotitas2019

Η ΑΒ Βασιλόπουλος αφουγκράζεται, παρατηρεί, λαμβάνει τα μηνύματα των καιρών και των κοινωνικών ομάδων και ανταποκρίνεται στον ρόλο της ως κορυφαία εταιρεία στο λιανεμπόριο τροφίμων και ως ένας από τους μεγαλύτερους εργοδότες της χώρας.

ab-basilopoulos-gia-oti-theleis-na-eisai-logo

Οι άνθρωποι της ΑΒ είναι χαρούμενοι και υπερήφανοι που παρουσιάζουν στις «Δράσεις Εταιρικής Υπευθυνότητας 2019» το αποτέλεσμα, τον απολογισμό της κουλτούρας προσφοράς, που τους χαρακτηρίζει ως εταιρεία για περισσότερα από 80 χρόνια. Η φροντίδα για τις τοπικές κοινωνίες, η έγνοια για το περιβάλλον, η στήριξη των παραγωγών και του πρωτογενούς τομέα, η εμμονή στην ποιότητα, στην ασφάλεια και την υγεία των εργαζομένων, των πελατών, των συνεργατών αλλά και στοιχεία του «χαρακτήρα» της ΑΒ Βασιλόπουλος -όπως η αποφασιστικότητα, η ταχύτητα, η ευελιξία και η προσαρμοστικότητα- αναδεικνύονται με σύγχρονο, εύληπτο τρόπο στην πολυσέλιδη έκθεση, καθώς και στο σχετικό βίντεο.

Ενδεικτικά, παρουσιάζεται:

  • Το ενδιαφέρον της ΑΒ Βασιλόπουλος για τους ανθρώπους της και η επιλογή της να δίνει έμπνευση και ευκαιρίες σε ανθρώπους με ιδέες και όραμα. Μέσα στο 2019, δημιούργησε 379 νέες θέσεις εργασίας, αυξάνοντας τον αριθμό των εργαζομένων σε περισσότερους από 14.500. Πρόσφερε επίσης, 173.900 ώρες εκπαίδευσης. Ταυτόχρονα, επένδυσε 15,4 εκατ. ευρώ σε παροχές στο προσωπικό της.
  • Η στήριξη των τοπικών κοινωνιών. Πρόσφερε πάνω από 3,1 εκατ. ευρώ σε δωρεές τροφίμων μέσα από τα Προγράμματά της. Μέσω 250 φορέων, στήριξε 123.000 συνανθρώπους μας και παρείχε μέσα από προγράμματα δωρεάς προϊόντων πάνω από 868.000 γεύματα σε όλη την Ελλάδα. Μεταξύ άλλων, διέθεσε, μέσω του προγράμματος ΔΙΑΤΡΟΦΗ, πάνω από 200.000 υγιεινά γεύματα σε μαθητές σχολείων.
  • Η βαθιά και ειλικρινής σχέση με τους παραγωγούς, μέσα από δράσεις ενίσχυσης της παραγωγής και την καινοτομία, όπως το Πρόγραμμα Ευφυούς Γεωργίας. Σήμερα, το 90% των προμηθευτών της είναι τοπικοί παραγωγοί!
  • Η ευαισθησία της για το περιβάλλον. Το 2019, ανακύκλωσε πάνω από 3,5 εκατ. συσκευασίες. Περισσότερα από 8.000 παιδιά εκπαιδεύτηκαν στην ανακύκλωση μέσα από το Κινητό «Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και Ανακύκλωσης». Μείωσε κατά 24,6% την ετήσια κατανάλωση ρεύματος (σε σχέση με το έτος βάσης 2008). Ταυτοχρόνως, ακολούθησε τη δέσμευσή της για να μειώσει έως το 2025 κατά 50% τη σπατάλη τροφίμων και κατά 50% τη χρήση πλαστικού.

Η ομάδα της AB Bασιλόπουλος δρα υπεύθυνα, διάφανα, βιώσιμα, επενδύοντας στους ανθρώπους, στην κοινωνία, στη χώρα μας. Όπως σημειώνει ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΑΒ Βασιλόπουλος κ. Βασίλης Σταύρου: «Σε όλη μας τη διαδρομή και σε καθετί που κάνουμε, θέλουμε να αφήνουμε το θετικό μας αποτύπωμα. Για όλους εμάς, αλλά και για τις μελλοντικές γενιές».

Επόμενο άρθρο»

«Προηγούμενο άρθρο

Προσθέστε το σχόλιό σας