«Το Μailo’s – The Pasta Project χαρίζει μια εμπειρία και όχι απλώς ένα γευστικό αποτέλεσμα»

Κατηγορία: Η Αγορά του Franchising
Δημοσιεύτηκε: 18 Ιουνίου 2021
«Το Μailo’s – The Pasta Project χαρίζει μια εμπειρία και όχι απλώς ένα γευστικό αποτέλεσμα»

Το Mailo’s – The Pasta Project αναδείχθηκε ως Emerging Franchisor of the Year στα ΤΗΕ FRANCHISE SUCCESS AWARDS 2021, καθώς διαθέτει καινοτόμα ιδέα και προϊόν, ολοκληρωμένο concept, φιλική ατμόσφαιρα και συγκροτημένο επιχειρηματικό μοντέλο.

«Αισθανόμαστε όλοι στο Mailo’s μεγάλη τιμή και χαρά. Ξεκινήσαμε ταπεινά και με σεβασμό στην πρώτη ύλη και στον πελάτη, προσπαθήσαμε να φέρουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Με αυτό το βραβείο μας υπενθυμίζετε πως η αγάπη για το φαγητό και η αφοσίωση στις βασικές αξίες μας, δημιουργούν με σκληρή προσπάθεια, έναν μονόδρομο αναγνώρισης. Είναι καμπανάκι που μας υπενθυμίζει να μην επαναπαυτούμε αλλά να επενδύσουμε ακόμη περισσότερο στο όραμα του Mailo’s να προσφέρει χαρά και απόλαυση. Το μέλλον επιφυλάσσει πολλά!», επεσήμανε στο FRANCHISE SUCCESS, o Νίκος Μουτσουρούφης, Ιδρυτής του Mailo’s – The Pasta Project.

mailos-mall-of-engomi-franchise-lifestyle

Ποιες αλλαγές έφερε στον χώρο της εστίασης η πανδημία του Covid-19;

Η πανδημία δεν έφερε πολλές αλλαγές αλλά κυρίως επιτάχυνε κάποιες διαδικασίες ως προς την πλήρη κάλυψή τους και ταυτόχρονα, τελειοποίησε κάποιες ουσιαστικές διαδικασίες. Στο κομμάτι της επιτάχυνσης, μιλάμε για τη ψηφιακή ταυτότητα των καταστημάτων στον χώρο της εστίασης. Με λίγα λόγια, είχε εξαναγκαστικό χαρακτήρα ως προς τη ψηφιοποίηση των λειτουργιών ενός μαγαζιού. Από τη διανομή μέχρι και την επικοινωνία μεταξύ των αναγκών και προκλήσεων των πελατών μας.

Ταυτόχρονα, μας έφερε και σε ένα επίπεδο υγιή ανταγωνισμού, προσπαθώντας καθημερινά να καλύπτουμε όλες τις υγειονομικές ανάγκες των πελατών μας, ιδίως τώρα που η πανδημία παίζει καθοριστικό ρόλο στον τρόπο με τον οποίο επικοινωνούμε το προϊόν μας και εν τέλη την υπηρεσία μας. Έτσι, στο Mailo’s, όχι απλά μπορέσαμε να προσαρμοστούμε στις απαιτήσεις της πανδημίας αλλά καταφέραμε καθημερινά να εξυπηρετήσουμε τις απαιτήσεις των πελατών μας.

Τι χαρακτηριστικά πρέπει να έχει ένα concept για να ανταπεξέλθει στις ανάγκες της εποχής;

Όταν πρωτοσκεφτήκαμε το concept του Mailo’s, είχαμε στο μυαλό μας δύο βασικές παραμέτρους στις οποίες στηριζόμαστε μέχρι σήμερα. Η πρώτη έχει να κάνει με το προϊόν μας, καθώς πιστεύουμε πολύ στον συνδυασμό μεταξύ δύο εννοιών. Στο γρήγορο μαγείρεμα και ταυτόχρονα, στα φυσικά και φρέσκα υλικά. Θέλουμε, ο πελάτης μας να έχει όσο το δυνατόν πιο γρήγορα την παραγγελία στο χέρι του και ταυτόχρονα, αυτό που θα γευτεί να είναι από φυσικά και ποιοτικά υλικά. Και όλα αυτά κάνοντάς τον να βλέπει όλη τη διαδικασία παρασκευής του φαγητού του. Από τη μηχανή που κόβει τα ζυμαρικά, μέχρι τον μάγειρα που βάζει όλο το μεράκι του για το τελικό αποτέλεσμα.

Η δεύτερη παράμετρος είναι να χαρίσουμε στον καταναλωτή μια εμπειρία και όχι απλώς ένα γευστικό αποτέλεσμα. Το concept μας άλλωστε είναι ένας γοητευτικός σκύλος που από τότε που ξεκίνησε τα ταξίδια του σε χώρες όλου του κόσμου, θέλει να δώσει χαρά μέσα από τη μαγειρική του και να διαδώσει γεύσεις κι εμπειρίες. Και αυτό ακριβώς προσπαθούμε και εμείς. Μέχρι στιγμής, το πετυχαίνουμε σε ικανοποιητικό βαθμό, καθώς παρέες μαζεύονται και διαμορφώνουν τις μεσημεριανές και βραδινές τους εμπειρίες μαζί με τον Mailo και τις φυσικές, ποιοτικές γεύσεις του.

mailo's-the-pasta-project-franchise-peristeri

Ποιο είναι το στοιχείο που καθιστά το Mailo’s – The Pasta Project καινοτόμο και κατ΄ επέκταση διαχρονικό;

Η καινοτομία έρχεται εκεί που συναντάμε το fast paced food style με τα φυσικά υλικά και τις γευστικές επιλογές που παρέχουμε στους πελάτες μας. Για παράδειγμα, ήμαστε οι πρώτοι που λανσάραμε σε αυτόν τον τομέα της αγοράς το confused παστίτσιο, το οποίο αγαπήθηκε από τον κόσμο. Η δεύτερη οπτική της καινοτομίας μας, είναι η διαφάνεια που υπάρχει κατά τη διάρκεια του μαγειρέματος.

Ο πελάτης μας, βλέπει τη μηχανή να κόβει το φρέσκο ζυμαρικό μπροστά στα μάτια του! Η ίδια φιλοσοφία ισχύει μέχρι το τελικό στάδιο που θα το παραλάβει. Η διαφάνεια είναι καινοτομία στο food industry καθώς, βάζει στο παιχνίδι της μαγειρικής και τον πελάτη, από τον πιο καχύποπτο μέχρι τον πιο δημιουργικό.

Το brand μας είναι διαχρονικό, γιατί δεν προωθούμε απλά μία γεύση αλλά ενισχύουμε το συναίσθημα της χαράς και της απλότητας. Για εμάς, φαγητό δεν είναι τίποτα περισσότερο και τίποτα λιγότερο από το συναίσθημα της χαράς που το μοιράζεσαι με τους δικούς σου ανθρώπους.  Έτσι λοιπόν και στο Mailo’s, προσφέρουμε κατά κύριο λόγο χαρά μέσα από τη μαγειρική μας. Και όταν προσφέρεις χαρά θα είσαι πάντα επίκαιρος, καθώς η χαρά δεν έχει ημερομηνία λήξης αλλά αναβαθμίζεται συνεχώς με το μεράκι που της δίνεις. Εμείς στο Mailo’s κάθε μέρα προσπαθούμε γι’ αυτό.

Πόσο σημαντικό είναι ένα concept να είναι ευέλικτο και με ποιον τρόπο το πετυχαίνετε αυτό;

Οι εποχές που ζούμε είναι τρομερά δυναμικές και καθόλου στατικές. Η πίτα του ανταγωνισμού είναι μεγάλη. Για αυτό, η προσαρμοστικότητα στις δυναμικές του περιβάλλοντος της αγοράς όπου ανήκεις είναι πολύ σημαντική. Στο Mailo’s, το καταφέρνουμε σε ένα ικανοποιητικό επίπεδο, ακούγοντας τον πελάτη. Ο πελάτης έχει πάντα όλες τις απαντήσεις απέναντι σε κάθε αλλαγή που γίνεται τόσο σε κοινωνικό όσο και σε τεχνολογικό επίπεδο.

Είμαστε ένα franchise που αποτελείται από νέα πρόσωπα και φρέσκιες ιδέες. Συνεχώς ψάχνουμε να βρούμε πώς μπορούμε να επενδύσουμε καλύτερα τις ιδέες μας όχι μόνο ως προς το προϊόν μας αλλά και ως προς την κοινωνία.

Και αυτή ακριβώς είναι εν τέλη η απάντησή μας. Ο τρόπος με τον οποίο πλέον πετυχαίνεις την ευελιξία είναι όταν μπορείς και έχεις εκείνα τα κατάλληλα εργαλεία να ακούσεις την κοινωνία και τις ανάγκες της. Πλέον, η κοινωνία καθορίζει την εταιρική ταυτότητα και όχι το ανάποδο.

mailos the pasta project franchise freska zimarika

Η ανάπτυξη του e-commerce ποιες αλλαγές φέρνει στο επιχειρησιακό μοντέλο αλλά και την επιχειρηματική πρόταση Mailo’s – The Pasta Project;

To ηλεκτρονικό εμπόριο είναι ίσως από τα μείζονος σημασίας ζητήματα στην Ελλάδα, καθώς είμαστε η δεύτερη μεγαλύτερη χώρα σε ποσοστά ρυθμού ανάπτυξης ως προς το e-commerce στην Ευρώπη. Εταιρείες όπως το Wolt, e-food κ.λπ., βοηθάνε την εξέλιξη σε ένα επιχειρησιακό μοντέλο και πλέον είναι ζωτικής σημασίας. Μια από τις σημαντικότερες αλλαγές που έχει φέρει είναι ότι ο πελάτης μπορεί να εντοπίσει ευκολότερα ένα μαγαζί όπου παλαιότερα να μην το άκουγε και ταυτόχρονα να μπορεί να συγκρίνει σε άμεσο χρόνο τιμή – ποιότητα – ποσότητα.

Με λίγα λόγια το e-commerce εκδημοκρατίζει την αγορά φέρνοντας τον πελάτη σε μια θέση ισχύος, καθώς μέσα σε λίγα «κλικ» μπορεί να μάθει, να συγκρίνει και να κρίνει τις επιλογές που του προσφέρονται. Πλέον, τα μεγάλα ονόματα στο food-industry πρέπει πραγματικά να προσπαθούν αν θέλουν να επιβιώσουν σε αυτήν την εκδημοκράτηση της αγοράς.

Ο κόσμος πλέον μέσα από το e-commerce δεν μπορεί ευκολά να εξαπατηθεί. Αν του συμβεί, τότε οι συνέπειες θα είναι από απόλυτες έως αρκετά βαριές. Τα λάθη δύσκολα συγχωρούνται, καθώς οι επιλογές όλο και αυξάνονται. Αυτό ως προς τα επιχειρηματικά μοντέλα είναι μόνο θετικό, διότι στην αγορά θα επικρατήσουν με αξιοπρέπεια εκείνες οι επιχειρήσεις που επενδύουν με τη λογική της επιπρόσθετης αξίας στο e-commerce.

Στο Mailo’s γίνεται ακριβώς αυτό. Yπολογίζουμε τις κριτικές και τις αντιλήψεις του κόσμου. Το προϊόν μας θέλουμε να είναι ποιοτικό και προσβάσιμο στον διαδικτυακό κόσμο και ο πελάτης να μπορεί να μας μάθει τόσο εμπορικά όσο όμως και ποιοτικά. Είναι ένα από τα μεγαλύτερα στοιχήματά μας και προσπαθούμε κάθε μέρα για αυτό.

Ποιες διαδικασίες και μηχανισμούς έχετε υιοθετήσει για να υποστηρίξετε τους συνεργάτες σας;

Το δίκτυο των συνεργατών μας καθημερινά μεγαλώνει, καθώς το Mailo’s ως brand αγαπήθηκε και υιοθετήθηκε από το κοινό σε ταχύτατο ρυθμό. Οι συνεργάτες μας είναι επαγγελματίες στον χώρο της εστίασης και κύριο μέλημά μας είναι η συνεχόμενη υποστήριξη κι εκπαίδευσή τους, ώστε να διαδώσουν τη φιλοσοφία μας και τον τρόπο που λειτουργούμε ως franchise. Η συμβουλευτική και η επιχειρηματική βελτίωση συνδυάζονται με την άριστη επικοινωνία μεταξύ των συνεργατών μας, με μοναδικό μας σκοπό τη μελέτη για την ανάπτυξη του δικτύου. Είμαστε κοντά τους σε κάθε βήμα, ώστε να εντοπίσουμε τα θέματα που θα προκύψουν και ζητούν επίλυση. Όλοι μαζί έχουμε στόχο τα καταστήματα του δικτύου να παραμείνουν μια συνήθεια και καινοτομία γεύσης, όπως έχει συμβεί μέχρι και σήμερα, καθώς το κοινό μας αυξάνεται καθημερινά. Εκπαίδευση, στήριξη και στόχος είναι αυτό που μας έχει κάνει μια οικογένεια που μεγαλώνει, με κοινό παρονομαστή το Mailo’s – The Pasta  Project.

Μάθε περισσότερα για αυτό το franchise

MAILO’S THE PASTA PROJECT