Mon Kulur: Η αφοσίωση των franchisors γίνεται «μαγιά» της επιτυχίας

Κατηγορία: Τελευταία Nέα της Αγοράς
Δημοσιεύτηκε: 05 Φεβρουαρίου 2020
Mon Kulur: Η αφοσίωση των franchisors γίνεται «μαγιά» της επιτυχίας

Το Mon Kulur, η επιχειρηματική πρόταση που συνδυάζει 3 concept σε 1 (κουλούρι, καφές, juice bar) κερδίζει συνεχώς νέους επενδυτές, φτάνοντας πλέον τα 18 καταστήματα σε  Αττική, Θεσσαλονίκη και Άρτα.

Μέσα από την ιστορία του Μιχάλη Τσίπη, του franchisee του Mon Kulur Κορυδαλλού, ανακαλύπτουμε τα στοιχεία που δομούν την επιτυχία κάθε νέου καταστήματος.

mon kulur korudallos logo 1

Ο Μιχάλης Τσίπης εργαζόταν ως υπάλληλος σε ασφαλιστική εταιρεία  επί 22 συναπτά έτη. Η έδρα της εταιρείας του βρισκόταν κοντά στο κατάστημα Mon Kulur Ιλισίων και έτσι είχε την ευκαιρία να γνωρίσει το concept ως πελάτης και να δοκιμάσει τα ποιοτικά προϊόντα του.

«Ως καθημερινός πελάτης, δοκίμαζα τα προϊόντα του, που ξεχωρίζουν για την ποιότητα και την άριστη γεύση. Όντας εξαιρετικά ευχαριστημένος με το προϊοντικό μείγμα και σε συνδυασμό με την ειλημμένη απόφαση να επενδύσω στον κλάδο της καφεστίασης, θεώρησα τη χρονική συγκυρία κατάλληλη για να προχωρήσω στο επόμενο βήμα ανοίγοντας το δικό μου Mon Kulur στον Κορυδαλλό».

Η υποστήριξη της ομάδας του Mon Kulur

Η συνεχής και ολοκληρωμένη υποστήριξη των franchisors βοήθησε τον κ. Τσίπη να ξεκινήσει ομαλά και χωρίς κανένα άγχος το νέο του επιχειρηματικό εγχείρημα.

mon kulur korudallos koulouria

«Ο συνολικός χρόνος που απαιτήθηκε για την αποπεράτωση και έναρξη του καταστήματος ήταν περίπου 3 με 4 μήνες. Σε αυτό το χρονικό διάστημα η στήριξη από τους franchisors ήταν καθοριστική, με επισκέψεις ανά τακτά χρονικά διαστήματα, ώστε να συζητήσουμε διεξοδικά οποιοδήποτε ζήτημα παρουσιαζόταν», εξηγεί ίδιος.

Άλλωστε, ένας από τους παράγοντες για να επιλέξει να επενδύσει στο franchise concept του Mon Kulur ήταν πέρα από την υψηλή ποιότητα των προϊόντων του η αίσθηση που αποκόμισε από τις πρώτες επαφές και συνομιλίες του με τους ιδρυτές της εταιρείας.

«Από την πρώτη στιγμή οικοδομήθηκε ένα πνεύμα συνεργασίας κι εμπιστοσύνης μεταξύ μας, το οποίο μετουσιώθηκε στη σύναψη της σύμβασης franchise. Στο σημείο αυτό δράττομαι της ευκαιρίας να επισημάνω την εργασιομανία, το όραμα και τον αυξημένο ζήλο που δείχνουν οι ιδρυτές στα υφιστάμενα καταστήματα, καθώς από μικρά παιδιά εργάζονταν στον φούρνο του πατέρας τους», σημειώνει ο νέος franchisee.

mon kulur korudallos logo

Βάση της επιτυχίας του Mon Kulur η εκπαίδευση

Η μητρική εταιρεία του Mon Kulur προσφέρει ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα εκπαίδευσης που προετοιμάζει τους franchisees και το προσωπικό τους για να αναλάβουν χωρίς άγχος τα νέα τους καθήκοντα.

Αναφερόμενος στη δική του εμπειρία ο κ. Τσίπης περιγράφει ότι: «Η εκπαίδευση όλου του προσωπικού έλαβε χώρα στο εκπαιδευτικό κέντρο της εταιρείας καθώς επίσης και σε επιλεγμένα, νευραλγικά καταστήματα του δικτύου, όπου όλο το προσωπικό εκπαιδεύτηκε σε πραγματικές συνθήκες πώλησης και οι αρτεργάτες στα ανοιχτά παρασκευαστήρια των καταστημάτων. Η διάρκεια της εκπαίδευσης διήρκησε περίπου από 1 έως 2 εβδομάδες, ανάλογα με την κατάρτιση του κάθε υπαλλήλου. Επίσης, οι περισσότερες από τις καθημερινές λειτουργίες της επιχείρησης επεξηγούνται στα εγχειρίδια λειτουργίας τα οποία παρουσιάζουν με σαφή και αναλυτικό τρόπο ακόμα και την παραμικρή λεπτομέρεια».

Μετά την αρχική περίοδο του στησίματος κάθε νέου καταστήματος του Mon Kulur, η υποστήριξη που λαμβάνουν οι franchisees, σχεδόν σε καθημερινή βάση, συνεισφέρει στην ομαλή λειτουργία και την κερδοφορία του καταστήματος. «Πραγματοποιείται συνεχής παρακολούθηση, εκπαίδευση, προτάσεις για νέα προϊόντα, σχεδιασμός προσφορών, προωθητικές ενέργειες, απρόσκοπτη τροφοδοσία, social media, marketing, έντυπη διαφήμιση, επίλυση προβλημάτων, συνεχής βελτίωση και εξέταση αλλαγών στο concept, ώστε να παραμένει ανταγωνιστικό», αναφέρει ο κ. Τσίπης.

mon kulur korudallos egkaineia

Ο Κορυδαλλός “αγκάλιασε” το Mon Kulur

Η αποδεδειγμένη επιτυχία του concept, τα μοναδικά και υψηλής ποιότητας προϊόντα σε προσιτές τιμές, η σωστή εκπαίδευση και η συνεχής υποστήριξη βοήθησαν το Μon Κulur του Κορυδαλλού να συμπεριληφθεί τις πρώτες επιλογές της τοπικής κοινωνίας.

«Η τοπική αγορά μας αγκάλιασε και να τιμά καθημερινά τα προϊόντα μας. Ακούστηκαν σχόλια όπως «Επιτέλους Μon Κulur στον Κορυδαλλό», «Ομορφύνατε τη γειτονιά μας», «Μας ξεσηκώνετε με τις υπέροχες μυρωδιές». Τα παραπάνω σχόλια μας έδωσαν δύναμη και κουράγιο να συνεχίσουμε ακούραστα, βάζοντας υποθήκη για το μέλλον», καταλήγει ο κ. Τσίπης.

Μάθε περισσότερα για αυτό το franchise

MON KOOLOOR