Teaser_coffee

Αλλάζει η Coffee Island και εγκαινιάζει νέο λογότυπο, νέα επικοινωνιακή γλώσσα καθώς και νέο αρχιτεκτονικό ύφος στα καταστήματα και τις συσκευασίες των προϊόντων της.

Όπως εξηγούν τα στελέχη της εταιρείας «H Coffee Island ανταποκρινόμενη στις δικές της εσωτερικές ανησυχίες αλλά και στο κάλεσμα των καταναλωτών και των συνεργατών του δικτύου, επαναπροσδιορίζει την εταιρική της ταυτότητα, παραμένοντας πάντα πιστή στη φιλοσοφία και την ιδιαίτερή της κουλτούρα, που τόσο αγαπήθηκε από την τοπική αγορά».

Μεγάλη συμβολή σε αυτή την αλλαγή είχε και το παγκοσμίως γνωστό αρχιτεκτονικό γραφείο της Μαρίας Κοκκίνου και του Ανδρέα Κούρκουλα που ανέλαβε τον επανασχεδιασμό των καταστημάτων.

Το φυτό, ο κόκκος, το ταξίδι, η σταγόνα, η φλόγα, το φλιτζάνι: όλα μαζί συνθέτουν το νέο λογότυπο, που με μοντέρνο σχεδιασμό και σημειολογική προσέγγιση μάς ταξιδεύει στα διάφορα στάδια δημιουργίας του καφέ και τελικά της Coffee Island. Ακολουθώντας την ίδια φιλοσοφία, το νέο αρχιτεκτονικό ύφος των καταστημάτων της Coffee Island μετατρέπει τα καταστήματά της γνωστής αλυσίδας σε μία ελκυστική συσκευασία του τελικού προϊόντος, του καφεκοπτείου Coffee Island. Στην Ελλάδα το πρώτο κατάστημα με τη νέα εταιρική ταυτότητα και το αρχιτεκτονικό σχέδιο ξεκίνησε τη λειτουργία του τον το Δεκέμβριο του 2013.

Στην Ελλάδα η Coffee Island έχει 15 χρόνια παρουσίας στον χώρο της εστίασης. Σήμερα το δίκτυο αποτελείται από 185 καταστήματα σε Ελλάδα, Κύπρο, Αλβανία και Ρουμανία.Στην ελλαδική αγορά λειτουργούν 153 καταστήματα εκ των οποίων 80 καταστήματα βρίσκονται στην Αθήνα, 16 στην Πάτρα, 9 στη Θεσσαλονίκη και τα υπόλοιπα σε σημαντικές πόλεις της ηπειρωτικής και νησιωτικής Ελλάδας.

Αναφερόμενος στα πλάνα επέκτασης της αλυσίδας στην Ελλάδα, ο κ.  Κωνσταντίνος Κωνσταντινόπουλος, CEO της Coffee Island, δήλωσε: «Στόχος μας δεν είναι η κατάκτηση ενός αριθμητικού στόχου, αλλά μια επιτυχημένη πορεία με κερδοφόρους και ικανοποιημένους συνεργάτες και με παρουσία σε σημεία που καλύπτει όλη την επικράτεια της Ελλάδας, βάσει στοχευόμενου στρατηγικού σχεδιασμού ανάπτυξης του δικτύου που έχουμε σχεδιάσει για την ελληνική αγορά».

Επόμενο άρθρο»

«Προηγούμενο άρθρο

Προσθέστε το σχόλιό σας