Παρατηρητήριο Franchising & Covid-19: Νέα, Έρευνες, Συνεντεύξεις, Άρθρα

Εξετάζουμε τo νέο περιβάλλον που φέρνουν οι επιπτώσεις της πανδημίας του Covid-19
Πώς απαντάμε στα ερωτήματα που τίθενται τόσο από υφιστάμενους franchisors όσο και από υφιστάμενους και υποψήφιους franchisees;

Για το franchising, τους franchisors, τους franchisees και τον επιχειρηματικό κόσμο εν γένει, η πανδημία του Κορονοϊού - COVID-19 θέτει μια τεράστια πρόκληση για την επιβίωση πολλών επιχειρήσεων.

οδηγούμαστε σε ένα τελείως διαφορετικό περιβάλλον, μία νέα αγορά, ένα νέο ανταγωνιστικό πεδίο, με διαφορετικούς καταναλωτές και καταναλωτικά πρότυπα.
Ένας franchisor, αυτή ακριβώς τη στιγμή θα αποδείξει πόσο καλός και αποτελεσματικός είναι. Περίοδοι σαν και αυτή που διανύουμε μπορεί να αποτελέσουν τον λόγο για τον οποίο πολλοί επενδυτές αποφασίζουν να γίνουν franchisees και να ενταχθούν σε κάποιο δίκτυο.

Οδηγούμαστε σε ένα τελείως διαφορετικό περιβάλλον, μία νέα αγορά, ένα νέο ανταγωνιστικό πεδίο, με διαφορετικούς καταναλωτές και καταναλωτικά πρότυπα.
Περίοδοι σαν και αυτή που διανύουμε μπορεί να αποτελέσουν τον λόγο για τον οποίο πολλοί επενδυτές αποφασίζουν να γίνουν franchisees και να ενταχθούν σε κάποιο δίκτυο.

Διαβάστε επίσης Πώς πρέπει να επιλέξω franchise σε περιόδους κρίσης;

Παράλληλα σε αυτή τη φάση μετάβασης η σχέση franchisee franchisor μπορεί να αποτελέσει ένα εξαιρετικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα των δικτύων. Βασική προϋπόθεση η συνεχής επικοινωνία, η συμμετοχή και η δέσμευση των franchisees στη διαδικασία αυτή και κυρίως η διαφάνεια.

Διαβάστε επίσης Τα δίκτυα franchise σε περιόδους κρίσεων

Αποτελέσματα Έρευνας Franchising & Covid-19: Αναβλητικότητα, σκεπτικισμός αλλά και εμπιστοσύνη στον θεσμό του franchising

Τα πρώτα αποτελέσματα της έρευνας " Franchising & Covid -19" του Franchise Success Media Group σε συνεργασία με τη The Franchise C. δείχνουν μία κάποια διστακτικότητα από την πλευρά των υποψήφιων franchisees, οι οποίοι ωστόσο προσπαθούν να προσαρμοστούν στη νέα πραγματικότητα και τον σφυγμό της αγοράς, ο οποίος σε τελική ανάλυση δεν σταματά ποτέ.

Η έρευνα "Franchising & Covid-19" συνεχίζεται και αν επιθυμείτε να λάβετε μέρος σε αυτήν, παρακαλούμε πατήστε εδώ.

Παρακολουθώντας σε ημερήσια βάση την εξέλιξη του μεγεθών της έρευνας Franchising & Covid-19 του Franchise Success Media Group και της The Franchise Co. διαπιστώνουμε ότι  η αναβλητικότητα λήψης απόφασης ως ποσοστό σταδιακά μειώνεται, ενώ αντίθετα ενισχύονται κριτήρια λήψης απόφασης όπως η διαφάνεια, η σαφήνεια της επιχειρηματικής πρότασης, η προσαρμογή εξειδικευμένων στις ανάγκες του κάθε franchisee λύσεων, η συμβολή έμπειρων συμβούλων franchise κ.λπ.

Επίσης, σταδιακά αυξάνεται - με χαμηλό ρυθμό - και ο δείκτης εμπιστοσύνης στο franchising, Η επιλογή δημιουργίας ενός franchise έναντι της δημιουργίας μιας ανεξάρτητης επιχείρησης.

Διαβάστε εδώ τα αποτελέσματα της έρευνας

Αν και η κρίση αυτή είναι απόλυτα διαφορετική από οτιδήποτε άλλο έχουμε βιώσει μέχρι σήμερα, εντούτοις η εμπειρία μας από άλλες κρίσεις υπογραμμίζει την ανάγκη και να δράσουμε άμεσα διαχειριζόμενοι αποτελεσματικά τις τρέχουσες ανάγκες,  αλλά και να σχεδιάζουμε ταυτόχρονα τις επόμενες κινήσεις μας.

Διαβάστε επίσης Covid-19 και franchising 2020

 

Συνεντεύξεις:

Αριστείδης Γκόρος, Franchisee της KIOSKY’S CONVENIENCE STORE «Η υποστήριξη που λάβαμε από την KIOSKY’S CONVENIENCE STORE στο lockdown ήταν καταλυτική»

...................................................................................................................................................

Σπύρος Μαζαράκης, Διευθυντής Τομέα Χονδρικής της ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ ΜΑΣΟΥΤΗΣ Α.Ε.: «Αναθέρμανση της αγοράς με την επιστροφή στην κανονικότητα»
....................................................................................................................................................

Γιάννης Χίνος, Διευθύνων Σύμβουλος της Stegno: «Το franchising καλύπτει οικογενειακές θέσεις εργασίας»
....................................................................................................................................................
Δημήτρης Παπαχρυσάνθου, Wholesale & Affiliate Retail Manager της ΑΒ Βασιλόπουλος: «Πολλές ανεξάρτητες επιχειρήσεις θα στραφούν στο franchising»
....................................................................................................................................................
Κωνσταντίνος Λάμπης, Network Development Jr. Executive της Coffee Island: «Η επένδυση σε digital υπηρεσίες δίνει σαφές προβάδισμα»
....................................................................................................................................................
Παναγιώτης Ρουσόπουλος, Διευθύνων Εταίρος της THE FRANCHISE CO. (www.thefranchiseco.gr) / Brainway S.A.: «Τα δίκτυα franchise καλούνται να διαχειριστούν μίασύνθετη πραγματικότητα»

Περισσότερα Νέα

Απαιτείται ταχύτητα προσαρμογής των δικτύων franchise & ικανότητα στη διαχείριση της αλλαγής

....................................................................................................................................................

Ολοκληρωμένο πρόγραμμα υποστήριξης επιχειρήσεων από τη THE FRANCHISE CO.

....................................................................................................................................................

Τα καταστήματα της μετά την πανδημία εποχής σχεδιάζει η McDonald's

....................................................................................................................................................

Σκλαβενίτης: Νέα υπηρεσία εξόφλησης λογαριασμών εντός των καταστημάτων

....................................................................................................................................................

Έτοιμα για την επόμενη μέρα τα γυμναστήρια Gym Base Bootex

....................................................................................................................................................

Τα καθαριστήρια Stegno ξεκινούν το delivery

....................................................................................................................................................

KIOSKY’S CONVENIENCE STORE: Το μοντέλο που αναπτύσσεται ακόμα και στην κρίση

....................................................................................................................................................

ΑΒ Βασιλόπουλος: «Πράξη φροντίδας» στους συνεργάτες που λειτουργούν shop in shop

....................................................................................................................................................

H Pizza Fan στο πλευρό γιατρών και νοσηλευτών

....................................................................................................................................................

H SENATUS στο πλευρό πελατών και franchisees

....................................................................................................................................................
ΑΒ Βασιλόπουλος: Δωρεά 500.000€ σε Δήμους, ΜΚΟ και Κοινωφελείς Οργανισμούς
....................................................................................................................................................
Ενέργειες συνεισφοράς και αλληλεγγύης από τη WATT+VOLT
....................................................................................................................................................
Τα Join προσφέρουν στη νοσηλευτική ομάδα του ΑΧΕΠΑ χυμούς και energy snacks

....................................................................................................................................................
Άνοδος των super market-mini market-convenience stores εν μέσω COVID-19
....................................................................................................................................................

Περισσότερες Πληροφορίες