‘Εκαναν την εμφάνισή τους το 2014 στη Θεσσαλονίκη και πολύ σύντομα αγαπήθηκαν από το κοινό. Ο λόγος; Τα JOIN juice bars μας σύστησαν έναν νέο τρόπο ζωής, όπου η χαρά, η ζωντάνια, η φρεσκάδα και η υγεία γίνονται ένα, καλύπτοντας τις ανάγκες διασκέδασης και διατροφής του σύγχρονου ανθρώπου! Σήμερα, το δίκτυο αριθμεί 5 εταιρικά καταστήματα, ενώ πρόσφατα μας σύστησε το πρώτο κατάστημα μέσω συνεργασίας franchise στο Ρετζίκι/Πεύκα Θεσσαλονίκης.
«Το concept γεννήθηκε από την ανησυχία που είχαμε με τον αδελφό μου να αναπτύξουμε κάτι καινούριο στην εστίαση. Παρακολουθώντας τη διεθνή αγορά και τις τάσεις, καταλήξαμε στην ιδέα των JOIN juice bars, ως μια σύγχρονη και φρέσκια επιλογή, με μεγάλη προοπτική ανάπτυξης», αναφέρει.
Ποια η εμπειρία που έχετε αποκομίσει από τα εταιρικά καταστήματα και πώς επωφελείται από αυτό ο υποψήφιος συνεργάτης;
Τα 5 εταιρικά καταστήματα, μας προσφέρουν σημαντική, συσσωρευμένη γνώση και εμπειρία. Έχουμε έτσι βαθιά γνώση του λειτουργικού και του οικονομικού μοντέλου του concept. Βάσει αυτών είμαστε σε θέση να προετοιμάσουμε και να υποστηρίξουμε κατάλληλα τους μελλοντικούς μας συνεργάτες/franchisees.
Πώς υποδέχθηκε το κοινό το JOIN juice bars;
Το κοινό αγκάλιασε την πρωτοποριακή και καινοτομική μας πρόταση και αυτό μας δίνει τη δύναμη και την όρεξη να αναπτυχθούμε. Ακόμη και τα πρώτα μας καταστήματα, που λειτουργούν ήδη μία πενταετία, συνεχίζουν να κινούνται σταθερά ανοδικά.
Μιλήστε μας για τα υλικά που χρησιμοποιείτε. Από πού τα προμηθεύεστε και με ποια κριτήρια τα διαλέγετε;
Διαλέγουμε πάντα πρώτης ποιότητας υλικά, ελληνικής παραγωγής, καθώς η χώρα μας παράγει φρούτα κορυφαίας ποιότητας και θρεπτικής αξίας! Επίσης, όλα μας τα προϊόντα είναι freshly made, γίνονται όλα μόνο κατά παραγγελία, μπροστά στα μάτια του καταναλωτή. Δεν υπάρχουν έτοιμα σάντουιτς ή έτοιμες σαλάτες. Ο πελάτης απολαμβάνει τη μοναδική γεύση και ποιότητα της απόλυτης φρεσκάδας.
Ποιο είναι το προφίλ του ιδανικού franchisee; Επενδυτής, ή αυτοαπασχολούμενος;
Μπορούν να εφαρμοσθούν και τα 2 σενάρια συνεργασίας. Σίγουρα, ο ιδανικός franchisee είναι αυτός που ασπάζεται τη φιλοσοφία μας!
Ποιες δεξιότητες πρέπει να διαθέτει; Είναι απαραίτητο να έχει εμπειρία στην εστίαση;
Πρέπει να είναι δυναμικός, σύγχρονος, επικοινωνιακός, με όρεξη για δημιουργία και διάθεση για μάθηση & προσφορά. Η εμπειρία στην εστίαση δεν είναι απαραίτητη. Διαθέτουμε όλα τα εργαλεία, ώστε να του προσφέρουμε την απαιτούμενη γνώση λειτουργίας μιας επιχείρησης εστίασης.
Ποια είναι τα οφέλη του υποψήφιου franchisee και ποια η υποστήριξη που θα λάβει από την εταιρεία;
Ο υποψήφιος franchisee πραγματοποιεί μία επένδυση πολύ καλής απόδοσης. Επενδύει σε μια φρέσκια αγορά του μέλλοντος, πολύ διαφοροποιημένη και με περιορισμένο συγκριτικά ανταγωνισμό. Συνεργάζεται με μια εταιρεία με 5ετή εμπειρία στο αντικείμενο, με την εμπειρία 5 ιδιόκτητων καταστημάτων, με γνώση της αγοράς της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης.
Ακόμα, η εταιρεία υποστηρίζει τον franchisee στην εύρεση και επιλογή του σημείου. Του παρέχει λίστα προμηθευτών εξοπλισμού και υπηρεσιών, προσφέρει προδιαγραφές εικόνας του καταστήματος. Συμμετέχει στην επιλογή και εκπαίδευση του προσωπικού, υποστηρίζει το άνοιγμα λειτουργικά και επικοινωνιακά, οργανώνει το κατάστημα λειτουργικά. Εξελίσσει το concept συνεχώς, αναπτύσσει νέα προϊόντα, επικοινωνεί το brand δυναμικά στον καταναλωτή και συνολικά είναι συνέχεια δίπλα του.
Ποιος είναι ο απαιτούμενος χρόνος για την υλοποίηση και το άνοιγμα του καταστήματος;
Από τη στιγμή της υπογραφής της σύμβασης, υπό κανονικές συνθήκες, χρειάζονται 45-60 μέρες για το άνοιγμα του καταστήματος.
Εστίαση και franchising. Ποια τα κύρια σημεία που πρέπει να προσέξει ο franchisee;
Ο franchisee πρέπει να διερευνήσει πολύ σοβαρά την αγορά και τις προτάσεις franchise. Να εξετάσει φιλοσοφίες και κουλτούρες των franchisors/εταιρειών, το ιστορικό και την προϋπηρεσία, τις πολιτικές και τα οικονομικά μοντέλα, τις σχέσεις με υπάρχοντες franchisees. Επίσης, τις μελλοντικές τάσεις και την προοπτική, τις ανθρώπινες σχέσεις και τη χημεία. Το κυριότερο, ο franchisee πρέπει να συνειδητοποιήσει ότι δημιουργεί μια σχέση «γάμου», διάρκειας τουλάχιστον 8-10 ετών και να βεβαιωθεί ότι μπαίνει σε μια όσο το δυνατόν πιο υγιή σχέση.
Ποιες είναι οι προτεραιότητές σας ως επιχειρηματίας στον χώρο της εστίασης;
Να αναπτύσσω brands/concepts που αφουγκράζονται τον καταναλωτή και ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες του. Brands και concepts με λόγο ύπαρξης και άποψη.