Mon Kooloor: Tο κουλούρι σάντουιτς έφτασε

Κατηγορία: Τελευταία Nέα της Αγοράς
Δημοσιεύτηκε: 01 Ιουλίου 2022
Mon Kooloor: Tο κουλούρι σάντουιτς έφτασε

Τρεις γενιές αρτοποιών και σχεδόν μισός αιώνας, δεν μοιάζει αρκετός χρόνος για να εξαντληθούν οι ιδέες των ανθρώπων που εμπνεύστηκαν το αποδεδειγμένα διαχρονικό concept Mon Kooloor, που μας κάνει δώρο καλοκαιριού τον εμπλουτισμένο με αλμυρά και γλυκά σάντουιτς, κατάλογο του. Πιο συγκεκριμένα, το new #voor – κουλούρι σάντουιτς, έρχεται πεντανόστιμο σε όλα τα μεγέθη, έχοντας γεύση από λιαστή ντομάτα και πάστα ελιάς, μέχρι κρέμα βαυαρίας και bueno πραλίνας.

Τα ανοιχτά εργαστήρια μέσα στα καταστήματα Mon Kooloor, μοσχοβολούν νέες ζυμαρένιας μυρωδιές που συνδυάζουν για ακόμη μια φορά την ποιότητα σε προσιτή τιμή, προσελκύοντας καθημερινά κι όλες τις ώρες, πελάτες έτοιμους να απολαύσουν τον καφέ ή τον χυμό τους, σε ένα concept που κατάφερε και χώρεσε και τις τρεις απολαύσεις του καταναλωτή σε έναν μόνο χώρο. Η Θεσσαλονίκη μάλιστα, θα έχει την ευκαιρία να τα απολαμβάνει σύντομα και στη Λεωφόρο Βασιλίσσης Όλγας, μέσω του νέου καταστήματος που ετοιμάζεται να ανοίξει, για χάρη του απαιτητικού κοινού της συμπρωτεύουσας.

concept Mon Kooloor

Στο κατάστημα που όλα τα προϊόντα πλάθονται, καβουρδίζονται ή στύβονται παρουσία του πελάτη, διατηρείται στο ακέραιο η αίσθηση του αρτοποιείου της γειτονιάς, εκεί που σε φωνάζουν με το όνομα σου και νοιάζονται για την ευχαρίστηση σου.

Την επιτυχία όμως δεν τη γεννά η τύχη, αλλά το άσβεστο πάθος για συνέπεια τόσο προς τον πελάτη όσο και προς τον συνεργάτη / franchise, που μπαίνει στην οικογένεια Mon Kooloor όχι μόνο σαν ένας νέος επαγγελματίας, αλλά σαν ισότιμο μέλος του brand που σήμερα ηγείται του κλάδου του. Πρόκειται για μια ολοκληρωμένη επιχειρηματική πρόταση, ένα concept που προσφέρεται στον franchise με βασικό στόχο την επιτυχία του, αλλά και την εξέλιξη του brand, μέσω της καινοτομίας και της διαφοροποίησης του.

concept Mon Kooloor

Η παρέα της Mon Kooloor, διατηρεί άσβεστη την ανάγκη για πειραματισμό στα προϊόντα τους, κάτι που όμως δεν ισχύει στη διαχείρηση των συνεργατών της, μιας και στον τομέα αυτό λαμβάνοται σαν προϋπόθεση τα ασφαλή και μελετημένα βήματα, που στόχο έχουν την κερδοφορία του franchisee. Μέσω της προσθήκης των σάντουιτς στον κατάλογο της, τα οποία συνδιάζονται αρμονικά με εκλεκτό καφέ και ροφήματα, η Mon Kooloor, διεισδύει στη μεσημεριανή ζώνη κάνοντας τον πελάτη να επιστρέψει ξανά στο κατάστημα, αυξάνοντας έτσι τη μέση απόδειξη, στοχεύοντας σε πολλαπλές ζώνες.

 

Μάθε περισσότερα για αυτό το franchise

MON KOOLOOR