Αφιερώματα Αγοράς
-
Περιποίηση άκρων: Η προσιτή πολυτέλεια που αντέχει στην κρίση
δημοσιεύθηκε στις 29.04.2020
Ανθεκτικές στις κρίσεις αποδεικνύονται διαχρονικά οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον χώρο της περιποίησης των άκρων, τα γνωστά σε όλους nail salons, και ιδιαίτερα εκείνα που αναπτύσσονται στο πλαίσιο ενός αποτελεσματικά οργανωμένου συστήματος franchise. Επιπρόσθετα σύμφωνα με τα αποτελέσματα της Ετήσιας Έρευνας για την ανάπτυξη του franchising στην ελληνική αγορά που δημοσιεύεται στον...
-
Πώς το κουλούρι κατέκτησε την αγορά του franchising;
δημοσιεύθηκε στις 30.03.2020
Αλεύρι, νερό, μαγιά και πολύ σουσάμι… Τέσσερα απλά υλικά αποδεικνύονται αρκετά για να δημιουργήσουν το πιο νόστιμο snack της ελληνικής παράδοσης, το κουλούρι, αλλά και success stories στην αγορά του franchising και τον κλάδο της εστίασης εν γένει. Πραγματικά εντυπωσιακή είναι η ανθεκτικότητα που παρουσιάζει το κουλούρι, αφού εδώ και αιώνες αποτελεί αγαπημένη συνήθεια. Το κουλούρι είναι μια ν...
-
Αλλάζει το τοπίο στην αγορά Καφέ – Snack με επέκταση των δικτύων
δημοσιεύθηκε στις 05.03.2020
Το σημαντικότερο πυλώνα ανάπτυξης στον κλάδο του franchising αποτέλεσαν συνολικά στην Ελλάδα και το 2019 οι αλυσίδες καφέ-snack, επιτυγχάνοντας εξαιρετικούς ρυθμούς ανάπτυξης. Όπως εξηγεί ο κύριος Παναγιώτης Ρουσόπουλος, Διευθύνων Εταίρος της THE FRANCHISE CO. (www.thefranchiseco.gr) / Brainway S.A., η αγορά θα συνεχίσει να μεγαλώνει και να μετασχηματίζεται τα επόμενα χρόνια, με τον ανταγωνισμ...
-
IRI Hellas - Έρευνα Σούπερ Μάρκετ
δημοσιεύθηκε στις 10.05.2019
Άνοδο καταγράφει η ελληνική αγορά του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας της IRI Hellas. Η άνοδος αφορά στην αξία των πωλήσεων κατά 4% και στον όγκο κατά 2,9%, για το πρώτο τρίμηνο του έτους Ιανουάριος-Μάρτιος) συγκριτικά με το αντίστοιχο περσινό διάστημα, Όπως αναφέρεται σε δημοσιεύματα, τον Μάρτιο η άνοδος της αξίας πωλήσεων ήταν οριακή (0,9%), ενώ ο ό...
-
Καφεστίαση: Ποιες οι προοπτικές ανάπτυξης και τα σημεία προσοχής;
δημοσιεύθηκε στις 08.04.2019
Σύμφωνα με την έρευνα που πραγματοποίησε το FRANCHISE SUCCESS, σε συνεργασία με τη THE FRANCHISE CO. – σύμβουλοι επιχειρήσεων franchise, ο κλάδος της καφεστίασης αποτέλεσε τον σημαντικότερο πυλώνα ανάπτυξης συνολικά του franchising στην Ελλάδα και για το έτος 2018. Βέβαια, αξιοσημείωτο είναι πως οι καταναλωτές είναι πλέον πιο εκπαιδευμένοι και αναζητούν ολοκληρωμένες αγοραστικές εμπειρίες, διαφ...
-
Street Food & Franchising
δημοσιεύθηκε στις 06.08.2018
Το νέο παγκόσμιο φαινόμενο στην εστίαση ονομάζεται street food και δημιουργεί μια νέα πραγματικότητα και στην ελλαδική αγορά. Σύμφωνα με έρευνες, το 30% των καταναλωτών σε μια σύγχρονη πόλη δαπανεί κατά μέσο όρο 16€ σε street food εβδομαδιαίως, ενώ η μέση απόδειξη αγγίζει σταδιακά τα 5€. Πρόκειται για μία αγορά που διευρύνεται όλο και περισσότερο, διεισδύοντας βαθμιαία σε όλα τα κοινωνικά στρώμ...
-
Αγορά Καφέ & franchising
δημοσιεύθηκε στις 16.10.2017
Τα τελευταία 4 χρόνια ο χώρος του καφέ έχει ανανεωθεί, τα καταστήματα έχουν εκσυχρονιστεί και μια σειρά από επενδυτές έχουν βρει επιχειρηματική διέξοδο μέσα από την αυτοαπασχόληση. Μια διαδρομή που οδήγησε πολλές φορές σε κερδοφορία και ρευστότητα. Τουλάχιστον 650 νέα καταστήματα αναπτύχθηκαν στα πλαίσια οργανωμένων δικτύων Franchise! Παράλληλα οι καταναλωτές είναι πολύ περισσότερο ενημερωμέν...
-
Νέο τεύχος -ν. 64- του FRANCHISE SUCCESS
δημοσιεύθηκε στις 04.08.2017
Οι συνεχείς αλλαγές και ανακατατάξεις που είναι σε εξέλιξη στον κλάδο των Σούπερ Μάρκετ - Mini Market - Παντοπωλείων και Καταστημάτων Ευκολίας αναδιαμορφώνουν το τοπίο της αγοράς. Σε αυτό το περιβάλλον το franchising έχει κομβικό ρόλο στη στρατηγική ανάπτυξης των αλυσίδων, ενώ αποτελεί συστατικό στοιχείο της επέκτασης καταστημάτων μικρής λιανικής. Με το νέο τεύχος του -ν. 64- το Franchise Succ...
-
Street food festival Θεσσαλονίκης: Αφιέρωμα στη μεγάλη γιορτή του γρήγορου φαγητού
δημοσιεύθηκε στις 30.06.2017
Το street food, ή αλλιώς το "γρήγορο" φαγητό του δρόμου, πρωταγωνιστεί στη μικρή εστίαση και προσελκύει συνεχώς όλο και περισσότερους καταναλωτές. Ποιοτικό, νόστιμο και οικονομικό, ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις της σύγχρονης ζωής και ταιριάζει με τις γευστικές προτιμήσεις ενός διευρυμένου κοινού. Η τάση αυτή δεν θα μπορούσε να αφήσει ανεπηρέαστο τον επιχειρηματικό κόσμο που αναζητά διαρκώς νέ...
-
Τουρισμός και Franchising: Ποιο concept μου ταιριάζει;
δημοσιεύθηκε στις 21.03.2017
Είναι γεγονός πως ο Τουρισμός είναι από τους πιο αποδοτικούς κλάδους της ελληνικής Οικονομίας, καθώς προσφέρει δυναμικές ευκαιρίες στους επιχειρηματίες που θέλουν να αποκτήσουν το δικό τους μερίδιο στην αγορά της «βαριάς βιομηχανίας» της χώρας. Ειδικά για φέτος, τα μηνύματα είναι ιδιαίτερα αισιόδοξα, καθώς ο αριθμός των τουριστών που σχεδιάζουν να επισκεφτούν την Ελλάδα, αναμένεται να είναι ση...
05.03.2021