
400 καταστήματα, 300 χρόνια ιστορίας! Η ΜADO, η μεγαλύτερη αλυσίδα παγωτού της Ανατολής, προσφέρει αυθεντικό παγωτό dondurma και παραδοσιακές γεύσεις, με τα πιο αγνά υλικά, εκτοξεύοντας την αγοραστική εμπειρία στα ύψη.
To πρώτο MADO, ένα μικροσκοπικό κατάστημα μόλις 25 τ.μ. συστήθηκε στο κοινό της Κωνσταντινούπολης το 1962, σερβίροντας λαχταριστό παγωτό dondurma. Η εταιρεία ξεκίνησε την ανάπτυξη μέσω franchising το 1992 και από τότε έχει «ταξιδέψει» τη φήμη της σε 18 χώρες σε Ευρώπη, Ασία και Περσικό Κόλπο! Όλοι πλέον μιλούν για τα αυθεντικά ανατολίτικα γλυκά και τα παραδοσιακά γεύματα που προσφέρει και την επιλέγουν για τις εξαιρετικές γεύσεις της που διατηρούν τη φρεσκάδα και την αγνότητά τους, ξεχωρίζοντας από τον ανταγωνισμό.
Γεύσεις εξ Ανατολής…
Οι γεύσεις της ΜADO πηγαίνουν 170 χρόνια πίσω, όταν η πρώτη γενιά της οικογένειας Yasar και ιδρυτές της εταιρείας έφτιαξαν το “ Karsambach”, την πρώτη μορφή του παγωτού Kahramanmaras, αναμιγνύοντας χιόνι, με εκχυλίσματα φρούτων και μελάσα. Έτσι δημιουργήθηκε το δημοφιλές παγωτό dondurma, το οποίο παρασκευάζεται από αγνό κατσικίσιο γάλα και σαλέπι, συστατικά που του χαρίζουν τη γνωστή πλούσια γεύση και τη μαστιχωτή υφή του. Μια επίσκεψη στα MADO αποτελεί ένα γευστικό ταξίδι που μας πηγαίνει πίσω στον χρόνο, για να… θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νεότεροι.
…για όλες τις ώρες!
Εκτός από το παγωτό dondurma και τα παραδοσιακά ανατολίτικα γλυκά όπως μπακλαβά, κανταΐφι, κιουνεφέ κ.ά. τα MADO προσφέρουν πλούσια γεύματα για κάθε στιγμή της ημέρας. Σύμπτυξη πολιτισμών, μύθων, γεύσεων και αρωμάτων υλοποιείται στο franchise concept που προτείνει γλυκές και αλμυρές απολαύσεις. «Η MADO διαθέτει ένα ευρύ προϊοντικό μείγμα που μπορεί να ικανοποιήσει το κοινό από νωρίς το πρωί μέχρι αργά το βράδυ», αναφέρει ο κ. Fatih Ozdemir, master franchisee της MADO στην Ελλάδα. Οι καταναλωτές επιλέγουν τα καταστήματα MADO, είτε για να ξεκινήσουν τη μέρα τους με ένα καλό πρωινό, είτε για να γευματίσουν, είτε για να απολαύσουν έναν παραδοσιακό καφέ με τη συνοδεία γλυκού ή παγωτού.
Δυναμική παρουσία σε κάθε αγορά
Η MADO, πριν 2 χρόνια έφερε και στην ελληνική αγορά την παράδοση 4 γενεών στην παρασκευή παγωτού. Σήμερα 2 καταστήματα MADO στη Θεσσαλονίκη συστήνουν το περίφημο παγωτό MADO και τα διάσημα γλυκά. Ένα μικρό take-away και ένα ζαχαροπλαστείο «κόσμημα» σερβίρουν στο κοινό τα πιο εκλεκτά ροφήματα και εδέσματα, διατηρώντας την παράδοση και την κουλτούρα χρόνων.
Οι υπεύθυνοι της MADO θεωρούν πολύ σημαντική την έρευνα αγοράς προτού δραστηριοποιηθούν σε μια χώρα και στην Ελλάδα εντόπισαν εξαιρετικές προοπτικές, γεγονός που φαίνεται και από την επιτυχημένη πορεία των 2 καταστημάτων. Εξάλλου, δεν είναι τυχαία η ισχυρή της παρουσία σε Βουλγαρία, Δανία, Ολλανδία, Ντουμπάι, Σαουδική Αραβία και Ασιατικές χώρες. Συνολικά αριθμεί 55 καταστήματα σε 18χώρες, ενώ σύμφωνα με τους ετήσιους απολογισμούς κατά μέσο όρο ανοίγουν 10 MADO τον χρόνο!
H ολοκληρωμένη υποστήριξη της εταιρείας προσφέρει ετοιμοπαράδοτα καταστήματα «με το κλειδί στο χέρι.
Όσον αφορά την ελληνική αγορά, σεβόμενη πάντα την παράδοση, η εταιρεία έχει προσαρμόσει τις γεύσεις και τον κατάλογό της σύμφωνα με τις προτιμήσεις του Έλληνα καταναλωτή, χωρίς έντονες διαφοροποιήσεις, αφού οι ανατολίτικες γεύσεις είναι ιδιαίτερα αγαπητές στο ελληνικό κοινό, με πρωταγωνιστές το παγωτό dondurma, το κιουνεφέ και τον τούρκικο καφέ. «Οι Έλληνες αγαπούν τις γεύσεις μας, γεγονός που εκτιμούμε. Έτσι, δημιουργήσαμε ξεχωριστό μενού για καφέ και αντί για τον αποκλειστικό παραγωγό της MADO, συνεργαζόμαστε με ντόπιους παραγωγούς», επισημαίνει ο κ. Ozdemir. Στον λαχταριστό κόσμο της Mado παντρεύεται αρμονικά η αυθεντικότητα με τον πλούτο του μενού, μέσα από ένα ταξίδι γεύσης στον χρόνο!
Franchising με ΜADO
Ο υποψήφιος επενδυτής/franchisee που θα επιλέξει να εισέλθει στον χώρο φέροντας το ισχυρό brand name της MADO με τη διεθνή φήμη, θα πρέπει να γνωρίζει καλά τους παίκτες και τα προϊόντα της αγοράς και να βλέπει το κατάστημα σαν ένα παιδί που μπαίνει σε ζαχαροπλαστείο. Το διευρυμένο product mix της εταιρείας ενδείκνυται για όλες τις ώρες της ημέρας και απευθύνεται σε πολλαπλά καταναλωτικά κοινά, καθώς όλοι αγαπούν το παγωτό και πόσο μάλλον το συγκεκριμένο, που αποτελεί μια νέα κατηγορία, χάρη στην ιδιαίτερή του γεύση και τη ξεχωριστή μαστιχωτή, κρεμώδη υφή του.
Δοκιμασμένη συνταγή επιτυχίας
Η MADO παρέχει συνεχή στήριξη σε όλα τα στάδια της συνεργασίας με τον franchisee. «Ανάλογα με την επιλογή της τοποθεσίας, την οποία θεωρούμε ζωτικής σημασίας, διαλέγουμε μαζί με τον υποψήφιο επενδυτή ποιες ομάδες προϊόντων θα αναδείξουμε, ώστε να διασφαλίσουμε την επιτυχημένη μας πορεία», συμπληρώνει ο κ. Ozdemir.
Ακόμα, η ολοκληρωμένη υποστήριξη της εταιρείας προσφέρει ετοιμοπαράδοτα καταστήματα «με το κλειδί στο χέρι», ενώ παράλληλα παρέχεται βοήθεια στην επιλογή του προσωπικού του franchisee, σημαντικός παράγοντας που θα συμβάλλει στην ομαλή λειτουργία του καταστήματος.
Το επιχειρηματικό μοντέλο της MADO αποτελεί μια δοκιμασμένη συνταγή ανέλιξης. Η παρουσία 300+ καταστημάτων franchise διεθνώς μαρτυρά πως η ομάδα της MADO γνωρίζει πώς να υποστηρίξει τα μέλη του δικτύου της, προσφέροντας εξαιρετικές υποδομές σε επίπεδο παραγωγής και logistics, ώστε να διασφαλίσει τη σταθερή και υψηλού επιπέδου ποιότητα, την εύκολη λειτουργία, τα ελεγχόμενα κόστη και τις υψηλές αποδόσεις!