Teaser_dominos

Η Domino’s ανακοίνωσε τα σχέδια της για τη δημιουργία τουλάχιστον 880 καταστημάτων στην Ιταλία μέχρι το 2030. Ο CEO της Domino's Italy υποστηρίζει ότι η αγορά της πατρίδας της πίτσας παρουσιάζει περιθώρια ανάπτυξης στο κομμάτι του delivery. Από την πλευρά τους, οι παραδοσιακές πιτσαρίες βλέπουν με επιφύλαξη την επέκταση της εταιρείας, θεωρώντας την απειλή για το δικό μερίδιο τους στην αγορά.

Η εταιρεία Domino’s έκανε την είσοδό της στην ιταλική αγορά το 2015 και ήδη έχει αναπτύξει σημεία σε 28 τοποθεσίες στην ευρύτερη περιοχή της Ρώμης, του Μιλάνο και του Τορίνο.

Το Μιλάνο, το οποίο βρίσκεται σε κοντινή απόσταση από το εργοστάσιο ζύμης της Domino’s στην περιοχή Buccinasco, θα αποτελέσει το πρώτο κέντρο της νέας αυτής επεκτατικής στρατηγικής. Επιπλέον, η εταιρεία έχει ανακοινώσει τα σχέδια επέκτασης της στη βόρεια και την κεντρική Ιταλία, ενώ από το πλάνο της δεν λείπει το νότιο τμήμα της χώρας και η πόλη της Νάπολης.

Ο Enzo Coccia, ένας από τους πιο αναγνωρισμένους παρασκευαστές πίτσας της Νάπολης, ιδιοκτήτης εκπαιδευτικής ακαδημίας αλλά των καταστημάτων εστίασης «La Notizia», δήλωσε στο Olive Oil Times ότι μπορεί η επέκταση της Domino’s να αποτελεί μια πρόκληση αλλά όχι τόσο μεγάλη.

«Πιστεύω ότι οι πελάτες του «La Notizia» δεν θα προτιμήσουν την πίτσα Domino’s. Δεν νομίζω ότι η συγκεκριμένη αλυσίδα αποτελεί ανταγωνιστή για τις παραδοσιακές πιτσαρίες, καθώς το καταναλωτικό κοινό μπορεί να αναγνωρίσει τη διαφορά μεταξύ του χειροποίητου προϊόντος και της μαζικής παραγωγής», ξεκαθαρίζει ο ίδιος.

Επικεφαλής της ανάπτυξης και της επέκτασης της Domino’s στην Ιταλία είναι ο Alessandro Lazzaroni,  Ιταλός επιχειρηματίας και CEO της Domino’s στη χώρα. Ο ίδιος ευελπιστεί να αποσπάσει το 2% της αγοράς πίτσας στην Ιταλία μέσα στην επόμενη δεκαετία και κατ’ επέκταση να εξελιχθεί στην μεγαλύτερη εταιρεία delivery της γειτονικής χώρας.

Πίσω στο 2015, η αμερικανική εταιρεία προσπάθησε να προσελκύσει τους Ιταλούς καταναλωτές προσφέροντας «παραδοσιακή ιταλική πίτσα» φτιαγνένη από υλικά των τοπικών παραγωγών.

Παράλληλα, ο κ. Lazzaroni εστίασε στο κομμάτι της online παραγγελίας με σκοπό να καλύψει το κενό που υπήρχε στην ιταλική αγορά.

Αυτό που απομένει είναι να δούμε αν η Domino’s θα μπορέσει να ανταποκριθεί στον ανταγωνισμό της αυθεντικής ιταλικής συνταγής και μάλιστα βγαίνοντας από μια περίοδο που δεν ήταν ανέφελη. Πιο συγκεκριμένα, το 2019 η Domino’s έφυγε από την Ισλανδία, τη Νορβηγία και τη Σουηδία λόγω σημαντικών ζημιών. Επίσης, η εταιρεία έχει αποσυρθεί από την Ελβετία ήδη από το 2012.

Πηγή: oliveoiltimes.com

Επόμενο άρθρο»

«Προηγούμενο άρθρο

Προσθέστε το σχόλιό σας