
Η Domino’s ανακοίνωσε τα σχέδια της για τη δημιουργία τουλάχιστον 880 καταστημάτων στην Ιταλία μέχρι το 2030. Ο CEO της Domino's Italy υποστηρίζει ότι η αγορά της πατρίδας της πίτσας παρουσιάζει περιθώρια ανάπτυξης στο κομμάτι του delivery. Από την πλευρά τους, οι παραδοσιακές πιτσαρίες βλέπουν με επιφύλαξη την επέκταση της εταιρείας, θεωρώντας την απειλή για το δικό μερίδιο τους στην αγορά.
Η εταιρεία Domino’s έκανε την είσοδό της στην ιταλική αγορά το 2015 και ήδη έχει αναπτύξει σημεία σε 28 τοποθεσίες στην ευρύτερη περιοχή της Ρώμης, του Μιλάνο και του Τορίνο.
Το Μιλάνο, το οποίο βρίσκεται σε κοντινή απόσταση από το εργοστάσιο ζύμης της Domino’s στην περιοχή Buccinasco, θα αποτελέσει το πρώτο κέντρο της νέας αυτής επεκτατικής στρατηγικής. Επιπλέον, η εταιρεία έχει ανακοινώσει τα σχέδια επέκτασης της στη βόρεια και την κεντρική Ιταλία, ενώ από το πλάνο της δεν λείπει το νότιο τμήμα της χώρας και η πόλη της Νάπολης.
Ο Enzo Coccia, ένας από τους πιο αναγνωρισμένους παρασκευαστές πίτσας της Νάπολης, ιδιοκτήτης εκπαιδευτικής ακαδημίας αλλά των καταστημάτων εστίασης «La Notizia», δήλωσε στο Olive Oil Times ότι μπορεί η επέκταση της Domino’s να αποτελεί μια πρόκληση αλλά όχι τόσο μεγάλη.
«Πιστεύω ότι οι πελάτες του «La Notizia» δεν θα προτιμήσουν την πίτσα Domino’s. Δεν νομίζω ότι η συγκεκριμένη αλυσίδα αποτελεί ανταγωνιστή για τις παραδοσιακές πιτσαρίες, καθώς το καταναλωτικό κοινό μπορεί να αναγνωρίσει τη διαφορά μεταξύ του χειροποίητου προϊόντος και της μαζικής παραγωγής», ξεκαθαρίζει ο ίδιος.
Επικεφαλής της ανάπτυξης και της επέκτασης της Domino’s στην Ιταλία είναι ο Alessandro Lazzaroni, Ιταλός επιχειρηματίας και CEO της Domino’s στη χώρα. Ο ίδιος ευελπιστεί να αποσπάσει το 2% της αγοράς πίτσας στην Ιταλία μέσα στην επόμενη δεκαετία και κατ’ επέκταση να εξελιχθεί στην μεγαλύτερη εταιρεία delivery της γειτονικής χώρας.
Πίσω στο 2015, η αμερικανική εταιρεία προσπάθησε να προσελκύσει τους Ιταλούς καταναλωτές προσφέροντας «παραδοσιακή ιταλική πίτσα» φτιαγνένη από υλικά των τοπικών παραγωγών.
Παράλληλα, ο κ. Lazzaroni εστίασε στο κομμάτι της online παραγγελίας με σκοπό να καλύψει το κενό που υπήρχε στην ιταλική αγορά.
Αυτό που απομένει είναι να δούμε αν η Domino’s θα μπορέσει να ανταποκριθεί στον ανταγωνισμό της αυθεντικής ιταλικής συνταγής και μάλιστα βγαίνοντας από μια περίοδο που δεν ήταν ανέφελη. Πιο συγκεκριμένα, το 2019 η Domino’s έφυγε από την Ισλανδία, τη Νορβηγία και τη Σουηδία λόγω σημαντικών ζημιών. Επίσης, η εταιρεία έχει αποσυρθεί από την Ελβετία ήδη από το 2012.
Πηγή: oliveoiltimes.com

Νέα προϊόντα από την PIZZA FAN
17.09.2014
Με νέα είδη η PIZZA FAN εμπλουτίζει το προϊοντικό της μενού. Τώρα στον κατάλογο συμπεριλαμβάνεται η οικογενειακή πίτσα 12 τεμαχίων, για μη μείνει κανείς παραπονούμενος και μόνο με 4 ευρώ. Επίσης όσοι αναζητούν ...

PIZZA FAN Νέα καταστήματα σε Ελλάδα και Τουρκία
10.08.2011
Ακολουθώντας ένα δυναμικό πλάνο ανάπτυξης η PIZZA FAN προχωράει σε άνοιγμα νέων καταστημάτων στην Ελλάδα και την Τουρκία. Ειδικότερα, η PIZZA FAN το 2011 εγκαινίασε τρία νέα καταστήματα σε Ραφήνα, Ιωάννινα ...

Νέο κατάστημα Zio Peppe στο Αιγάλεω
18.07.2011
Η αλυσίδα Zio Peppe εγκαινίασε το 23ο κατάστημά της στο Αιγάλεω. Οι κάτοικοι της γύρω περιοχής θα έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν τη διάσημη πίτσα με το μέτρο σε πολλές γεύσεις, αλλά και αυθεντικές ιταλικές ...
Προσθέστε το σχόλιό σας