Mon Kulur: Δυνατό δίκτυο franchise με ευχαριστημένους franchisees

Η Μon Kulur, η 1η αλυσίδα κουλουριών στην Ελλάδα με εμπειρία στην αρτοποιία εδώ και μισό αιώνα, αποτελεί την πιο ολοκληρωμένη πρόταση franchise. Ακόμα και κατά τη διάρκεια της πανδημίας,  το δίκτυο Mon Kulur συνέχισε την εντυπωσιακή του ανάπτυξη.Νέα καταστήματα προστέθηκαν στον ενεργητικό της εταιρείας καθώς το ενδιαφέρον των επενδυτών είναι ιδιαίτερα αυξημένο. Οι νέοι συνεργάτες γνωρίζουν πως με το Mon Kulur αποκτούν μία επιχείρηση που δουλεύει και είναι αποδοτική σε κάθε συνθήκη.

Σήμερα το δίκτυο Μon Kulur, σε συνεργασία με την THE FRANCHISE CO., αριθμεί πάνω από 30 σημεία σε Αθήνα, Άρτα, Θεσσαλονίκη, Γιάννενα, Κοζάνη, Δράμα και Ρόδο. Εδραιώνοντας τη δυναμική της εταιρείας σε όλη την Ελλάδα δημιουργείται πρόσφορο έδαφος για περαιτέρω ανάπτυξη σε διαθέσιμες περιοχές. Άλλωστε το Mon Kulur έχει επιτύχει να γίνει η αγαπημένη συνήθεια κάθε γειτονίας.

mon kulur 6

3 καταστήματα σε 1 concept

Το κουλούρι είναι ένα προϊόν που έχει να επιδείξει μία εντυπωσιακή ανθεκτικότητα, καθώς εδώ και δεκαετίες βρίσκεται σταθερά πολύ ψηλά στις προτιμήσεις του καταναλωτικού κοινού. Ουρές από κόσμο, που απομακρύνεται από το κατάστημα, κρατώντας πολύχρωμα κουλούρια, κουλουροκριτσίνια, μπάρες δημητριακών και κάθε λογής λιχουδιά.Τα σύγχρονα καταστήματα franchise του Mon Kulur, προσφέρουν μία ευρύτατη ποικιλία προϊόντων σε συνδυασμό με καφέ και χυμό, και όχι μόνο.

Ο καφές είναι επίσης ένα προϊόν «πρωταθλητής» στην κατηγορία των ροφημάτων και των περιφερειακών προϊόντων στον χώρο της εστίασης. Περισσότερες από 5 δισ. κούπες καφέ καταναλώνονται τον χρόνο στην Ελλάδα. Η χώρα μας παραμένει, ακόμη και τα χρόνια της κρίσης, ανάμεσα σε εκείνες με την υψηλότερη κατά κεφαλήν κατανάλωση στον κόσμο. Τέλος, ο χυμός είναι μια κατηγορία με μεγάλη δυναμική ανάπτυξης καθώς το wellness και ο υγιεινός τρόπος ζωής έχει κατακτήσει το ελληνικό καταναλωτικό κοινό.

mon kulur 9

Επαναληψιμότητα και υψηλή μέση απόδειξη

Με value for money προϊόντα η αλυσίδα franchise Mon Kulur καλύπτει την ανάγκη του σύγχρονου ανθρώπου της πόλης για ένα γεύμα γρήγορο, φρέσκο και οικονομικό. Παιδιά, εργαζόμενοι, φοιτητές, οικογένειες, όλοι επιλέγουν το Mon Kulur για κάθε ώρα της ημέρας.

Η μέση απόδειξη των καταστημάτων franchise του Mon Kulur είναι υψηλή, καθώς διαμορφώνεται από τον συνδυασμό προϊόντων, όπως το κουλούρι και ο καφές, το sandwich, ο χυμός κ.ά. Η υψηλή μέση απόδειξη αυξάνει την κερδοφορία του franchisee, όπως και τη ρευστότητα, καθώς το μεγαλύτερο μέρος των συναλλαγών πραγματοποιείται με μετρητά.

Μάθε περισσότερα για το Mon Kulur εδώ

 

Η Μon Kulur, η 1η αλυσίδα κουλουριών στην Ελλάδα με εμπειρία στην αρτοποιία εδώ και μισό αιώνα, αποτελεί την πιο ολοκληρωμένη πρόταση franchise. Ακόμα και κατά τη διάρκεια της πανδημίας,  το δίκτυο Mon Kulur συνέχισε την εντυπωσιακή του ανάπτυξη.Νέα καταστήματα προστέθηκαν στον ενεργητικό της εταιρείας καθώς το ενδιαφέρον των επενδυτών είναι ιδιαίτερα αυξημένο. Οι νέοι συνεργάτες γνωρίζουν πως με το Mon Kulur αποκτούν μία επιχείρηση που δουλεύει και είναι αποδοτική σε κάθε συνθήκη.
Σήμερα το δίκτυο Μon Kulur, σε συνεργασία με την THE FRANCHISE CO., αριθμεί πάνω από 30 σημεία σε Αθήνα, Άρτα, Θεσσαλονίκη, Γιάννενα, Κοζάνη, Δράμα και Ρόδο. Εδραιώνοντας τη δυναμική της εταιρείας σε όλη την Ελλάδα δημιουργείται πρόσφορο έδαφος για περαιτέρω ανάπτυξη σε διαθέσιμες περιοχές. Άλλωστε το Mon Kulur έχει επιτύχει να γίνει η αγαπημένη συνήθεια κάθε γειτονίας.
mon kulur 6
3 καταστήματα σε 1 concept
Το κουλούρι είναι ένα προϊόν που έχει να επιδείξει μία εντυπωσιακή ανθεκτικότητα, καθώς εδώ και δεκαετίες βρίσκεται σταθερά πολύ ψηλά στις προτιμήσεις του καταναλωτικού κοινού. Ουρές από κόσμο, που απομακρύνεται από το κατάστημα, κρατώντας πολύχρωμα κουλούρια, κουλουροκριτσίνια, μπάρες δημητριακών και κάθε λογής λιχουδιά.Τα σύγχρονα καταστήματα franchise του Mon Kulur, προσφέρουν μία ευρύτατη ποικιλία προϊόντων σε συνδυασμό με καφέ και χυμό, και όχι μόνο.
Ο καφές είναι επίσης ένα προϊόν «πρωταθλητής» στην κατηγορία των ροφημάτων και των περιφερειακών προϊόντων στον χώρο της εστίασης. Περισσότερες από 5 δισ. κούπες καφέ καταναλώνονται τον χρόνο στην Ελλάδα. Η χώρα μας παραμένει, ακόμη και τα χρόνια της κρίσης, ανάμεσα σε εκείνες με την υψηλότερη κατά κεφαλήν κατανάλωση στον κόσμο. Τέλος, ο χυμός είναι μια κατηγορία με μεγάλη δυναμική ανάπτυξης καθώς το wellness και ο υγιεινός τρόπος ζωής έχει κατακτήσει το ελληνικό καταναλωτικό κοινό.
mon kulur 9
Επαναληψιμότητα και υψηλή μέση απόδειξη
Με value for money προϊόντα η αλυσίδα franchise Mon Kulur καλύπτει την ανάγκη του σύγχρονου ανθρώπου της πόλης για ένα γεύμα γρήγορο, φρέσκο και οικονομικό. Παιδιά, εργαζόμενοι, φοιτητές, οικογένειες, όλοι επιλέγουν το Mon Kulur για κάθε ώρα της ημέρας.
Η μέση απόδειξη των καταστημάτων franchise του Mon Kulur είναι υψηλή, καθώς διαμορφώνεται από τον συνδυασμό προϊόντων, όπως το κουλούρι και ο καφές, το sandwich, ο χυμός κ.ά. Η υψηλή μέση απόδειξη αυξάνει την κερδοφορία του franchisee, όπως και τη ρευστότητα, καθώς το μεγαλύτερο μέρος των συναλλαγών πραγματοποιείται με μετρητά.
Μάθε περισσότερα για το Mon Kulur εδώ

 

Επόμενο άρθρο»

«Προηγούμενο άρθρο

Προσθέστε το σχόλιό σας