Teaser_insurancemarket_franchise_4

Στις ειδικές συνθήκες που δημιούργησε η υγειονομική κρίση του COVID-19 η insurancemarket.gr απέδειξε για άλλη μια φορά ότι διαθέτει όλο τα χαρακτηριστικά του leader μίας αγοράς. Επιδεικνύοντας προσαρμοστικότητα αλλά και ευελιξία η Νο 1 πλατφόρμα σύγκρισης και αγοράς χρηματοοικονομικών προϊόντων στην Ελλάδα επέτυχε να αυξήσει τις πωλήσεις τις αλλά και να βελτιώσει τις υπηρεσίες της εν μέσω πανδημίας.

Insurancemarket franchise 1

Η καινοτομία και η ευελιξία της insurancemarket.gr είναι ένα γεγονός που επιβεβαιώνεται συνεχώς, όπως και στην περίπτωση του λανσαρίσματος των phygital concept stores της πριν από λίγους μήνες. Τα αναπτυσσόμενα μέσω franchising phygital stores της insurancemarket.gr εισάγουν έναν νέο τύπο εξειδικευμένου καταστήματος σύγκρισης και αγοράς ασφαλιστικών προγραμμάτων, προγραμμάτων ενέργειας και τραπεζικών προϊόντων, σημείο αναφοράς για τον σύγχρονο καταναλωτή που αναζητά ολοκληρωμένες λύσεις.

Η προσφορά του πιο ανταγωνιστικού προϊόντος σε κάθε καταναλωτική ζήτηση έφερε την insurancemarket.gr και τα phygital concept stores της πρώτα στις προτιμήσεις του καταναλωτικού κοινού. Με μία επίσκεψη στο phygital concept store της insurancemarket.gr ο καταναλωτής συγκρίνει με απόλυτη διαφάνεια τα διαθέσιμα στην αγορά ασφαλιστικά προϊόντα, προγράμματα ενέργειας και τραπεζικά προϊόντα και μέσα σε λίγα λεπτά αποκτά ένα προϊόν κομμένο και ραμμένο στα μέτρα του, στη χαμηλότερη τιμή.

Insurancemarket franchise 2

Η ευελιξία της insurancemarket.grεν μέσω πανδημίας

Σύμφωνα με όσα δήλωσε ο Υπεύθυνος Marketing  της insurancemarket.gr,  Στέφανος Φαλκονάκης, στο protothema.gr το lockdown έκανε εμφανή όλα όσα χρειάζονταν βελτίωση και για πολλές εταιρείες οδήγησε σε ουσιαστικές αλλαγές που ήταν ήδη απαραίτητες για την βελτιστοποίηση των εργασιών τους και την ικανοποίηση του πελάτη τους.

Από τη μεριά του ο Μανώλης Μαρσέλλος, Γενικός Διευθυντής του insurancemarket.gr, ερωτώμενος για τη λύση της απομακρυσμένης εργασίας που έχει επιλέξει η εταιρεία ανέφερε: «Όλοι εμείς στο insurancemarket, είμαστε πολύ εκπαιδευμένοι στα δύσκολα και έχουμε μάθει να μας αρέσουν οι προκλήσεις. Μέσα στην πορεία μας από μία start up 3 ατόμων σε μία εταιρεία 100+ ατόμων μέσα σε λίγα χρόνια, μάθαμε να μην αντιστεκόμαστε στις αλλαγές και να βρίσκουμε δημιουργικούς τρόπους να λύνουμε τα προβλήματα που προκύπτουν».

Τα αποτελέσματα της ευέλικτης διαχείρισης της insurancemarket.gr

Η ευελιξία είναι κλειδί στην διαχείριση κινδύνων διότι ενισχύει την ανθεκτικότητα. Αυτό που χρειάζεται είναι να καινοτομείς γρήγορα και ανέξοδα. Με αυτόν τον τρόπο μπορείς να δώσεις στον χρήστη αυτό που επιθυμεί την δύσκολη ώρα, να υπερισχύσεις του ανταγωνισμού και να βελτιώσεις το brand σου. Αυτή είναι η φιλοσοφία της ομάδας της insurancemarket.gr.

Insurancemarket franchise 3

Ακολουθώντας αυτή τη φιλοσοφία η Νο 1 πλατφόρμα σύγκρισης και αγοράς χρηματοοικονομικών προϊόντων στην Ελλάδα επέτυχε κατά τη διάρκεια του lockdown να αυξήσει κατά 114% τις νέες πωλήσεις, κατά 70% τους νέους χρήστες και 92,65% τις νέες προσφορές.

Επιπλέον, με ρυθμό ανάπτυξής του στο 20–25% και περίπου 30 εκατομμύρια ετήσιο κύκλο παραγωγής, η insurancemarket.gr συνεχίζει και μεγαλώνει.

«Σίγουρα αυτό που ζήσαμε και ζούμε κατά κάποιον τρόπο ακόμη, είναι κάτι μοναδικό. Ελπίζουμε να μη το ξαναζήσουμε από Σεπτέμβριο. Είμαστε όμως προετοιμασμένοι να σταθούμε δίπλα στους πελάτες και τους ανθρώπους της εταιρείας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Εύχομαι σε όλες τις επιχειρήσεις να ξεπεράσουν αυτή τη δύσκολη συγκυρία με δημιουργικότητα, υπομονή & επιμονή», ανέφερε στο protothema.gr ο Σωτήρης Παπαντωνόπουλος, CEO & Founder της insurancemarket.gr.

Μάθε εδώ περισσότερα για την πρόταση franchise της Insurancemarket.gr

Επόμενο άρθρο»

«Προηγούμενο άρθρο

Προσθέστε το σχόλιό σας