
Με δίκτυο που επεκτείνεται διαρκώς για να καλύψει κάθε γειτονιά, το KIOSKY’S CONVENIENCE STORE επενδύει καθηµερινά και µεθοδικά στο δίκτυο συνεργατών του, σε νέες & καινοτόµες υπηρεσίες, στην ασφάλεια των καταστηµάτων και την ικανοποίηση των πελατών!
25 σημεία σε Αττική, σε μόλις δύο χρόνια λειτουργίας. Food & Coffee, mini market, καπνικά, κάβα, service point για εξόφληση λογαριασμών και Courier Spot για παραλαβή δεμάτων, όλα πραγματοποιούνται με μία επίσκεψη σε ένα κατάστημα. Εύκολες, συνδυαστικές αγορές με ασφάλεια και χαμόγελο. Αυτό είναι το KIOSKY’S CONVENIENCE STORE, η καρδιά κάθε γειτονιάς! To πιο ολοκληρωμένο convenience store το οποίο έχει εγκαινιάσει μια μοναδική κατηγορία καταστημάτων, μας παρουσιάζει ακόμα μία υπηρεσία προς όφελος των πελατών αλλά και των franchisees του δικτύου. To όνομα αυτής ekiosky’s, η νέα μορφή επιχείρησης που συνδυάζει την παρουσία του φυσικού καταστήματος με τις υπηρεσίες του ηλεκτρονικού εμπορίου!
O franchisee του KIOSKY’S CONVENIENCE STORE επωφελείται από τις στρατηγικές συμφωνίες που έχει συνάψει η εταιρεία με γνωστούς προμηθευτές, πετυχαίνοντας τις καλύτερες τιμές της αγοράς.
Η σημερινή πραγματικότητα
Ο σύγχρονος επιχειρηματίας που δραστηριοποιείται στη μικρή λιανική έχει να αντιμετωπίσει μία σειρά από προκλήσεις. Πώς να επιμερίσει τα λειτουργικά του κόστη; Πώς να ανταγωνιστεί τις μεγάλες αλυσίδες; Πώς να αυξήσει το πελατολόγιό του; Από την άλλη, ο σύγχρονος καταναλωτής τρέχει διαρκώς και δεν έχει τον απαιτούμενο χρόνο για να πραγματοποιήσει τα ψώνια του. Ιδανικά, θα ήθελε να υπάρχει η δυνατότητα παράδοσης στην πόρτα του σπιτιού του με ασφάλεια, εξοικονομώντας χρόνο κι ενέργεια. Ε λοιπόν, το KIOSKY’S CONVENIENCE STORE αφουγκραζόμενο τις ανάγκες επιχειρηματιών και πελατών, βρίσκει τη λύση, παρουσιάζοντάς μας τη σύγχρονη εκδοχή της μικρής λιανικής, με την οποία παρέχει τα εφόδια στο «μικρό επιχειρείν» να δημιουργήσει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στις όποιες προκλήσεις!
Το επιχειρηματικό μοντέλο του αύριο
Ήδη 7.000 ελληνικές επιχειρήσεις λειτουργούν on line, με τον τζίρο του ηλεκτρονικού εμπορίου να ανέρχεται στα 5 δις ευρώ. Μάλιστα, το 31% των καταναλωτών πραγματοποιεί τις αγορές του μέσω ίντερνετ, ενώ το 38% δηλώνει πως θα αυξήσει την αξία των on line αγορών του, σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Με βλέμμα στραμμένο στο μέλλον και συμβαδίζοντας με τις νέες τάσεις της αγοράς, το KIOSKY’S CONVENIENCE STORE για άλλη μια φορά καινοτομεί με το νέο επιχειρηματικό μοντέλο ekiosky’s, το οποίο συνδέεται με όλα τα φυσικά καταστήματα της αλυσίδας!
Το ekiosky’s έχει τα πάντα. Είδη περιπτέρου, mini market, καφέ, σνακ, όλα βρίσκονται στην πόρτα του σπιτιού σου, στο γραφείο, ακόμα και στο πάρκο! Όπου κι αν βρίσκεσαι, μέσα σε μόλις 20 λεπτά λαμβάνεις εύκολα και με ασφάλεια ό,τι χρειαστείς, καλύπτοντας κάθε μικρή και μεγάλη σου ανάγκη! Και το καλύτερο; Η εταιρεία σε επιβραβεύει για τις αγορές σου μέσω του ekiosky’s, προσφέροντάς σου μοναδικές προσφορές και δώρα!
Ο franchisee της KIOSKY’S CONVENIENCE STORE λοιπόν, με σύμμαχο τη σύγχρονη τεχνολογία, αξιοποιεί το μοναδικό πρόγραμμα loyalty στην ελληνική μικρή λιανική που του παρέχει η εταιρεία! Μέσω του ekiosky’s «ανοίγει» νέο πελατολόγιο, πετυχαίνει πιστότητα κι επαναληψιμότητα των καταναλωτών, κατακτώντας καίριο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Επιπλέον, με το καινοτόμο concept των 5 καταστημάτων σε 1, αποκτά πολλαπλά profit centers που οδηγούν σε ταχύτατο breakeven point, γεγονός που ελαχιστοποιεί το απαιτούμενο κεφάλαιο κίνησης για τον επενδυτή.
Μέσω του e-kiosky’s, ο συνεργάτης – franchisee «ανοίγει» νέο πελατολόγιο.
Τα πλεονεκτήματα που προκύπτουν μέσω του ekiosky’s
Μέσω του ekiosky’s, o συνεργάτης – franchisee αποκτά μία σειρά πλεονεκτημάτων:
• Kαινοτομεί στην αγορά, καθώς παρουσιάζει στο κοινό μία πλατφόρμα, μέσα από την οποία οι πελάτες μπορούν να παραγγείλουν τα μικρό-ψώνια τους εύκολα, τα οποία και παραλαμβάνουν στον χώρο τους. Ό,τι θέλουν, ό,τι ώρα το θέλουν, όπου και αν βρίσκονται το αποκτούν μέσω του ekioskys εύκολα, γρήγορα και με ασφάλεια.
• Αυξάνει τον όγκο των παραγγελιών και τη συχνότητά τους. Κάνοντας χρήση της ηλεκτρονικής πλατφόρμας, ο πελάτης επιβραβεύεται με εξατομικευμένες προσφορές, οι οποίες οδηγούν σε cross selling (η στρατηγική πώλησης κατά την οποία ο πωλητής προτρέπει τους υπάρχοντες πελάτες να αγοράσουν επιπλέον προϊόντα με συμπληρωματικό χαρακτήρα) και up selling (όταν ο πωλητής προτρέπει τους πελάτες να αγοράσουν προϊόντα που ανήκουν στην ίδια κατηγορία και είναι μεγαλύτερης αξίας). Με αυτόν τον τρόπο ο franchisee αυξάνει τα κέρδη του και αποκτά πιστότητα και επαναληψιμότητα πελατών.
• Καταλαβαίνει τα θέλω του πελάτη. Μέσω της πλατφόρμας ο συνεργάτης είναι σε θέση να γνωρίζει ποια προϊόντα παρουσιάζουν την υψηλότερη ζήτηση και ποια όχι. Με τη σωστή προώθησή τους λοιπόν, προχωρά σε βελτιωτικές κινήσεις, αυξάνοντας την κερδοφορία του.
Στο πλευρό του franchisee
Βασικό μέλημα της KIOSKY’S CONVENIENCE STORE είναι η εκπαίδευση του franchisee, ώστε να διασφαλιστεί η εύρυθμη κι ομαλή λειτουργία του καταστήματός του. Ο νέος συνεργάτης εκπαιδεύεται μέσω σεμιναρίων για τη χρήση επαγγελματικής καφετιέρας και παρασκευής καφέ από έμπειρο barista. Επιπλέον, εκπαιδεύεται στο συμπεριφορικό κομμάτι και στην εξυπηρέτηση πελατών, λαμβάνοντας παράλληλα πλήρη μηχανογραφική υποστήριξη.
O franchisee της KIOSKY’S CONVENIENCE STORE επωφελείται επίσης από τις στρατηγικές συμφωνίες που έχει συνάψει η εταιρεία με γνωστούς προμηθευτές, πετυχαίνοντας τις καλύτερες τιμές της αγοράς.{gallery}kioskys{/gallery}