- ΠΑΝΟΡΑΜΑ FRANCHISE
-
- ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ & ΑΡΘΡΑ
- Η ΑΓΟΡΑ ΤΟΥ FRANCHISING
- ΔΙΕΘΝΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
- ΑΚΙΝΗΤΑ
- FRANCHISE RESALES
- FRANCHISING & COVID-19
Το σήμα AB Food Market έχει στόχο την πλήρη κάλυψη των αναγκών του καταναλωτή σε τρόφιμα και ποτά. Διαθέτει τον οικείο χαρακτήρα ενός επώνυμου, μέσης έκτασης καταστήματος, στο οποίο οι καταναλωτές μπορούν να βρουν φιλική εξυπηρέτηση, μεγάλη ποικιλία ποιοτικών προϊόντων, σε τιμές προσιτές για όλους..
Ο χώρος πώλησης είναι από +/- 300 τ.μ. έως 600 τ.μ., χωρίς να συμπεριλαμβάνεται ο χώρος αποθήκης. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι η ύπαρξη του χώρου στάθμευσης με τουλάχιστον 20-25 θέσεις, και να βρίσκεται σε πόλεις και κωμοπόλεις της επαρχίας, καθώς και τουριστικά κέντρα μεγάλης συγκέντρωσης παραθεριστών και μεγάλης εποχικής διάρκειας.
H AB υποστηρίζει έμπρακτα, την προσπάθεια των συνεργατών της για την αρχική επένδυση συμμετέχοντας ενεργά σε όλα τα στάδια της επιχειρηματικής τους πορείας. Η εταιρεία προσφέρει τη δυνατότητα συμμετοχής στο πρόγραμμα υποστήριξης της επιχειρηματικότητας και μέχρι του ποσού των 250.000€ για τον εξοπλισμό του καταστήματος. Ο συνεργάτης διαθέτει το υπόλοιπο αρχικό κεφάλαιο, ευχάριστη προσωπικότητα και πολλή όρεξη για δουλειά.
2001: H ΑΒ προχωρά στην εξαγορά των εταιρειών ΤΡΟΦΟ και ΕΝΑ Cash-and-Carry, δημιουργώντας έτσι τη δεύτερη σε μέγεθος αλυσίδα του ελληνικού λιανεμπορίου.
2002: Αποτελεί έτος έναρξης, ενός μοντέλου συνεργασίας που ενδυναμώνει την παρουσία της εταιρείας εκτός Αττικής προσφέροντας σε υφιστάμενους επιχειρηματίες και νέους επενδυτές συνεργασία,
με ένα όνομα ισχυρό και συνυφασμένο στη συνείδηση των κατανωλωτών με την ποιότητα και την αξιοπιστία.
2008: H ΑΒ προχωρά στην εξαγορά της Plus Hellas, αναπτύσσοντας ακόμα περισσότερο το δίκτυό της. Η ΑΒ απέκτησε με αυτόν τον τρόπο ένα σύγχρονο κέντρο διανομής και ενίσχυσε
την παρουσία της στη Βόρεια Ελλάδα.
2010: H ΑΒ ανοίγει το πρώτο οικολογικό κατάστημα στη Σταμάτα Αττικής, με δυνατότητα εξοικονόμησης έως και 40% λιγότερης ενέργειας σε σχέση με τα συμβατικά καταστήματα,
σηματοδοτώντας την αρχή μιας νέας εποχής ενεργειακής βελτίωσης των καταστημάτων του Ομίλου.
2013: Ο Όμιλος DELHAIZE πραγματοποιεί μεγάλη επένδυση για τη δημιουργία του Κέντρου Αριστείας (CoE), το οποίο αναπτύσσει εξειδικευμένες λύσεις λογισμικού,
σε επίπεδο λιανεμπορίου (SAP Retail, ηλεκτρονικό εμπόριο, intranet, κτλ), καθορίζει στρατηγικές τεχνολογίας και διαχειρίζεται τις περιφερειακές εφαρμογές και την περιφερειακή υποδομή, για τη δημιουργία βέλτιστων πρακτικών και την εξέλιξη της οργάνωσης του Ομίλου.
2014: Ανακαινίζεται το ιστορικό ΑΒ Ελληνικού και τον Οκτώβριο του 2015 ακολουθεί το ΑΒ Εθνικής σηματοδοτώντας τη νέα εποχή καταστημάτων ΑΒ βάσει διεθνών προτύπων και προσφέροντας μια προηγμένη εμπειρία αγορών για τους πελάτες μας.
Επιπλέον, το 2015, εστίασε στην ανάπτυξη των καταστημάτων του δικτύου της εγκαινιάζοντας 37 νέα καταστήματα και ανακαινίζοντας 17.
2016: Τον Ιούλιο η ΑΒ Βασιλόπουλος γίνεται μέλος του Ομίλου Ahold Delhaize.
Για την ΑΒ, η συνεργασία με τους μελλοντικούς συνεργάτες-franchisees της αντιμετωπίζεται ως μια μακροχρόνια σχέση με αμοιβαίες προοπτικές εξέλιξης και κερδοφορίας.
Η πρόταση συνεργασίας της ΑΒ Βασιλόπουλος απευθύνεται σε υφιστάμενους επιχειρηματίες που θέλουν να διατηρήσουν και να αυξήσουν το μερίδιό τους στην τοπική κοινωνία, νέους επιχειρηματίες που επιθυμούν να επενδύσουν σε ένα μεγάλο Όμιλο με μακροχρόνιες προοπτικές, επιχειρηματίες που ενδιαφέρονται να εξασφαλίσουν μια αποδοτική εργασία για τους ιδίους και την οικογένειά.
Η σύμβαση συνεργασίας είναι επταετής (7) με δυνατότητα ανανέωσης.
Ο franchisee θα πρέπει να διαθέτει τα ελάχιστα απαιτούμενα κεφάλαια για τη χρηματοδότηση της επένδυσής του. Ενδεικτικά αναφέρεται ότι το μέγεθος της επένδυσης ενός καταστήματος franchise κυμαίνεται από 600€/τμ για τον εξοπλισμό του καταστήματος.
Η συνεργασία βασίζεται στην πλήρη υιοθέτηση των προδιαγραφών της ΑΒ, τόσο σε θέματα μοντέλου καταστήματος, διαμόρφωσης και εξοπλισμού, εμπορικής πολιτικής, εκπαίδευσης προσωπικού, κανόνων υγιεινής και προώθησης πωλήσεων, όσο και σε θέματα ασφάλισης και λειτουργίας του καταστήματος.
Απαράβατη αρχή η μη κοινοποίηση σε τρίτους της τεχνογνωσίας και των εμπορικών απορρήτων που επικοινωνούνται στη διάρκεια της συνεργασίας.
Προτεραιότητα δίνεται στην ανάπτυξη σε μικρές και μεσαίες επαρχιακές πόλεις και κωμοπόλεις από γεωγραφικές ζώνες όπως Στερεά Ελλάδα, Θεσσαλία, Ήπειρο, και Πελοπόννησο, καθώς επίσης και στη Μακεδονία. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχουν τα νησιά και τα τουριστικά κέντρα μεγάλης συγκέντρωσης και μεγάλης εποχικής διάρκειας. Στόχος είναι η κάλυψη κύριων αγορών εβδομάδας, αλλά και «καθημερινές ανάγκες», και «αυθόρμητες αγορές».
05.12.2019
H ΑΒ Βασιλόπουλος «μεγαλώνει» και «γιορτάζει» το άνοιγμα του 500ου καταστήματός της, του ολοκαίνουργιου AB Food Market Βόλος (Δημητριάδος). Η νέα αυτή προσθήκη αποτελεί το 181ο κατάστημα του δικτύ...
09.02.2015
29.12.2014
22.09.2014
11.09.2014
14.05.2014
24.04.2014
08.04.2014
28.03.2014
31.01.2014
30.12.2013
06.09.2013
17.06.2013
17.04.2013
10.04.2013
29.03.2013
28.12.2012
18.12.2012
14.12.2012
05.10.2012
28.09.2012
24.07.2012
05.07.2012
14.06.2012
26.03.2012
28.12.2011
17.11.2011
23.09.2011
13.09.2011
15.07.2011
12.07.2011
29.06.2011
Η ανάπτυξη μέσω του franchising αποτελεί στρατηγικό στόχο για την ΑΒ αφού συμβάλλει στην ταχεία γεωγραφική ανάπτυξη και δημιουργεί σημαντικές συνέργειες με το δίκτυό της.
Με βάση την ευελιξία και την εξειδικευμένη δραστηριοποίηση στον κλάδο της λιανικής τροφίμων, το μοντέλο συνεργασίας AB Food Market της ΑΒ Βασιλόπουλος αποτελεί μια ελκυστική επιλογή τόσο για τους υφιστάμενους επιχειρηματίες όσο και για τους νέους επενδυτές, καθώς προσφέρει ό,τι χρειάζονται για να ανταπεξέλθουν με επιτυχία στις διαρκώς μεταβαλλόμενες συνθήκες της αγοράς και να επιτύχουν τους προσωπικούς τους στόχους.
Προσφέρουμε:
Για περισσότερες πληροφορίες για franchise παρακαλούμε συμπληρώστε τη φόρμα που ακολουθεί: