Έρευνα ΙΕΛΚΑ: Αύξηση των πωλήσεων στα online καταστήματα
δημοσιεύθηκε στις 14.07.2017

Η στροφή των Ελλήνων καταναλωτών στις ηλεκτρονικές αγορές και στο Internet γενικότερα είναι εμφανής. Όλο και περισσότεροι προτιμούν να πραγματοποιούν τα ψώνια τους διαδικτυακά, είτε λόγω ευκολίας, είτε λόγω έλλειψης χρόνου.
Στα κύρια προϊόντα που αγοράζουν -εκτός των τροφίμων- συγκαταλέγονται και τα προϊόντα προσωπικής υγιεινής, απορρυπαντικά, καθαριστικά για το σπίτι, βρεφικά προϊόντα, είδη για κατοικίδια, είδη σπιτιού και δευτερευόντως αναψυκτικά, καφέδες και συσκευασμένα τρόφιμα.
Πρόσφατη ετήσια έρευνα καταναλωτών του ΙΕΛΚΑ, κατέγραψε το 2016 μία σημαντική αύξηση του ποσοστού καταναλωτών που έχει δοκιμάσει να αγοράσει κάποιο προϊόν-είδος παντοπωλείου από το σουπερμάρκετ από 16% σε 20% (αύξηση κατά 25%).
Παράλληλα καταγράφεται αυξητική τάση τόσο σε σχέση με την πρόθεση αγοράς μέσω διαδικτύου, αλλά και σε σχέση με τη γενικότερη χρήση του διαδικτύου και των social media ως μέρος της διαδικασίας αγοράς, ενώ πάνω από 1 στους 2 καταναλωτές πλέον (52%) δηλώνουν ότι αναζητούν ενεργητικά πληροφορίες για τιμές στο διαδίκτυο πριν πραγματοποιήσουν τις αγορές τους στο παραδοσιακό κανάλι (φυσικό κατάστημα).
Η έρευνα του ΙΕΛΚΑ δείχνει μία σαφέστατα αυξητική τάση των σταθερών/συστηματικών αγοραστών προϊόντων σουπερμάρκετ μέσω διαδικτύου. Σύμφωνα με την ανάλυση το ποσοστό αυτών των αγοραστών αυξήθηκε από 3% σε 5% την 4ετία 2013-2016 και αναμένεται να ξεπεράσει το 7% ως το 2018.
Πηγή: http://www.ielka.gr/?p=2175

Ραγδαία η ανάπτυξη των on-line σούπερ μάρκετ
24.12.2019
Ισχυρούς ρυθμούς ανάπτυξης - εξαιτίας και του μικρού μεριδίου που καταλαμβάνει στη συνολική αγορά οργανωμένου λιανεμπορίου - καταγράφουν τα on line σούπερ μάρκετ, σύμφωνα με τα πλέον πρόσφατα στοιχεία ...

Η τεχνολογία αλλάζει ραγδαία τη σχέση καταναλωτή- λιανεμπόρων
22.11.2017
Σε κανέναν δεν αρέσει να περιμένει ατέλειωτες ώρες μπροστά από ένα ταμείο. Το γεγονός αυτό το γνωρίζει η Amazon, η οποία προχώρησε στη δημιουργία των «έξυπνων» μπακάλικων, των λεγόμενων grab-and-go καταστημάτων, ...
Έρευνα ΙΕΛΚΑ: Αλλάζουν οι συνήθειες των Ελλήνων καταναλωτών
11.04.2014
Τις αλλαγές στις αγοραστικές συνήθειες των ελλήνων καταναλωτών καταγράφει η έρευνα του ΙΕΛΚΑ και πιο συγκεκριμμένα σε ό,τι αφορά τις αγορές τροφίμων. Ενώ το 2012/2013 το ενδιαφέρον ήταν προσανατολισμένο ...
Προσθέστε το σχόλιό σας