Teaser_vivartia

Το 2019 αποτέλεσε έτος σημαντικής ανάπτυξης για τα brands της Vivartia που ανήκουν στον κλάδο της εστίασης, με τις πωλήσεις να παρουσιάζουν σημαντική αύξηση (+8,6%) και να διαμορφώνονται σε €195,7 εκ. έναντι €180,2 εκ. το 2018. Τα συγκρίσιμα λειτουργικά αποτελέσματα EBITDA (προ IFRS 16) παρουσίασαν ανάπτυξη της τάξης του 11% και διαμορφωθήκαν σε 16,8 εκ., επιβεβαιώνοντας την επιτυχημένη στρατηγική των τελευταίων ετών για ενδυνάμωση της παρουσίας του στο travel business (αεροδρόμια, πλοία, εθνικούς δρόμους κ.λπ.).

Στο πλαίσιο ενίσχυσης και αναβάθμισης της παρουσίας των δικτύων franchise στα αεροδρόμια της χώρας, ο Όμιλος Vivartia εντός του 2019 υπέγραψε νέες συμβάσεις μίσθωσης με ΑΙΑ για την ανάπτυξη νέων καταστημάτων εντός του Αεροδρομίου Αθηνών «Ελ. Βενιζέλος» και του Αεροδρομίου της Πάρου, καθώς και με τη Fraport για την ανακαίνιση / μετεγκατάσταση υφιστάμενων καταστημάτων εντός του Αεροδρομίου «Μακεδονία», του Αεροδρομίου Κέρκυρας «Ιωάννης Καποδίστριας», του Αεροδρομίου «Διαγόρας» της Ρόδου και του Αεροδρομίου Μυκόνου με τα σήματα GOODY’S BURGER HOUSE, Flocafe και Everest καθώς και με νέα concepts. Μέσω της εφαρμογής του παραπάνω επενδυτικού πλάνου, ο Όμιλος διαθέτει πλέον παρουσία σε 9 ελληνικά αεροδρόμια, με 11 διαφορετικά concepts και 52 σημεία πώλησης.

Συνεχίζοντας τον εξωστρεφή προσανατολισμό του, τα brands το 2019, επέκτειναν την  παρουσία τους – μέσω συμφωνιών Master Franchise - σε συνολικά 12 χώρες εκτός των ελληνικών συνόρων με 18 σημεία, με το άνοιγμα του τρίτου καταστήματος Goody’s Burger House στο Yerevan της Αρμενίας και το άνοιγμα στις αρχές του 2020 του πρώτου καταστήματος Flocafe Espresso Room, σε κεντρικό σημείο της Πόλης του Κουβέιτ.

Επόμενο άρθρο»

«Προηγούμενο άρθρο

Προσθέστε το σχόλιό σας