Ψάχνεις για franchise café?
Τι να προσέξεις – Πώς να επιλέξεις σωστά!
– Πότε τα 80.000 ευρώ είναι στην πραγματικότητα 120.000 ευρώ;
– Πότε τα 2,5 χρόνια απόσβεσης γίνονται 5;
Η επένδυσή σου αξίζει και πρέπει να την προστατεύσεις
Κάλεσε στο 210 6756200 για 1 ώρα δωρεάν συμβουλευτικές υπηρεσίες
H κατηγορία franchise street café δίνει την δυνατότητα διείσδυσης σε μία αγορά που συνεχίζει να μεγαλώνει καθώς οι παράγοντες που διαμορφώνουν τις συνήθειες του καταναλωτή συνεχίζουν να αυξάνουν την ενεργή ζήτηση.
Όμως είναι και μια αγορά με προκλήσεις:
-
-
-
- Αυξάνει η ένταση του ανταγωνισμού. Υπάρχει μεγαλύτερη συγκέντρωση στην αγορά, με διαρκώς νέα concept και ήδη εδραιωμένους “παίχτες”. Όλοι μαζί διεκδικούν μερίδια.
- Η ύπαρξη ουσιαστική διαφοροποίησης ανάμεσα σε επιμέρους concept αποτελεί ζητούμενο.
- Το real estate γίνεται όλο και πιο δύσκολο ενώ ο ανταγωνισμός συγκεντρώνεται στους ίδιους άξονες
- Υπάρχουν πολλοί παράγοντες που επιδρούν αρνητικά στη δομή κερδοφορίας,. όπως είναι η στροφή στο delivery και τους online aggregators.
- Τα παραπάνω οδηγούν στην ανάγκη πληρέστερης γνώσης της αγοράς και σωστής επιλογής!
-
-
Πιθανές λάθος επιλογές και η απουσία οργανωμένης έρευνας franchise μπορούν να οδηγήσουν σε υπερβάσεις σε επίπεδο επένδυσης ενώ ο στόχος της επίτευξης απόσβεσης σε 2-3 έτη να καταστεί μη εφικτός.
Τί πρέπει να προσέξεις
Για να επιλέξεις σωστά street café. υπάρχουν 10 + 1 σημεία τα οποία πρέπει να προσέξεις πριν διαλέξεις την επόμενη επιχειρηματική σου κίνηση. Τα σημεία αυτά περνάνε συνήθως στα “ψιλά γράμματα” όμως είναι σημαντικά για την επίτευξη και διατήρηση κερδοφορίας!
-
-
- Το πραγματικό, συνολικό ύψος της επένδυσης.
- Το απαιτούμενο κεφάλαιο κίνησης.
- Τη δομή των λειτουργικών εξόδων και το ύψος του break-even.
- Την παραγωγικότητα και τη δομή του επιχειρηματικού μοντέλου
- Τη δυνητική μέση απόδειξη
- Την ταχύτητα ωρίμανσης του concept, τη διεισδυτικότητα στις τοπικές αγορές και τη δέσμευση που προκαλεί στους καταναλωτές.
- Την ποιότητα και τη συνέχεια της εφοδιαστικής αλυσίδας.
- Την επιλογή στην περιοχή ευθύνης και την εξασφάλιση αποκλειστικότητας από τον franchisor.
- Την ταχύτητα προσαρμογής του franchisor στο νέο περιβάλλον.
- Τη στελέχωση του franchisor.
- Την κουλτούρα που διαθέτει ο franchisor και το επιχειρησιακό του σχέδιο.
-
Επικοινωνήστε με τους ειδικούς
35 χρόνια εμπειρίας – 400 υγιείς αλυσίδες – πάνω από 4500 επιτυχημένες ιστορίες
Αξίζει να επενδύσεις σήμερα στο street café
Εκτός από τις προκλήσεις, υπάρχει μοναδική ευκαιρία επένδυσης σε έναν κλάδο διαχρονικής δυναμικής. Πώς να επιλέξεις σωστά;
-
-
- Διάλεξε συστήματα franchise που παρουσιάζουν ουσιαστική διαφοροποίηση τόσο σε επίπεδο concept αλλά και επιχειρηματικού μοντέλου.
- Διάλεξε concept που ανταποκρίνονται θετικά στις αλλαγές στην δομή της ζήτησης, στις αλλαγές των συνηθειών του καταναλωτή και τις προκλήσεις στην δομή κερδοφορίας.
- Διάλεξε σύστημα, format, περιοχή και σημείο σε ευθυγράμμιση με τους στόχους επιχειρηματικής απόδοσης αλλά και προσωπικής ευημερίας σου ως νέος franchisee.
-
Τα 3 στοιχεία που θα σου δείξουν τον σωστό δρόμο!
Για να επιλέξεις σωστά street café πρέπει να γνωρίζεις τα 3 στοιχεία που ξεχωρίζουν σε κάθε concept.
Το πρώτο στοιχείο είναι η ταυτότητα. Η ισχυρή ταυτότητα χτίζεται μέσα από επιλογές οι οποίες αφορούν τον ιδρυτικό μύθο και τις επιρροές του εκάστοτε brand. Άλλα brands επιλέγουν συνεκτικά στοιχεία ταυτότητας που είναι εύκολα αναγνωρίσιμα από τους καταναλωτές, λόγου χάρη η επιρροή από κάποια κουζίνα ή το στοιχείο εξερεύνησης του καφέ. Υπάρχουν και brands που επενδύουν στο να χτίσουν μια ισχυρή ταυτότητα με νέα στοιχεία επενδύοντας στις τάσεις κάθε εποχής!
Το δεύτερο στοιχείο είναι η ευελιξία. Τα street café είναι ευέλικτες επιχειρήσεις από τη δομή τους, όμως υπάρχουν έξτρα “πόντοι” ευελιξίας που κάθε concept μπορεί να προσφέρει. Για παράδειγμα, τα street café concepts χρησιμοποιούν εργαλεία όπως τα πολλαπλά formats καταστημάτων και η επιλογή προϊοντικού μείγματος, προκειμένου να εκμεταλλευτούν στο έπακρο τις δυνατότητες των τοπικών αγορών και των σημείων ανάπτυξης νέων καταστημάτων.
Το τρίτο στοιχείο είναι η δυναμική που έχει ο franchisor. Αυτό δεν είναι τόσο αόριστο όσο ακούγεται. Υπάρχουν franchisors με διεθνείς συνεργασίες. υπάρχουν άλλοι franchisors που επενδύουν στις αξίες και άλλοι στην εκπαίδευση των συνεργατών τους. Όλοι μαζί είναι franchisors που έχουν ενεργητικό ρόλο στην ανάπτυξη του δικτύου και άρα μπορούν να βοηθήσουν τον μελλοντικό επενδυτή στη σωστή επιλογή.