BEAUTY FREE: Big Brands – Low prices

Κατηγορία: Επιχειρηματικές προτάσεις
Δημοσιεύτηκε: 13 Δεκεμβρίου 2016
BEAUTY FREE: Big Brands – Low prices

Αξιοποιώντας την 40χρονη εμπειρία, τις μακροχρόνιες συνεργασίες και τη διαχρονική αγορά της προσωπικής περιποίησης, το BEAUTY FREE προσφέρει… τα δημοφιλέστερα Big Brands σε… Low prices!

Ένα concept που έφερε την ανατροπή στην προσφορά «luxury» αλλά και ευρείας κατανάλωσης καλλυντικών και ειδών περιποίησης. Ένας πολυχώρος ομορφιάς που έχει τα… «πάντα» και πρεσβεύει αυτό ακριβώς που επιτάσσει η εποχή και η σύγχρονη φιλοσοφία της αγοράς. Προσφέροντας όλα τα προϊόντα καλλυντικών και καθημερινής χρήσης από τις μεγαλύτερες εταιρείες του χώρου, στις καλύτερες δυνατές τιμές και έχοντας ταυτόχρονα τη δυνατότητα επαναλαμβανόμενων προσφορών εγγυάται τη σταθερή και υψηλή ζήτηση. Άλλωστε, η καθημερινή «ψήφος εμπιστοσύνης» του κοινού αποτελεί αδιάψευστο μάρτυρα της επιτυχίας του. Tο πρώτο σε πωλήσεις κατάστημα -εκτός αλυσίδας- στην περιφέρεια διαφοροποιείται σημαντικά ως προς το στήσιμο των ραφιών του, την καθετοποίηση ανά κατηγορίες -και όχι ανά εταιρεία- και την τεράστια ποικιλία των οικονομικών προϊόντων του που ενισχύουν το loyalty των πελατών. Με μηδενικό ρίσκο αποθεματοποίησης και υψηλά περιθώρια κέρδους δίνει την ευκαιρία σε υποψήφιους franchisees να αξιοποιήσουν μια ελκυστική επιχειρηματική ευκαιρία στον δυναμικό χώρο της ομορφιάς. Καινοτόμο και νεανικό, το BEAUTY FREE είναι ένα από τα 5 δυναμικά brands της GKISAKIS BEAUTY GROUP και αποτελεί τη φυσική εξέλιξη μιας ήδη επιτυχημένης πορείας 40 ετών στον κλάδο των καλλυντικών. BEAUTY.FREE.bazzar

Με μηδενικό ρίσκο αποθεματοποίησης και υψηλά περιθώρια κέρδους αποτελεί την ελκυστική επιχειρηματική ευκαιρία στον δυναμικό χώρο της ομορφιάς.

ΠΡΟΣΑΡΜΟΖΕΤΑΙ, ΕΞΕΛΙΣΣΕΤΑΙ, ΑΝΑΠΤΥΣΣΕΤΑΙ…
Η τεράστια γκάμα προϊόντων, οι προσιτές τιμές, οι συνεχείς προσφορές, η προσωπική εξυπηρέτηση πελατών, το ιδιαίτερο στήσιμο των ραφιών που δεν βρίσκουμε σε κανένα άλλο κατάστημα και το “open experience” που επιτρέπει την άμεση επαφή του πελάτη με κάθε προϊόν είναι μερικά μόνο από τα χαρακτηριστικά της δυναμικής και διαρκώς εξελισσόμενης πορείας του concept στην αγορά της προσωπικής περιποίησης και των καλλυντικών. Έχοντας ως επικέντρο τον καταναλωτή, το BEAUTY FREE αφουγκράζεται τις ανάγκες του και προσαρμόζεται σε αυτές. «Είναι ένας ζωντανός οργανισμός που συνεχώς προσαρμόζεται, εξελίσσεται και αναπτύσσεται», μας περιγράφει χαρακτηριστικά o κ. Δ. Γκισάκης, CEO των BEAUTY FREE.

ΞΕΠΕΡΝΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΟΥ…
Από τα σημαντικότερα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα, η φιλοσοφία που διέπει την επιχείρηση για το μοντέλο εξυπηρέτησης. Κάθε πελάτης αισθάνεται ότι μπαίνει σε έναν χώρο ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, όχι απλά σε ένα κατάστημα καλλυντικών ή σούπερ μάρκετ καθώς όλο το προσωπικό, άριστα εκπαιδευμένο, είναι μια ομάδα με κοινό στόχο, έτοιμη να εξυπηρετήσει το κοινό για όλα τα προϊόντα. Γι’ αυτό εξάλλου και στα BEAUTY FREE απουσιάζουν τα ξεχωριστά stands όπου κάθε πωλητής προωθεί προϊόντα συγκεκριμένων εταιρειών.

BEAUTY FREE FRANCHISE…

BEAUTY.FREE.lowprices

Για ένα διαφοροποιημένο concept
Πρωτότυπο και νεανικό, προσαρμοσμένο στις ανάγκες των σύγχρονων καταναλωτών

Σε μια αγορά με παρελθόν, παρόν και μέλλον
Μεγάλο μέρος των καταναλωτών στρέφεται σε οικονομικότερα και “value for money” προϊόντα. Και η επιχειρηματική πρόταση των BEAUTY FREE είναι επίκαιρη όσο ποτέ!

Για τον αξιόπιστο Franchisor
Δημιουργήθηκε από την GKISAKIS BEAUTY GROUP με πάνω από 40 χρόνια εμπειρίας στην αγορά της καλλυντικών

Για την εγγυημένη ζήτηση
To BEAUTY FREE προσφέρει προϊόντα των μεγαλύτερων εταιρειών του χώρου που απευθύνονται σε ένα ευρύ κοινό. Γυναίκες, άνδρες και παιδιά όλων των ηλικιών!

Για τις ανταγωνιστικές τιμές
Σημαντικές οικονομίες κλίμακας, λόγω των μεγάλων ποσοτήτων των προϊόντων, εξασφαλίζοντας εγγυημένες πωλήσεις και δίνοντας το μεγάλο πλεονέκτημα των συνεχών προσφορών

Για τα υψηλά περιθώρια κέρδους
Η συνεργασία με δίκτυο συνεργατών επώνυμων καλλυντικών και οι μακροχρόνιες σχέσεις με όλους τους προμηθευτές του δίνουν την ευκαιρία σε κάθε συνεργάτη να προσφέρει προϊόντα στις καλύτερες τιμές της αγοράς, βελτιώνοντας ταυτόχρονα τα περιθώρια κέρδους

Για το μηδενικό ρίσκο αποθεματοποίησης
Το εμπόρευμα ανακυκλώνεται 6 – 7 φορές το χρόνο, εξαλείφοντας έτσι το ρίσκο αποθεματοποίησης

Για το προϊοντικό μείγμα χωρίς εποχικότητα
Τα περισσότερα προϊόντα του καταστήματος αποτελούν είδη καθημερινής χρήσης και εξασφαλίζουν σταθερές χρηματοροές και λειτουργική κερδοφορία όλο τον χρόνο

Για τις πολλαπλές εισροές εισοδήματος
Δυνατότητες αύξησης των εσόδων μέσω της τεράστιας προϊοντικής γκάμας, από καλλυντικά και προϊόντα περιποίησης μέχρι και είδη καθημερινής χρήσης.{gallery}beauty copy 1.free{/gallery}